![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voordat ik u uit de rij stervelingen pik. Want een God bij voor- en achternaam zwier ik zo door het tramraam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We leven in gevaarlijke tijden ! (Voor de rest ben jij toch niet het archetype van de "bange blanke man" dacht ik)
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je onderschat met wat voor onzin het politics.be team soms te maken heeft. Er wordt voor een reden heel discreet gedaan over de identiteit van moderators. Zijnde deze dus. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je onderschat met wat voor onzin het politics.be team soms te maken heeft. Er wordt voor een reden heel discreet gedaan over de identiteit van moderators. Zijnde deze dus. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je kan natuurlijk beide hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nu ik toch bezig ben: ik ben hier ook af en toe actief als moderator, ik bekijk en beoordeel berichten onder het pseudoniem Maarten Malaise. Je kan me ook vinden op onder andere democratie.nu en studentenclubs.be. En Eno2: hierbij je laatste waarschuwing: we hebben net de wekelijkse vergadering er op zitten, en we zijn je allemaal spuugzat. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
Hartelijk dank voor de suggestie maar dit zal niet gaan gebeuren. Het moderatieteam is samengesteld uit mensen van verschillende politieke strekking die worden geacht boven de partijen te kunnen staan. Daarnaast wordt er gemodereerd volgens vooraf afgesproken richtlijnen en wordt elke ingreep in het team geëvalueerd. Zo er al door moderators onder een andere nick wordt meegediscussierd is het een goede gewoonte dat er in die betreffende draad niet door dezelfde persoon wordt gemodereerd, juist om partijdigheid of willekeur te voorkomen. Dat moderators anoniem zijn heeft juist die reden. Er is geen partijdigheid en elke schijn ervan wordt intern besproken. Bekendmaken van de namen van moderators dient dan ook geen enkel doel en is zinloos, behalve dat het berispte forummers de mogelijkheid biedt om eindeloos partijdigheid te suggereren bij vermeende politieke tegenstanders. Dat is hier echter, zoals uitgelegd, niet aan de orde. Ook blijken sommige mensen dit forum zo serieus te nemen dat ze irl verhaal menen te kunnen halen en daar willen wij onze moderatoren niet aan blootstellen. Vandaar dat wij niet aan uw verzoek zullen voldoen. Met vriendelijke groet, Arbiter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weeral pech hé Suske, weeral Erratus. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 januari 2011 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |