![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ze een hoofddoek wil aandoen buiten, dat ze maar doet. Maar binnen af. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Als zij dat wil, het zij zo. Verder, denk jij dat alle moslims dit allemaal doen? Zelfs in Marroko dragen niet alle vrouwen een hoofddoek.
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() De volgende film draaide niet lang geleden in Marokko.
http://www.youtube.com/watch?v=KUisD2yUqqs
#66 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar Suqar 7loe beweerde dus dat ik geen man was. Of zij gelijk heeft, wil ik in het midden laten, maar als je in een moslim-huis woont, moet je niet met dat soort stenen gaan werpen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
||
![]() |
![]() |
#67 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
#70 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je verbaast mij. Ik kan er moeilijk bij dat een niet-moslim een praktiserende moslima zou accepteren. Omgekeerd ook trouwens, ik als moslima zou niet kunnen samen leven met iemand die niet gelooft of een ander geloof aanhangt.
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk niet. Overal heb je vrouwen die geen hoofddoek dragen en overal heb je er die er wel één dragen.
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Jij dezelfde vraag. Ook een praktiserende moslima?
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ouder en ongevoeliger... ik moet er geen tekeningetje bijmaken zeker? Je kan er een romannetje bij lezen. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 14 februari 2011 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, de Romeinen vonden een besnijdenis een barbaars gebruik. De hoofdreden waarom wij in meerderheid onbesneden zijn (immers, in het Christendom, toch van Joodse oorsprong, is besnijdenis niet verplicht). Persoonlijk; vind ik onbesneden esthetisch mooier.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 14 februari 2011 om 20:58. |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
U doet maar hoor. Ik heb niks tegen Vlamingen en mensen van een andere afkomst. Ik zou gerust een rasechte Vlaming kunnen huwen. Ik zou alleen niet willen huwen met een niet-moslim. Ik bepaal nog steeds zelf wat ik doe.
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Ooit eens een Turkse Moslima gekend trouwens, waarmee het erg goed klikte. Ze heeft me nog geprobeerd - subtiel dan - tot de Islam te bekeren. Op niets uitgedraaid.
![]() Volgens mij kunnen interreligieuze relaties wel degelijk, maar vaak barsten ze op een gegeven moment. Ik sluit toch niet uit dat het kan.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 14 februari 2011 om 21:05. |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Joden gunnen ze geen eigen land, maar in andermans land een parallelle maatschappij oprichten, dat moeten we van hen zomaar dulden. En er niet bij zeggen dat ze bekrompen zijn!
![]() |