![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Ooit zal ik dat weer zelf kunnen gaan plukken ))
Nu koop ik het (bijvoorbeeld) bij Delhaize (import). - Men zegt dat er 365 cellen zijn in een granaatappel. Toen nog ik een kind was telde ik elke keer al die cellen (steentjes), en kwam nooit op 365; het was altijd iets meer of iets minder. Toch at ik ze allemaal. - Maar dat is niet belangrijk (voor mij - wel)... Belangrijk is dat het heel gezond is en dat het vroeger koningen graag aten; niet verkeerd begrijpen aub; vroeger aten het koningen; nu is het voor iedereen beschikbaar. Hij staat voor de vernieuwing van de natuur en is een symbolische weergave van de diversiteit en eenheid van het leven. (Wikipedia) Laatst gewijzigd door QuasiX : 4 februari 2011 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om u een betaalbare granaatappel te leveren moeten zij voor een hongerloontje werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoe veel verdient een verkop(st)er voeding (of groenten/fruit)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() 1 Vliegende verkoopster Groenten & Fruit regio Heist-o/d-Berg (M/V) (Regio Lier - Heist o/d Berg)
Voor de filialen in Sint-Katelijne-Waver, Heist-op-den-Berg en Putte zijn wij op zoek naar een gemotiveerde vliegende verkoopster. Je verkoopt groenten en fruit aan individuele klanten. Je stalt de producten volgens de regels en op een aantrekkelijke manier uit. Je weegt en verpakt groenten en fruit. Je informeert de klanten over de producten. Je werkt in een geklimatiseerde winkel, het werk is voornamelijk rechtstaand. Je loopt af en aan in de winkel en de voorraadruimte. Soms verplaats je ook zware lasten. Je past de hygiëneregels strikt toe. Je onderhoudt je werkplek. Verwacht: Geen specifiek diploma vereist. Een opleiding verkoopstechnieken is een pluspunt. Je bent in het bezit van een eigen wagen. Je bent flexibel om te werken in de verschillende filialen. Ervaring in de verkoop is zeker een pluspunt. Je loon wordt berekend op basis van je leeftijd. Vereiste studies: » Geen specifieke studievereisten Talenkennis: NEDERLANDS (zeer goed) Werkervaring: geen ervaring Dient in het bezit te zijn van rijbewijs type(s): B Biedt: Contract van onbepaalde duur Tijdregeling: Voltijds Dienstregeling: Dagwerk - Werken in een dynamische omgeving - Je komt terecht in een tof team - Snelle opstart mogelijk - Langetermijn Plaats tewerkstelling: Regio Lier - Heist o/d Berg Laatst gewijzigd door QuasiX : 5 februari 2011 om 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() Bovendien, ik ben zeker dat het loon bespreekbaar is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat al die lonen, meststoffen, vervoerskosten, overschotten, opslagkosten enz. nu eenmaal de prijs van uw granaarappel bepalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() En de VN-belangen en NAVO-belangen... België investeert zoveel geld in die belangen, terwijl eigen STAATSBELANGEN nu onder vuur leggen. Het deel van het geld gebruikt VN om "olie te pompen" en zo duur terug aan België te verkopen. En wat ga je erover zeggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |