![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#62 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Derdegrootste wil niks zeggen: Bijvoorbeeld:
|
|
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() De verhouding liggen wel iets anders natuurlijk. Dat weet u toch ook.
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
||
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Dan zal het dus rap gedaan zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Kinderen moeten opgevoed worden door hun ouders, en niemand zou dat in hun plaats mogen doen (helaas kan het soms niet anders).
Als je echter bewust bij een partij wil horen, volg je regelmatig lezingen en neem je deel aan hun samenkomsten. Het is daar dat het gedachtengoed je wordt bijgebracht, niet thuis. En ik kan het je verzekeren, onze Blokkertjes worden goed opgevoed: geen scheldpartijën en geen racistische of anti-semitische uitspraken (moest dat wel zo zijn lag mijn partijkaart al lang in de vuilnisbak). Soms wordt er wel op de man gespeeld, zoals op Guy en Michel, maar dat moet kunnen niet? Hoe klaag je anders iemand aan die met ons belastingsgeld, verzot is op het maken van snoepreisjes, en dat met heel zijn gevolg? |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Het is (mijn) onze taak om die rotte appels die er nog zijn, verbaal en zonder te schelden op hun plaats te zetten. En dat lukt al langer hoe beter.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zij die een antwoord willen op de vraag waarom het blok fascistisch is kunnen hier terecht:
http://www.blokbuster.antifa.net/2002/nieuwrechts.htm |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet trouwens steeds onderscheid maken tussen de boodschapper en de boodschap. Als een blokker zegt dat 1+1=2, dan geef ik hem gelijk. Als een lsp'er zegt dat de zon opkomt in het oosten, dan geef ik hem gelijk. Ik zoek nog krampachtig naar iets wat een cd&v'er voor waarheid kan zeggen, maar dat lukt echt niet......... ![]() Kortom wie iets zinnigs vertelt, hoeft niet in discrediet te worden gebracht omwille van zijn ideologische achtergrond. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik herken nu ook maar eens niets van al wat daar uit de nek geklets wordt. ![]() [size=6]Je kan een zaak niet sterker schaden dan ze te verdedigen met absurde argumenten.[/size] Nog van dat, het is net of hier over marsmannetjes wordt gepraat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
||
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En raad eens wie alleen achterblijft op het perron? |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die tekst is bovendien geen journalistiek, maar een samenvatting van bestaand wetenschappelijk onderzoek... |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In Vlaanderen zijn momenteel geen 'extreme' partijen, laat staan dat die zich ter rechter vleugel zouden bevinden. Het Avondland is verziekt door een oerlinkse mentaliteit, ons ingeplant door communisten en vrijmetselaars.
|
![]() |