![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn gans leven met criminaliteit te maken gehad. Ikzelf heb nooit in mijn leven crimineel geweest, maar wel mij zoals in gevangenis gevoeld (en tot nu toe). (Omdat er veel criminelen rond lopen en dat is ook de reden dat u ook de criminelen voelt, net als ik de racisten en de criminelen). Maar u ziet de racisten niet. Ik heb geen spiegel voor nodig. Ik zie hen allemaal. En u? Eigen criminelen naar gevangenissen "smeten" is een nationalisme (herhaling). Vandaar ook mijn huidige schermafbeelding en mijn nickname. Begrijpt u? Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 december 2010 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Ik zie niet zo groot verschil tussen Vlaanderen-voor-een-vreemdeling en een gevangenis (ook al ben ik daar nooit geweest maar kan mij dat wel inbeelden; m.a.w. Vlaanderen voor-een-vreemdeling is een QuasiGevangenis) . Vandaar ook mijn posten (hieronder); http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5977 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=228 Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 december 2010 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Lachen zonder redenen, naïviteit, asociale ingesteldheid en een fobie ook niet.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 december 2010 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wenkbrauwen fronsen, alka-seltzer, incest en een stuk van 5 frank ook niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Toch ga ik, uitzonderlijk voor diegenen die lui zijn om beetje na te denken vooraleer ze hun "lach-vaardigheden" proberen "aan te tonen", misschien een klein beetje duidelijker proberen te schrijven (terwijl mijn post was niet voor diegenen bedoeld die lui zijn om na te denken, vooral waneer ze reageren zonder na te denken);
- Racisme is ook een misdaad. - Ik ben altijd capabel geweest om criminelen op te merken, te zien en ik heb de gevolgen van criminaliteit altijd gevoeld (m.a.w. criminaliteit is altijd vervelend geweest voor mij; ik heb andere opvoeding gekregen en ik heb criminaliteit altijd bestreden). - Zelf heb ik nooit geen misdaad gepleegd, maar ik heb me moeten voelen alsof ik in een gevangenis zat (en tot nu toe = zowel in mijn land van herkomst als in Vlaanderen), omdat er veel criminelen rond lopen en dat is ook de reden waarom manta ook criminaliteit (een deel ervan) ziet (= gevolgen ervan voelt). Maar ik zie zowel de racisten als andere criminelen = gevolgen ervan voel). Is manta zeker dat als ze in een spiegel kijkt, ze ook geen racist gaat zien? (zo ja, goed dan) - Nog niet duidelijk? Zo niet, wees dan de volgende keer wat duidelijker dat ik ook weet wat u precies moeilijk of helemaal niet begrijpt. Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 december 2010 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gewoon gaat doen of hij het niet gelezen heeft... Het afdoen als compleet gek is ook een optie voor iets waar ze geen afdoend antwoord kunnen voor brouwen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() Nog een niet serieuze iemand (gelukkig ken ik je niet). Negeer mijn posten. Is dat zo moeilijk? Ik heb je commentaar niet nodig. Als je wil discusseren, discusseer maar. Als dan niet, maak alsof je lichter bent dan het lucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hekel hebben aan die binnenstromende vreemdelingen die teveel voorkomen in de criminaliteitsstatistieken... dan heb je een hekel aan wat die kerels uitvoeren, niet aan het kleurtje van hun vel. Wanneer blijkt en vastgesteld wordt dat een bepaald kleurtje teveel overeenkomt met gegevens uit die criminaliteitsstatistieken... dan noem jij dat "racistisch"???? Het kleur is niet het probleem. Het probleem heeft te dikwijls een kleur! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IMHO is hij Belg vanaf de meerderjarigheid en naargelang de wetten van het land waar zijn vader geboren werd kan hij dubbele nationaliteit hebben. Indien onze moeders bvb in Frankrijk waren gaan bevallen waren wij Fransmannen, jij ook (met mogelijk dubbele nationaliteit) Het Chinees recht ken ik niet. Laatst gewijzigd door filosoof : 21 december 2010 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Smalhout was lijsttrekker bij de Eerste Kamerverkiezingen in 2003 voor de LPF) Laatst gewijzigd door filosoof : 21 december 2010 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, in een bovenstaande posting werd dat duidelijk door een Joodse prof zelf uit de doeken gedaan! Niet gelezen of begrepen? En ja, de geschiedenis leert ons veel over wat er nu gebeurt of straks kan gebeuren! Het Romeinse imperium met zijn Pax Romana en voor die tijd geordende en vooruitstrevende maatschappij werd aangevallen en vervangen door barbaren in onze contreien! Toen vielen we terug in de Donkere Middeleeuwen! Of had jij begrepen dat dat een stap vooruit was voor de mensen van toen? Onder de voet gelopen worden door de islam zou ongeveer hetzelfde betekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal wel beslissen of ik commentaar geef of niet, daar moet jij je helemaal niet mee bemoeien.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oa in de moslimlanden?
Daar moet je niet eens een grote of een kleine crimineel zijn of van hen zitten profiteren (hun niet bestaande ocm's enz)! Indien ze je niet nodig hebben, indien je geen geld hebt om voor jezelf te zorgen enz kun je het aftrappen zeker? En juist dat soort kerels zal dan hier voortdurend bezig zijn over "racisme" omdat ze niet in alles hun zin krijgen en nog een pak geld enz erbovenop! |
![]() |
![]() |