![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burger
|
![]() Ieder zijn hobby
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Mensen toch, laat de pers maar schrijven en laat VTM maar samenvattingen geven, hoe meer hoe liever, want op de duur ziet zelfs de grootste tegenstander van het VB in, dat het de spuigaten uitloopt met die artikels en komt het uiteindelijk ten goede aan het VB;
Wie zei ook weer dat de Vlamingen altijd kiezen voor de underdog??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
God schiep de ezel en zei tegen hem: Je bent een ezel. Je moet ononderbroken van de morgen tot de avond werken en zware dingen op je rug dragen. Je zult gras eten en niet zeer intelligent zijn. Je zult 50 jaar leven. Daarop antwoordde de ezel: 50 jaar zo te leven is te veel, geef me a.u.b. niet meer als 30 jaar. En het was zo. Toen schiep god de hond en sprak met hem: Jij bent een hond. Jij zult over de goederen van de mens waken, hun trouwste vriend zijn. Jij zult eten, wat de mensen hebben overgelaten en 25 jaar leven. De hond antwoordde: God, 25 jaar zo leven, is te veel. A.u.b. niet meer dan 10 jaar. En het was zo. Toen schiep god de aap en sprak met hem: Jij bent een aap. Jij zal van boom tot boom zwaaien en je gedragen als een idioot. Je zal grappig zijn en zal 20 jaar leven. De aap sprak. God, 20 jaar als Clown in de wereld te leven is te lang. A.u.b. geef me niet meer dan 10 jaar. En het was zo. Tenslotte schiep god X_man, en sprak met hem: Jij bent x_man, het enige rationele levende wezen, dat de aarde bewonen zal. Jij zal je intelligentie benutten, om anderen als jou onderdanen te maken. Jij zal de aarde beheren en voor 20 jaar leven. Daarop sprak ik: God, x_man zijn voor slechts 20 jaar is niet genoeg. Geef me a.u.b. de 20 jaar die de ezel niet wilde, de 15 van de hond en de 10 van de aap. En zo komt het, dat x_man 20 jaar als man leeft, vervolgens trouwt en kinderen krijgt, waardoor hij 20 jaar moet werken als een ezel en zware lasten draagt, 15 jaar als een hond het huis bewaakt en eet wat de familie overlaat en tenslotte nog 10 jaar de aap uithangt, zich daarbij gedraagt als een kinderachtige idioot en de clown speelt. Hoogachtend X_man
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb geen Groen! affiche aan mijn raam, en ook geen hond. Maar het is de normaalste zaak van de wereld dat dit soort dingen niet kan. Ik bekijk dit niet louter vanuit het dierenwelzijn: dit is ook het vernietigen van andermans eigendom. Dat kan je ook niet ongestraft. En waarschijnlijk heeft dit soort 'eigendom' (een huisdier) ongelooflijk veel waarde voor de vrouw. Ik hoop dat die vent ferm afdokt om dat hondje de beste medische zorgen te voorzien!!
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Domme vergelijking, maar om het Dilbert duidelijk te maken: Als ze je raam ingooien, wil je ook dat de daders je een nieuw betalen. Logisch!
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"die hond had een wandelverbod en mocht daar dus niet zijn" "die hond had eerst op de schoenen van Johan Saenen geplast "wie wind zaait oogst storm" "Die hond was een gevaar voor de kinderen van Johan Saenen en had ze al geprobeerd op te eten" "Johan Saenen was zo bang van die hond dat hij met een ploste adrenaline opstoot niet meer wist wat hij deed" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() En nu nog wat veralgemeningen:
Alle VB-ers zijn ... Alle VB-ers zijn ... Alle VB-ers zijn ... Alle VB-kiezers zijn ... Alle VB-kiezers zijn ... Alle VB-kiezers zijn ... Stem dus .... ! Geloofwaardigheid onder het nulpunt. De reactie zal te zien zijn binnen een dikke 2 weken in 't stemhokje.
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vraag is waarom dit op de voorpagina van de krant komt. (in het rood dan nog wel) WIE OF WAT STEEKT HIERACHTER? Want wees eerlijk, dit is geen normale berichtgeving meer ! En dit net nu men tot de conclusie is gekomen dat de media een héél grote invloed heeft op het stemgedrag van de twijfelende meerderheid. Ik maak me zorgen over wat er hier aan het gebeuren is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is nu al de 4e keer dat een VB'er over de schreef gaat vlak voor de verkiezingen, natuurlijk staat er zoiets in de krant. Als morgen iemand die voor groen opkomt een schaap in elkaar trapt zal dat ook in de krant staan hoor. IPV de krant in twijfel te stellen moet je je beter eens afvragen wat er met het VB aan de hand is . |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() IPV een onderzoek naar afkomst en criminaliteit zouden ze beter eens een onderzoek moeten doen naar VB stemmer en criminaliteit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
* Benji drol : weigert te vallen, hoewel de hond goed weet dat hij eruit is. De hond probeert hem dan krampachtig en met ritmische kontbewegingen van zich af te schudden. (zeer vervelende aandoening)
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo lang dat hier doorgaat met die kinderachtige demonisering, die beeldvorming dan zal het blok alleen maar aan aanhang winnen. Iemand met een minimum aan verstand en relativeringsvermogen doorziet de kinderachtige houding van de blok bashers zoals u onmiddellijk. Arm Vlaanderen!
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Ach met die VB'ers tegenwoordig mogen we al blij zijn dat hij de hond aanviel en niet zijn ex .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |