![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Het Vlaams Blok is tegen iedereen die anders is. Daar zullen de meesten van jullie helaas pas achter komen als het te laat is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Vreemdeling
|
![]() [
Zou het misschien kunnen dat ze beslist hebben om me maar met rust te laten [ Citaat:
Enfin, je moet me niet geloven hé, koester dat Heilige Huisje van je maar goed, de afrekening komt nog wel ![]() AMAI HOE VOEL JE JE NU!!!!!!!!!! WAARSCHIJNLIJK OOK HET BUSKRUIT UITGEVONDEN? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
IN IEDERE PARTIJ IS HET WEL IETS. EN TROUWENS IEDERE PARTIJ IS TEGEN IEDEREEN DIE VOOR HET VLAAMS BLOK IS . DUS VEEL VERSCHIL ZAL ER NIET ZIJN ZEKER. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Awel turk,het vlaams blok is voor mij als thuiskomen ,ik voel me er goed !
Ik ben het volledig eens met hun standpunten ,ze mogen zelfs nog verder gaan. Mijn ogen zijn allang geopend en daarom juist het stemmen voor dat zo verketterde blok . En waarom al dat gekap erop ,jullie zijn gewoon bang omdat jullie weten dat het rijk ver uit is van pakken en rellen. En wij gaan steeds verder vooruit ,meer en meer mensen vinden zich aan getrokken door dat blok . En de eenvoudige reden is daarvoor:ze hebben volledig gelijk ,al wat ze zeggen is de nagel op de kop. Het is gedaan met de verdraagzame vlaming te spelen ,nu MOET er aktie komen! Het is meer dan vijf voor twaalf. Het landeke van belofte is afgeroomd,tijd om je pakske te pakken! Het vliegtuigticket kun je zelf wel betalen zeker,na al dat krijgen hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een historische realiteit dat na een lange periode van economische neergang (begin jaren 70-eind jaren 90), de psychologie van de samenleving een toename kent van doemdenken, angstig zijn,...
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Al zolang ik mag kiezen stem ik vlaams blok en dat zal steeds zo blijven!
En onderschat het kiespubliek van het blok niet ,je zou wel eens op je neus kunnen kijken. ![]() Het is een weldoordachte stem die ik geef ,het vlaams blok zou voor mij nog hardere standpunten mogen innemen. Het vlaams blok zal alleen maar stemmen bijhalen ,meer en meer mensen hun ogen gaan open. En bang bijlange niet ,ik zie de realiteit en die is allesbehalve rooskleurig. ![]() De strubelingen zullen alleen maar toenemen ,de zaak op de spits gedreven. En dan zal het wel weer de schuld van het blok zijn zeker. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams blok zal sterk blijven omdat het zich gekoppeld heeft aan vlaams nationalisme en aangezien belgie zo'n artificieel kutland is zullen ze sterk blijven zolang Belgie bestaat, in een onafhankelijk vlaanderen zullen ze daarentegen wel krimpen
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Aan c uit w:krimpen?!
![]() Droom maar verder! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Zo zij het,en ik ben er fier op.
![]() En kleine minderheid?! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Thomas
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Thomas
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Daar heb je een punt,
maar zij zien het volk, als iedereen die voldoet aan die voorwaarden die jij opsompt Thomas
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() Sp.A moet toch ook niks hebben van autochtone Vlamingen die hard werken en veel geld verdienen, automobilisten, Vlaams Blokkers, etc..
Onzin-topic dit. Zo lust ik er nog wel wat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() "Ik wil alle mensen waarschuwen. Het Vlaams Blok is geen democratische partij maar een partij waar pathologisch leugenachtige kwaadsprekerij de bovenhand haalt."
Ex VB-voorzitter Marleen Denecker, afdeling Beernem-Oostkamp 12/09/2001 [size=6]Het Vlaams Blok is een partij die op tijd haar stinkend groot vuil weet buiten te zetten, hé Marleen ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is een godsgeschenk , alles past precies in 't plaatje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
5 % meer dan de SPa en VLD... 200.000 kiezers verschil... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |