![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou liever hebben dat de Zeeuws-Vlamingen ons annexeren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dehaene.
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm, ik ben er vrij zeker van dat hij Bart De Wever voor ogen heeft, maar het kan natuurlijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahok, de man die Belgie liet daveren op haar lemen voeten.
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het enige dat we nog samen kunnen doen is het onderhandelen van het scheidingsverdrag. |
|||||
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En daarna gaan we Frans-Vlaanderen erbij nemen en sluiten de Oostkantons zich aan bij Duitsland. Wie weet, kunnen de Basken ook nog iets forceren, en als klapper op de vuurpijl bedenken we een leuke eindbestemming voor Kaliningrad. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De enige stelregel is: "We doen alles samen waarover we het eens zijn in woord en daad, de rest wordt geregionaliseerd. Blijkt na enige tijd, dat verschil van mening ontstaat over iets, dat aanvankelijk samen gedaan werd, dan wordt dit na formele opzeg door de gegriefde partij binnen de 3 maand geregionaliseerd zonder dat de tegenpartij zich hiertegen kan verzetten.
Het hoofdstedelijk gewest, de hoofdstad, en de daar gevestigde kunstinstuten, musea, bibliotheken, verzamelingen ... kunnen enkel in overleg gesplitst worden, tenzij een van de partijen zijn plichten van goed beheer (bvb. betalen van de kosten....) niet nakomt. De gegriefde partij kan dan als vergoeding het betroffen goed verwerven. ..."
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overvaller dreigt 3-jarig kind dood te schieten zondag 09 januari 2011Auteur: (odw) Automatisch afspelen Binnenland WERVIK - Een overvaller heeft ermee gedreigd het driejarige zoontje van een krantenverkoper in Wervik dood te schieten als die niet snel de inhoud van de kassa overhandigde. Hij ging ervandoor met enkele duizenden euro's. 'Het was vrijdagavond vlak voor sluitingstijd en ik stond met mijn zoontje Xiben op mijn arm', zegt uitbater Wim Deprez van een krantenwinkel in Wervik. 'De laatste klant was buiten toen hier plots een man voor mij stond. Van zijn gezicht waren alleen zijn neus en ogen te zien. In het Frans dreigde hij mijn zoontje dood te schieten als ik niet snel de kassa openmaakte. De man trok zijn trui omhoog en tussen zijn broeksriem stak een wapen. Ik twijfelde geen ogenblik want ons kind is me veel meer waard dan de inhoud van onze kassa.' De overvaller was niet tevreden dat Deprez zijn kassa opende, hij moest ook de geldlade op de toonbank zetten. 'Hij graaide er alle biljetten uit en snelde de winkel uit. Het heeft niet meer dan twintig seconden geduurd, schat ik. We zijn gelukkig dat Xiben hier blijkbaar geen trauma aan zal overhouden. Terwijl die man hier was en zijn wapen toonde, vroeg ons zoontje: Papa, wat komt die boef hier doen?' Wim Deprez liep naar buiten en vroeg aan zijn buurman van café Du Centre of hij de politie wou bellen. De cafébaas kwam in de dispatching van Doornik terecht. 'Het duurde wel tien minuten voor mijn buurman iemand aan de lijn kreeg die Nederlands begreep. Even later arriveerde hier een politiecombi.' De overvaller, die zich waarschijnlijk te voet verplaatste, was in geen velden nog te bespeuren. De grens met Frankrijk ligt op een paar honderd meter van de krantenzaak. De politie moest niet van ver komen. Die was in de Komenstraat het verslag aan het opmaken van een overval die een halfuur eerder had plaatsgevonden in een tankstation. Daar griste de dader een tiental pakjes sigaretten mee. Uit de getuigenissen van de slachtoffers blijkt dat het om dezelfde man gaat. http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GCM34P8L1 Zo achterlijk is dat land...ten hemelschreiend dergelijke mentaliteit in 2011. In welke eeuw leven die Fransen eigelijk? Flikken die verdomme nog geen Nederlands verstaan terwijl een kind dreigt vermoord te worden. Belziek is rijp voor het internationaal gerechtshof in Denhaag wegens discriminatie van zijn Nederlandstalige bevolking. ![]() Alst omgekeerd was, ne waal die bij een vlaams buro kwam zou die wel int frans geholpen zijn.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoewel...? Ooit eens gehad op 't internaat, mossels-friet, de hele nacht moeten overgeven. Alleen al wanneer ik mossels zie begint mijnen buik te draaien. ![]() ![]()