Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2011, 16:40   #61
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
Hmmmm, uit jouw mond klinkt dat kinky
It's all in the eye of the beholder.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 16:45   #62
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ik ben een god
in het diepste van mijn gedachten
maar moet nu op tram zeven wachten

(uit mijn vroegere dichtbundels)
Maar voorzie u van een verhullende nick,
voordat ik u uit de rij stervelingen pik.
Want een God bij voor- en achternaam
zwier ik zo door het tramraam.
Oud 6 januari 2011, 17:00   #63
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Maar voorzie u van een verhullende nick,
voordat ik u uit de rij stervelingen pik.
Want een God bij voor- en achternaam
zwier ik zo door het tramraam.
Ik zie het al : u moeten we de 14de niet op de Grote Markt in antwerpen verwachten. Stel ineens voor om de politie-agenten, ambtenaren en nog zo van dat gespuis nte voorzien van maskers...

We leven in gevaarlijke tijden !

(Voor de rest ben jij toch niet het archetype van de "bange blanke man" dacht ik)

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 11:49   #64
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik stel vast dat je me verkeerd begrepen hebt. Het gaat er niet over de privacy van de moderatoren te schenden.

Stel: je hebt een moderator die Jan Janssens noemt met als "gewone" nick name Sabotage en moderator nick name Ueberflick. Wel in mijn voorstel zouden de nick names Sabotage en Ueberflick fusioneren, of zou men op een andere manier kenbaar maken dat Sabotage en Ueberflick samenvallen.

Dat dit nooit gaat gebeuren, is mogelijk. Maar dan is het interessant om te weten waarom deze politiek werd ingevoerd. Dat een forum een bepaalde politiek heeft (inhoudelijk-ideologisch of gewoon persoonlijk) die zich ook uit in de wijze van modereren, is onvermijdelijk. Maar dan is het ook belangrijk om die politiek heel duidelijk te expliciteren zodat er geen valse verwachtingen worden gewekt.
Ik snap wat je wilt, hoor. Maar dat heeft nog steeds privacy-issues. Er zijn forameets, mensen vertellen als eens iets over hun privéleven, eventuele hackers zouden weten welke accounts te hacken, enzv. enzverder.

Je onderschat met wat voor onzin het politics.be team soms te maken heeft.

Er wordt voor een reden heel discreet gedaan over de identiteit van moderators. Zijnde deze dus.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 11:49   #65
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik stel vast dat je me verkeerd begrepen hebt. Het gaat er niet over de privacy van de moderatoren te schenden.

Stel: je hebt een moderator die Jan Janssens noemt met als "gewone" nick name Sabotage en moderator nick name Ueberflick. Wel in mijn voorstel zouden de nick names Sabotage en Ueberflick fusioneren, of zou men op een andere manier kenbaar maken dat Sabotage en Ueberflick samenvallen.

Dat dit nooit gaat gebeuren, is mogelijk. Maar dan is het interessant om te weten waarom deze politiek werd ingevoerd. Dat een forum een bepaalde politiek heeft (inhoudelijk-ideologisch of gewoon persoonlijk) die zich ook uit in de wijze van modereren, is onvermijdelijk. Maar dan is het ook belangrijk om die politiek heel duidelijk te expliciteren zodat er geen valse verwachtingen worden gewekt.
Ik snap wat je wilt, hoor. Maar dat heeft nog steeds privacy-issues. Er zijn forameets, mensen vertellen als eens iets over hun privéleven, eventuele hackers zouden weten welke accounts te hacken, enzv. enzverder.

Er wordt voor een reden heel discreet gedaan over de identiteit van moderators. Zijnde deze dus.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 9 januari 2011, 11:51   #66
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Neen.

Ik weet niet waar Maarten zijn mods (vrienden? kennissen? forummers zelf?) vandaan haalt maar mocht één van die personen reeds actief zijn op dit forum én gevraagd worden om op te treden als mod dient deze het elementaire fatsoen op te brengen om zijn forumcarrière onmiddellijk te beëindigen.

You can't have both for the same money.
Overal en nergens. De moderators zijn medewerkers van de politics.be organisatie - groter dan dit forum, he. Daar ben je je toch bewust van, he?

En je kan natuurlijk beide hebben.
Oud 9 januari 2011, 13:19   #67
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht

Komt al die rotzooi dan niet rechtstreeks bij Maarten Malaise terecht? Of is dat net de bedoeling, dat hij als oprichter een sterke rug heeft en alle rotzooi op zich neemt?
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 16:40   #68
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Komt al die rotzooi dan niet rechtstreeks bij Maarten Malaise terecht? Of is dat net de bedoeling, dat hij als oprichter een sterke rug heeft en alle rotzooi op zich neemt?
Daar heb ik geen zicht op.
Oud 13 januari 2011, 15:34   #69
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Neen.

Ik weet niet waar Maarten zijn mods (vrienden? kennissen? forummers zelf?) vandaan haalt maar mocht één van die personen reeds actief zijn op dit forum én gevraagd worden om op te treden als mod dient deze het elementaire fatsoen op te brengen om zijn forumcarrière onmiddellijk te beëindigen.

You can't have both for the same money.
Modereren is werken, als je iemand voor je wil laten werken moet je ze iets leuks bieden, bijvoorbeeld een forum wat ze leuk vinden. Moderators verstoten van het forum wat ze moeten bewaken is daarom nogal een vreemd voorstel.

En nu ik toch bezig ben: ik ben hier ook af en toe actief als moderator, ik bekijk en beoordeel berichten onder het pseudoniem Maarten Malaise. Je kan me ook vinden op onder andere democratie.nu en studentenclubs.be.

En Eno2: hierbij je laatste waarschuwing: we hebben net de wekelijkse vergadering er op zitten, en we zijn je allemaal spuugzat.

't is maar om te lachen he mensen...
Oud 21 januari 2011, 19:33   #70
Arbiter
Global Moderator

Arbiter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geachte moderatie,

Om de transparantie te vergroten en het respect voor het forumreglement te verhogen, stel ik een eenvoudige maatregel voor, die op alle zichzelf respecterende, gelijkaardige fora geldt.

Laat moderatoren die ook forummer zijn, modereren vanuit hun gewone forum-nickname. Op die manier is het duidelijk voor iedereen en onstaat een eerlijk, transparant systeem.

Want denkt de moderatie hiervan?

Met vriendelijke groet,
Kallikles
Geachte Kallikles,

Hartelijk dank voor de suggestie maar dit zal niet gaan gebeuren.

Het moderatieteam is samengesteld uit mensen van verschillende politieke strekking die worden geacht boven de partijen te kunnen staan. Daarnaast wordt er gemodereerd volgens vooraf afgesproken richtlijnen en wordt elke ingreep in het team geëvalueerd. Zo er al door moderators onder een andere nick wordt meegediscussierd is het een goede gewoonte dat er in die betreffende draad niet door dezelfde persoon wordt gemodereerd, juist om partijdigheid of willekeur te voorkomen.

Dat moderators anoniem zijn heeft juist die reden. Er is geen partijdigheid en elke schijn ervan wordt intern besproken. Bekendmaken van de namen van moderators dient dan ook geen enkel doel en is zinloos, behalve dat het berispte forummers de mogelijkheid biedt om eindeloos partijdigheid te suggereren bij vermeende politieke tegenstanders. Dat is hier echter, zoals uitgelegd, niet aan de orde. Ook blijken sommige mensen dit forum zo serieus te nemen dat ze irl verhaal menen te kunnen halen en daar willen wij onze moderatoren niet aan blootstellen.

Vandaar dat wij niet aan uw verzoek zullen voldoen.

Met vriendelijke groet,
Arbiter

Arbiter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2011, 23:47   #71
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Dit wordt een succes, ik voel het.
LOL!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2011, 11:00   #72
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
eno2,

als ik uw relaas hier en elders op dit forum zo eens lees, kan ik niet anders dan concluderen dat gezien uw chronisch ver- en onderdrukte situatie het voor u raadzaam zou zijn weg te vluchten van politics.be nu het nog kan en op een ander forum politiek asiel te gaan eisen.

Ik zou immers niet willen dat u, in uw hoedanigheid van vermeend vervolgde minderheid, en tengevolge van die gruwelijke en bloedstollende praktijken van de machtswellustelingen onder de moderatoren alhier, uiteindelijk in de virtuele verbrandingsovens van politics.be terecht zou komen.
Wel integendeel, moderatie schaart zich achter mijn redeneringen in deze draad , ze beoefende ze zelfs al sinds onheuglijke tijden. .

Weeral pech hé Suske, weeral Erratus.

Laatst gewijzigd door eno2 : 22 januari 2011 om 11:02.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be