Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2004, 10:37   #61
zillox
Burger

zillox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar zillox
Standaard

Ieder zijn hobby

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Master Yoda
Uit Het Laatste Nieuws van vandaag (28/05/2004) :

Een OCMW-raadslid van het Vlaams Blok heeft gisterochtend in Diest het hondje van zijn ex-vriendin proberen te wurgen. Johan Saenen had op straat ruzie met zijn ex-vriendin Rita Meubis, die hij zelfs bedreigde. Uiteindelijk koelde hij zijn woede op haar enkele maanden oude Maltezer. Saenen greep het dier naar de keel en volgens getuigen vermorzelde hij het. De hond ligt in coma. Het parker bevestigt dat Meubis klacht indiende wegens bedreigingen.

Na een drugsdealer, een moordenaar en een vrouwenmishandelaar nu dus ook een dierenbeul ! De ware aard van het Vlaams Blok wordt als maar duidelijker !
zillox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 10:39   #62
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Vanwetswinkel

Zat hij ook niet in de Raad van Bestuur?
Da's de reden!
Jaja, we zullen wel zien. 8)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 10:44   #63
X_MAN
Lokaal Raadslid

Stuur een bericht via Instant Messenger naar X_MAN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Wat een goeie tegenargumentatie Zo bewijst u meteen hoe idioot en kinderachtig u eigenlijk bent
Dank U Griffin voor de persoonlijke belediging 8) You just made my day !!! By the way, leuke hond heb je http://users.pandora.be/Griffin/phot.../IM002924.html

Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
X_MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 10:50   #64
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Mensen toch, laat de pers maar schrijven en laat VTM maar samenvattingen geven, hoe meer hoe liever, want op de duur ziet zelfs de grootste tegenstander van het VB in, dat het de spuigaten uitloopt met die artikels en komt het uiteindelijk ten goede aan het VB;

Wie zei ook weer dat de Vlamingen altijd kiezen voor de underdog???
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 10:52   #65
X_MAN
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Wat een goeie tegenargumentatie Zo bewijst u meteen hoe idioot en kinderachtig u eigenlijk bent
Ik heb er even over nagedacht hoe het komt dat ik zo idioot en kinderachtig ben en ik hoop dat onderstaande uitleg een en ander kan verduidelijken :

God schiep de ezel en zei tegen hem: Je bent een ezel. Je moet ononderbroken van de morgen tot de avond werken en zware dingen op je rug dragen. Je zult gras eten en niet zeer intelligent zijn. Je zult 50 jaar leven. Daarop antwoordde de ezel: 50 jaar zo te leven is te veel, geef me a.u.b. niet meer als 30 jaar.
En het was zo.

Toen schiep god de hond en sprak met hem: Jij bent een hond. Jij zult over de goederen van de mens waken, hun trouwste vriend zijn. Jij zult eten, wat de mensen hebben overgelaten en 25 jaar leven. De hond antwoordde: God, 25 jaar zo leven, is te veel. A.u.b. niet meer dan 10 jaar.
En het was zo.

Toen schiep god de aap en sprak met hem: Jij bent een aap. Jij zal van boom tot boom zwaaien en je gedragen als een idioot. Je zal grappig zijn en zal 20 jaar leven. De aap sprak. God, 20 jaar als Clown in de wereld te leven is te lang. A.u.b. geef me niet meer dan 10 jaar.
En het was zo.

Tenslotte schiep god X_man, en sprak met hem: Jij bent x_man, het enige rationele levende wezen, dat de aarde bewonen zal. Jij zal je intelligentie benutten, om anderen als jou onderdanen te maken. Jij zal de aarde beheren en voor 20 jaar leven. Daarop sprak ik: God, x_man zijn voor slechts 20 jaar is niet genoeg. Geef me a.u.b. de 20 jaar die de ezel niet wilde, de 15 van de hond en de 10 van de aap.

En zo komt het, dat x_man 20 jaar als man leeft, vervolgens trouwt en kinderen krijgt, waardoor hij 20 jaar moet werken als een ezel en zware lasten draagt, 15 jaar als een hond het huis bewaakt en eet wat de familie overlaat en tenslotte nog 10 jaar de aap uithangt, zich daarbij gedraagt als een kinderachtige idioot en de clown speelt.

Hoogachtend

X_man

Oud 28 mei 2004, 10:53   #66
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:

Een OCMW-raadslid van het Vlaams Blok heeft gisterochtend in Diest het hondje van zijn ex-vriendin proberen te wurgen. Johan Saenen had op straat ruzie met zijn ex-vriendin Rita Meubis, die hij zelfs bedreigde. Uiteindelijk koelde hij zijn woede op haar enkele maanden oude Maltezer. Saenen greep het dier naar de keel en volgens getuigen vermorzelde hij het. De hond ligt in coma. Het parker bevestigt dat Meubis klacht indiende wegens bedreigingen.

Na een drugsdealer, een moordenaar en een vrouwenmishandelaar nu dus ook een dierenbeul ! De ware aard van het Vlaams Blok wordt als maar duidelijker !
Waren de Hot-dogs op misschien? (Slecht!!!)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 10:53   #67
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Dierenmishandeling is strafbaar! Als ik die vrouw was, ik diende klacht in.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen van jou. Net zoals mijn buur. Die hangt affiches van Groen! aan zijn voorgevel, maar laat wel zijn hond een hele dag alleen in een hok van 1 m2 zitten. Dat beest doet een hele dag en nacht niet anders dan blaffen en neurotisch rondjes draaien.
Ach Dilbert, geef gewoon toe.. Moest zoiets jou overkomen: je zou ook niet willen opdraaien voor de kosten. Want dat is niet gerechtvaardigd. En je zou ook willen dat je hondje beter wordt.
Ik heb geen Groen! affiche aan mijn raam, en ook geen hond. Maar het is de normaalste zaak van de wereld dat dit soort dingen niet kan. Ik bekijk dit niet louter vanuit het dierenwelzijn: dit is ook het vernietigen van andermans eigendom. Dat kan je ook niet ongestraft. En waarschijnlijk heeft dit soort 'eigendom' (een huisdier) ongelooflijk veel waarde voor de vrouw.
Ik hoop dat die vent ferm afdokt om dat hondje de beste medische zorgen te voorzien!!
Oud 28 mei 2004, 10:56   #68
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Domme vergelijking, maar om het Dilbert duidelijk te maken: Als ze je raam ingooien, wil je ook dat de daders je een nieuw betalen. Logisch!
Oud 28 mei 2004, 11:07   #69
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

Ik hoor de excuses al afkomen.

"die hond had een wandelverbod en mocht daar dus niet zijn"

"die hond had eerst op de schoenen van Johan Saenen geplast "wie wind zaait oogst storm"

"Die hond was een gevaar voor de kinderen van Johan Saenen en had ze al geprobeerd op te eten"

"Johan Saenen was zo bang van die hond dat hij met een ploste adrenaline opstoot niet meer wist wat hij deed"
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 11:09   #70
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

En nu nog wat veralgemeningen:
Alle VB-ers zijn ...
Alle VB-ers zijn ...
Alle VB-ers zijn ...
Alle VB-kiezers zijn ...
Alle VB-kiezers zijn ...
Alle VB-kiezers zijn ...
Stem dus .... !

Geloofwaardigheid onder het nulpunt. De reactie zal te zien zijn binnen een dikke 2 weken in 't stemhokje.
Oud 28 mei 2004, 11:11   #71
Devi8
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

"die hond had eerst op de schoenen van Johan Saenen geplast "wie wind zaait oogst storm"

"Die hond was een gevaar voor de kinderen van Johan Saenen en had ze al geprobeerd op te eten"

"Johan Saenen was zo bang van die hond dat hij met een ploste adrenaline opstoot niet meer wist wat hij deed"
Daar gaat het niet om.
Vraag is waarom dit op de voorpagina van de krant komt. (in het rood dan nog wel)

WIE OF WAT STEEKT HIERACHTER? Want wees eerlijk, dit is geen normale berichtgeving meer ! En dit net nu men tot de conclusie is gekomen dat de media een héél grote invloed heeft op het stemgedrag van de twijfelende meerderheid.
Ik maak me zorgen over wat er hier aan het gebeuren is.
Devi8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 11:14   #72
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devi8

Daar gaat het niet om.
Vraag is waarom dit op de voorpagina van de krant komt. (in het rood dan nog wel)
Omdat het verkiezingen zijn?

Citaat:
WIE OF WAT STEEKT HIERACHTER? Want wees eerlijk, dit is geen normale berichtgeving meer ! En dit net nu men tot de conclusie is gekomen dat de media een héél grote invloed heeft op het stemgedrag van de twijfelende meerderheid.
Wat een onzin, precies alsof de krant die VB'er gedwongen heeft dat beestje te molesteren.

Het is nu al de 4e keer dat een VB'er over de schreef gaat vlak voor de verkiezingen, natuurlijk staat er zoiets in de krant. Als morgen iemand die voor groen opkomt een schaap in elkaar trapt zal dat ook in de krant staan hoor.

IPV de krant in twijfel te stellen moet je je beter eens afvragen wat er met het VB aan de hand is .
Oud 28 mei 2004, 11:15   #73
Johan Vanwetswinkel
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:

Daar gaat het niet om.
Omdat het verkiezingen zijn?

Citaat:
Wat een onzin, precies alsof de krant die VB'er gedwongen heeft dat beestje te molesteren.

Het is nu al de 4e keer dat een VB'er over de schreef gaat vlak voor de verkiezingen, natuurlijk staat er zoiets in de krant. Als morgen iemand die voor groen opkomt een schaap in elkaar trapt zal dat ook in de krant staan hoor.

IPV de krant in twijfel te stellen moet je je beter eens afvragen wat er met het VB aan de hand is .
Ze proberen uit alle macht de criminaliteitscijfers op te krikken om toch maar aan te kunnen tonen dat de regering het slecht doet
Johan Vanwetswinkel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 11:17   #74
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Vanwetswinkel

Ze proberen uit alle macht de criminaliteitscijfers op te krikken om toch maar aan te kunnen tonen dat de regering het slecht doet

IPV een onderzoek naar afkomst en criminaliteit zouden ze beter eens een onderzoek moeten doen naar VB stemmer en criminaliteit.
Oud 28 mei 2004, 11:19   #75
X_MAN
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9

Neen, blijkbaar had die hond het "benji-drol syndroom" * en werd hij gewoon uit zijn lijden verlost.

* Benji drol : weigert te vallen, hoewel de hond goed weet dat hij eruit is. De hond probeert hem dan krampachtig en met ritmische kontbewegingen van zich af te schudden. (zeer vervelende aandoening)

Oud 28 mei 2004, 11:19   #76
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Mensen toch, laat de pers maar schrijven en laat VTM maar samenvattingen geven, hoe meer hoe liever, want op de duur ziet zelfs de grootste tegenstander van het VB in, dat het de spuigaten uitloopt met die artikels en komt het uiteindelijk ten goede aan het VB;

Wie zei ook weer dat de Vlamingen altijd kiezen voor de underdog???
de denkfout die je maakt is dat je ervan uitgaat dat het Vlaams Blok door deze nieuwsfeiten als de underdog naar voren komt... Maar het gros der mensen zien meestal enkel de feiten op zich, en die zijn, hoe je het ook draait of keer en welke verschonende gronden er ook mogen zijn, niet bijster fraai.. En telkens wijzen ze in dezelfde richting, met name dat een aantal Blok mandatarissen net datgene doet waartegen het Vlaams Blok zelf ageert, met name het plegen van criminele feiten.. Alle reclame is goeie reclame , is een adagium binnen de reclamewereld, maar als de wijze waarop je het nieuws haalt zo diametraal ingaat tegen je eigen identiteit als partij, dan denk ik dat er wel eens een boemerang effect zou kunnen komen.. Het Vlaams Blok heeft lange tijd kunnen teren op een één tegen allen effect.. Wij zijn de zuiveren, de rest is rot.. Welnu, dergelijke feiten doen de mensen de schellen van de ogen vallen.. En ik vind het goed dat door kranten als de Morgen hierop ingegaan wordt.. Rob heeft de kans gekregen om zijn verhaal te doen, maar verkoos waarschijnlijk eerst de tijd te nemen om een strategie uit te tekenen...
Oud 28 mei 2004, 11:22   #77
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:

Daar gaat het niet om.

zeer simpel, een demagogische partij mag je voor mijn part met demagogische middelen aanpakken.. Vlaams Blok gebruikt drama elementen om haar politiek kracht bij te zetten, wel dan vind ik 't prima dat de kranten dat ook doen in de strijd tegen 't Blok..
Oud 28 mei 2004, 11:22   #78
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Wat een gezeik van formaat zeg!

Zo lang dat hier doorgaat met die kinderachtige demonisering, die beeldvorming dan zal het blok alleen maar aan aanhang winnen. Iemand met een minimum aan verstand en relativeringsvermogen doorziet de kinderachtige houding van de blok bashers zoals u onmiddellijk. Arm Vlaanderen!
Oud 28 mei 2004, 11:22   #79
k9

Standaard

Ach met die VB'ers tegenwoordig mogen we al blij zijn dat hij de hond aanviel en niet zijn ex .
Oud 28 mei 2004, 11:23   #80
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle

Wat een gezeik van formaat zeg!

Zo lang dat hier doorgaat met die kinderachtige demonisering, die beeldvorming dan zal het blok alleen maar aan aanhang winnen. Iemand met een minimum aan verstand en relativeringsvermogen doorziet de kinderachtige houding van de blok bashers zoals u onmiddellijk. Arm Vlaanderen!
Dus jij ontkent dat die feiten gebeurt zijn?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be