![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Carapils wat is dat?
![]() k Geef u een oplossing en je verwerpt ze meteen. Wat is de uwe? Wachten tot ergens de bom ontploft? De Russen zijn goed op weg, de afkeer van islamieten is er groter en groter aan het worden. Het zal ergens beginnen. Die dag geef ik een vat.....Carapils voor jullie.
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoek hulp zou ik zeggen .... mss kan je een zelfhulpgroep voor islamofoben starten . Je kan mss beginnen met ne keer muntthee te drinken en om te kalmeren kan je er een scheutje witte rhum bijkappen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Clash of the civilasations! Waarom begin JIJ er niet aan en toon de rest hoe het moet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k Ga de beschikbare hulp niet bezetten, je zal deze, eens uw islamvriendjes het voor het zeggen krijgen, meer dan nodig hebben. Maar 't is vriendelijk van u om het voor te stellen.
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Oeh, bangmakerij. Die bom is allicht een zelfopblazende moslimterrorist waarbij jij dan het leven laat?
Die dag geef ik een vat... Laatst gewijzigd door Xing Ho : 27 januari 2011 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelf eentje?
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat zou je willen? Je kan geen krant meer openslaan, geen tv of internet meer aanzetten of je krijgt beelden van islamieten te verwerken, oververzadiging?
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel kindjes hebben carnivoren zo 'gemiddeld'? O ja, ik vergeet dat ze zo verantwoordelijk zijn en aan de 'overbevolking' denken zogezegd...of zou het eerder zijn dat ze liever wat langer van het uitgangsleven willen genieten. Kindjes passen niet in die levensstijl want onhandig en duur...nietwaar.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 januari 2011 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet je, eigenlijk is dat niet "de ver van mijn bed show". Schoonzusje, eentje van Vlaamse origine, kon bij de aanslag op de metro net die dag met iemand carpolen, anders zat ze op die bewuste metro op dat uur. Hoe het komt dat ik een grondige afkeer heb van islamieten?
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haat je ook alle vlamingen omwille van de gelder zijn daden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Net daarom ben ik zo ongerust. Zeker als ik zie hoe ons opgedrongen islamvrienden zich tov blonde meisjes gedragen...
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, gaan we 1 gek zijn daden vergelijken met wat islamieten uitrichten over de ganse wereld? Die verhouding loopt wel heel mank.
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In welke wereld leef jij? Of welke shit rook je? Want 't moet de moeite zijn.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij wil ten oorlog gaan tegen de volle 100% omdat 10% het voor hen verprutst omwille van uiteenlopende zaken. Terrorisme heeft een oorzaak overigens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee. Dan kan je jezelf niets verwijten op dat gebied. Een knalblonde dochter van me denkt er (o.a.) over om in Brussel te gaan studeren in September...rechtstreeks uit het Latijns Amerika. Ik weet niet goed of dat wel aan te raden is eigenlijk.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 januari 2011 om 15:26. |
![]() |
![]() |