Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2011, 21:01   #61
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Aah dat horen we graag si.

Kijk, smile. Jij mag mijn geloof niet, net als ik uw ideologie niet aanhang. Jij hebt uw geloof en ik heb mijn geloof. Naar elkaar roepen en elkaar verwijten haalt niet veel uit. Misschien kunnen we nekeer beginnen met elkaar te respecteren als mens en in te zien dat niet iedereen dezelfde opinie, mening of geloof volgt.
Zoals ik reeds eerder zei, ik heb niks tegen brave mensen. De ideologie die jij aanhangt is in ieder geval niet de ideologie van een zekere 'profeet' mohammed. Die gasten van sharia4Belgium, een hamas, een al qaeda, een hezbollah enz. die allemaal strijden voor hun iSSlamlitische soort van 'vrede' (iSSlamstaat met sharia) volgen hun door hun 'profeet' mohammed uitgevonden ideologie perfect, naar zijn voorbeeld op zijn woord en daad. Wat uw uitgevonden ideologie is weet ik niet. Het is in elk geval niet iSSlam want in de iSSlamitische bronteksten staat iets heel anders geschreven (nog veel meer gekke dingen als wat sharia4belgium in het filmpje zit uit te kramen) dan wat en vele andere suikermoslimas, zoals jij, komen verkondigen. Vandaar dat ik schreef. Wat doet iemand zoals jij nog in de iSSlam.
Oud 9 februari 2011, 21:07   #62
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Er wordt op dit forum (maar ook daarbuiten) veel te veel aandacht besteed aan dat stelletje idioten. Dat zijn ze niet waard.
Bang aan't worden dat je uw mening in de toekomst moet herzien ?
Oud 9 februari 2011, 21:07   #63
Xing Ho
Banneling

Standaard

Tis weer komkommertijd, dat beide stof tot nieuws zijn?

HarHarHar
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 21:08   #64
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kijk, smile. Jij mag mijn geloof niet, net als ik uw ideologie niet aanhang. Jij hebt uw geloof en ik heb mijn geloof. Naar elkaar roepen en elkaar verwijten haalt niet veel uit. Misschien kunnen we nekeer beginnen met elkaar te respecteren als mens en in te zien dat niet iedereen dezelfde opinie, mening of geloof volgt.
Ik vrees, beste suqar_7loe, dat het vechten tegen de bierkaai is.
Zo lang idioten als die gasten van sharia4belgium het geloof dat u volgt door het slijk halen (en dat doen ze volgens mij) zullen de discussies steeds hoog oplopen.
Dat kan je de autochtonen niet kwalijk nemen. Het zou helpen als vredelievende moslims acties zoals we vandaag 'mochten' zien, niet alleen scherp zouden veroordelen maar ook boycotten.
Ik bedoel, is er dan geen enkele imam die dit soort wandaden kan stoppen ?
Of hebben zulke lui geen respect voor moslimleiders ?
Wat wordt er over zulke zaken in de moskee gezegd ? Dat zou ik graag eens weten.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 21:09   #65
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
De enige die hier iets aan moet doen is vader De Witte en z'n CGKR team.
Als het nu niet kan hoeft het echt niet meer, nooit meer!
Oud 9 februari 2011, 21:11   #66
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Bang aan't worden dat je uw mening in de toekomst moet herzien ?
Ik snap wel wat Raf wil zeggen. Maar negeren tot het uitdooft zal niet de geijkte oplossing zijn.
We hebben te maken met extremisten. En als die geen aandacht krijgen, gaan ze waarschijnlijk in de toekomst nog gekkere dingen doen.
De mond snoeren en het land uit zetten.
Wat doet staatsveiligheid eigenlijk ? Doen die hun werk waarvoor we betalen ?
Oud 9 februari 2011, 21:15   #67
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Zoals ik reeds eerder zei, ik heb niks tegen brave mensen. De ideologie die jij aanhangt is in ieder geval niet de ideologie van een zekere 'profeet' mohammed. Die gasten van sharia4Belgium, een hamas, een al qaeda, een hezbollah enz. die allemaal strijden voor hun iSSlamlitische soort van 'vrede' (iSSlamstaat met sharia) volgen hun door hun 'profeet' mohammed uitgevonden ideologie perfect, naar zijn voorbeeld op zijn woord en daad. Wat uw uitgevonden ideologie is weet ik niet. Het is in elk geval niet iSSlam want in de iSSlamitische bronteksten staat iets heel anders geschreven (nog veel meer gekke dingen als wat sharia4belgium in het filmpje zit uit te kramen) dan wat en vele andere suikermoslimas, zoals jij, komen verkondigen. Vandaar dat ik schreef. Wat doet iemand zoals jij nog in de iSSlam.
Verreweg de meeste moslims zullen dit afschuwelijk vinden. Ook zij zijn normale mensen, ouders, met kinderen van drie en vijf jaar oud, die het zich kunnen voorstellen hoe groot het verlies is. Zij, en Suqar, zijn de normalen.

Die clowns van S4B willen de pers halen, dat is ze gelukt. Een klein clubje marginalen met nagenoeg geen aanhang. Je zou de VRT bijna beschuldigen van racisme dat ze die malloten aan het woord laten. In die andere draad op dit forum zag ik trouwens ''katholieke Vlamingen'' die zich net zo misdroegen. Dat gaan we toch ook niet op alle katholieken betrekken?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 21:16   #68
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
En hoe stil de politiek toch niet is over deze feiten.
Ze durven gewoon niet ingaan tegen dergelijke vuile varkens.
Het CGKR voegt dit toe aan het lopende gerechtelijk dossier tegen S4B.
Meyrem Almaci (Groen!) noemde in het VRT-journaal de uitspraken van die organisatie wansmakelijk. Ook andere moslimvertegenwoordigers roepen op de uitspraken te negeren.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF20110209_064
Maar om dit laatste terug te vinden, moest ik veel on-line media openen.

Laatst gewijzigd door artisjok : 9 februari 2011 om 21:17.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 21:19   #69
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Een pak slaag laten krijgen van een groep 'kutmarokkanen' zou wonderen doen voor de verdraagzaamheid...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 21:26   #70
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Een pak slaag laten krijgen van een groep 'kutmarokkanen' zou wonderen doen voor de verdraagzaamheid...
tja de regel is daar GEEN eigen volk aanpakken...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 21:28   #71
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Verreweg de meeste moslims zullen dit afschuwelijk vinden. Ook zij zijn normale mensen, ouders, met kinderen van drie en vijf jaar oud, die het zich kunnen voorstellen hoe groot het verlies is. Zij, en Suqar, zijn de normalen.
Het is nu voor ons eigen bestwil noodzakelijk om aan die normalen hun eigen bronteksten eens te laten lezen zodat die de iSSlam verlaten want zij zijn gewild of ongewild een ruggesteun voor de abnormalen die hun bronteksten en hun abnormale 'profeet' mohammed tot in de puntjes volgen met alle nare gevolgen vandien en dit wereldwijd. Zoals hier

"Deze speciale operaties op het grondgebied van Rusland zulllen zich zonder twijfel opnieuw voordoen, dankzij allah, want honderden broeders staan klaar om eraan deel te nemen. Om het woord van allah te verspreiden en de vijanden van allah te bestrijden strijder van allah in tjetjenie."
Oud 9 februari 2011, 21:30   #72
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het CGKR voegt dit toe aan het lopende gerechtelijk dossier tegen S4B.
Meyrem Almaci (Groen!) noemde in het VRT-journaal de uitspraken van die organisatie wansmakelijk. Ook andere moslimvertegenwoordigers roepen op de uitspraken te negeren.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF20110209_064
Maar om dit laatste terug te vinden, moest ik veel on-line media openen.
Zou het niet kunnen zijn dat moslims zich liever niet openbaar kanten tegen dit fenomeen ?
Kwestie van niet in diskrediet te raken bij de kennissen ?
Oud 9 februari 2011, 21:32   #73
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Zou het niet kunnen zijn dat moslims zich liever niet openbaar kanten tegen dit fenomeen ?
Kwestie van niet in diskrediet te raken bij de kennissen ?
Ze kanten zich openlijk tegen dit fenomeen, en het is weer niet goed.
Spijtig dat maar 1 op de 10 on-line media daarover iets vertellen.
Oud 9 februari 2011, 21:34   #74
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Volgens mij is het grote verschil dat we gerust smile zijn geloof mogen weerleggen. De kans is klein dat hij zal beweren dat zijn geloof hem door een leider is opgelegd en hij die voor 100% moet volgen.
We kunnen hem er dan ook niet van verdenken dat hij dezelfde stomme mening toegedaan die iemand anders verkondigt.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 21:35   #75
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ze kanten zich openlijk tegen dit fenomeen, en het is weer niet goed.
Spijtig dat maar 1 op de 10 on-line media daarover iets vertellen.
Vandaar mijn stelling.
Ik lees bitter weinig commentaren van gematigde moslims.
Oud 9 februari 2011, 21:37   #76
Tinneke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Wat een schijnheiligheid van Meryem Almaci van Groen!

Natuurlijk moest ze haar afkeuring over dat filmpje ventileren en vervolgens: "mijn gedachten gaan uit naar Marie-Rose Morel en haar familie".

Almaci weigerde steeds om Marie-Rose Morel een hand te geven, want van de verkeerde partij, en zo iemand verklaart nu dus aan Morel en haar familie te denken.

Hoe hypocriet kan je zijn????
Zo achterbaks en onderkruiperig als links altijd al geweest is en altijd zal zijn.
De reactie van de hypocrieten van het CGKR gezien? De uitspraken van Sharia4Belgium zouden kunnen aanzetten tot haat.
Kan het nog walgelijker? Geen klacht met burgerlijke partijstelling, geen cordon. Nee, ze nemen nota.
Verbazing wekt het niet: het CGKR zit vol PS-ers, Spa-ers en moslims.
Tinneke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 21:40   #77
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht

Die clowns van S4B willen de pers halen, dat is ze gelukt. Een klein clubje marginalen met nagenoeg geen aanhang. Je zou de VRT bijna beschuldigen van racisme dat ze die malloten aan het woord laten. In die andere draad op dit forum zag ik trouwens ''katholieke Vlamingen'' die zich net zo misdroegen. Dat gaan we toch ook niet op alle katholieken betrekken?
Ge zult dan ook weing katholieken vinden die beweren dat ze de bijbel van buiten leren en letterlijk volgen.
Oud 9 februari 2011, 21:45   #78
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Ondertussen begint vandaag een proces tegen drie B&H leden wegens '“het behoren tot een groep of tot een vereniging die kennelijk en herhaaldelijk discriminatie of segregatie verkondigt in openbare omstandigheden, dan wel aan zodanige groep of vereniging zijn medewerking verlenen”.
Zoek de verschillen met S4B.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 21:52   #79
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Ondertussen begint vandaag een proces tegen drie B&H leden wegens '“het behoren tot een groep of tot een vereniging die kennelijk en herhaaldelijk discriminatie of segregatie verkondigt in openbare omstandigheden, dan wel aan zodanige groep of vereniging zijn medewerking verlenen”.
Dat ze tot geen herkende godsdienst behoren ?
Oud 9 februari 2011, 21:59   #80
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Het CGKR heeft ook tegen S4B klacht neergelegd. Het gerechtelijk onderzoek is lopende.

Weet je van wanneer de feiten van en klacht tegen B&H dateren?

Vertel mij de verschillen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be