![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() Terminator 11
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk spontaan aan Ronin, the Bourne Identity, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() In The Lord of the Rings films komt zeer veel actie, in alle vormen en maten. The Lord of the Rings trilogie kan bijgevolg probleemloos geklasseerd worden onder actiefilm.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Ja verrek, die was ik nog vergeten.
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ehm... Actiefilms wil ie niet meer doen maar hij wil wel uit de politiek en terug naar het witte doek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens waren nummer 3 (verkiezingscampagne voor Schwarz) en 4 gewoonweg beroerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af hoe ze het gaan oplossen om Legolas, Frodo, e.d. in te lassen in de twee The Hobbit films. Ze komen niet voor in het boek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Btw, LOTR zou ik ook niet echt catalogeren onder actie. Hoewel er uiteraard grote vechtscenes in voorkomen zie ik het meer als een avonturenfilm.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 21 januari 2011 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat hij er in te verwerken valt is wel duidelijk ja, maar het gaat om het feit dat Legolas gewoon niet voorkomt in het boek.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() alle Die Hard films (4)
Alle Jason Bourne films (3) 6 laatste James Bond films Mission Impossible reeks gros van de Jackie Chan films The peacemaker Greenzone Syriana Body of lies Defense secret (franse film) The sum of all fears Bad company Enemy of the state Ronin Heat In the line of fire The sentinel The shooter Leon Hitman The day of the jackal the jackal The departed Invisible target (Hong Kong film, en meer van deze soort) US Marchals Speed the Italian Job The recruit Spy game Wanted Eagle Eye The conspiracy The international Mercury Rising Tears of the Sun Deja vu the rock Commando Red Heat Tango and Cash Assassins Cliff Hanger Get carter Collateral Face Off True lies Executive decision Air Force One Black Hawk Down Behind enemy lines Rambo films Mad Max films The predator (en in mindere mate de vervolg films) Terminator films Robocop films Alien reeks Bad Boys reeks Het is nogal een uitgebreide lijst geworden. maar wel ene dat zowat alle sub genres omvat en waarin zowel de '80s, '90s en 2000 in vertegenwoordigd zijn. De enigste criteria van mij om een film als 'goed' te bestempelen, is het eventueel opnieuw willen zien van die film. Meer moet het niet zijn. De laatste 'big explosion' actie film, the expendebles, zou eigenlijk niet misstaan in mijn lijst maar toch heb ik het er niet bij gezet. Alleen om de simpele reden dat het niet uitnodigend is om het nog eens te zien. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 21 januari 2011 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En Frodo is nog niet eens geboren denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Legolas is een bos-elf en is de zoon van een elfenkoning. Op zich niet zo moeilijk eigenlijk want boselfen komen ter sprake in het boek. Maar het zou wel stom zijn om hem een belangrijke rol te geven.
Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 21 januari 2011 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Devils Advocate, ...
the The peacemaker , ja goeie herinneringen aan ook trouwens, ... ![]() Greenzone moet ik nog zien, staat op DVD in mijn kas stof te verzamelen... The sum of all fears, ja ook niet slecht Enemy of the state, ja dat is dus geweldig, he, ... good guy wordt betrokken tussen bad ass motherfuckers, ... en overleefd het, The river wild, ook nog zo iets, maar dat is al meer een thriller. Under Siege ... Segal en Erika Eleniac http://www.youtube.com/watch?v=ST40s1J_DHQ |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Is geen actiefilm.
Salt is best wel goed. Heat, Hitman, Leon en Ronin idd ook. Taxi driver erbij misschien? Of Falling Down? Laatst gewijzigd door CyberpunX : 21 januari 2011 om 15:07. |
![]() |
![]() |