![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- hun voorzitter; - de pedofeet (salami alibi walibi) van hun nieuwe aanhangers.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() Ze zullen dit wel weer kerkelijk oplossen. De doofpot in, een ferme schadeclaim uitbetalen aan de slachtoffers als zwijggeld en alles dicht dekken met de Mantel der liefde net zoals bij de zaak van de Nonnekes.
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als ie zijn mond opengedaanhad, lag hij toch buiten tegen de grond. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 januari 2011 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anonieme aanklachten vormen dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Alleen het zwijgen kan je redden, zwijg als vermoord, Versteylen.
Dan moet je niet zeggen: ik was het niet, ik deed dat niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Had 't de grondlegger van een andere partij geweest hadden we dit nog lang moeten horen...
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() We hoeven niet geshockeerd te zijn. Wat hij daar allemaal deed van seksuele uitspattingen is toch de helft van het programma van groen. ALs er nu nog drugs aanwezig was in zijn natuur jongerenseksclub, dan heeft hij heel het programma volbracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kan dat niet, niet geshockeerd zijn door groen, of je nu hun partijprogramma zelf verzint of niet. (in dit geval het eeerste) Laatst gewijzigd door eno2 : 11 februari 2011 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |