![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovenste foto geeft een idee van dergelijke containerflats. De onderste foto toont een rij aso-woningen in Houthaven in Amsterdam-Westerpark (inmiddels weer terug afgebroken). Ook Utrecht en Almere hebben reeds interesse getoond. Wat ook jouw mening is over Wilders, het is dus niet zo dat de PVV het (basis)concept heeft uitgevonden.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 19 februari 2011 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De overheid heeft zich niet te moeien met klederdracht voor zover dit de veiligheid niet in het gedrang brengt. Citaat:
Dus geen skinheads meer, geen punkers, ..., geen herkenbare subgroepen meer dus. Citaat:
Ik beschouw het als een teken van zwakte en gebrek aan argumenten.
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus als er iemand met een pistool een moord pleegt dan ga jij met uw vinger wijzen naar de uitvinder van dit pistool ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid bemoeit zich nergens met klederdracht, bij mijn weten verhindert niemand een moslima met hoofddoek over straat te gaan of dit in haar privéleven te dragen, u stelt de zaken dus anders voor dan ze zijn. Maar dezelfde overheid is ook werkgever, daar kan ze WEL aan ieder personeelslid een dresscode opleggen, ook andere werkgevers en scholen kunnen dit, dat is GEEN BEPERKING VAN GODSDIENSTVRIJHEID. Het is bovendien we de taak van een overheid grondrechten van iedere burger te handhaven,ongeacht wat een religie daarvan wel of niet vindt. 3; noemt u even enkele subculturen die het onderdrukken van meisjes en vrouwen oplegt als zijde een GODDELIJK GEBOD wat hen beperkt in de vrijheid een partner te kiezen, te werken, of hen veroordeelt tot levenslange gehoorzaamheid aan het gezag van mannen, en hen geen vrijheid geeft om van religie te veranderen. Veel succes! ![]() Ik kijk uit naar uw ARGUMENTEN! Laatst gewijzigd door alice : 19 februari 2011 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ge de ene opdringerige gelovige wilt verbieden moet ge ze allemaal verbieden. Langs de ene kant zou ik dat wel willen, maar ik respecteer beide kampen hun recht van vrije meningsuiting. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb al eerder herhaaldelijk gezegd dat elke vrijheid eindigt waar deze van de andere begint. Maar mensen een bepaalde kledingdracht opleggen valt daar niet onder. Dat is gewoon een non-issue. Dat de mensen zich eerst eens bezig houden met de zaken die ge daar opnoemt eer zich druk te maken over een lapke stof. Bij deze ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat Wilders heeft voorgesteld is een verstrenging van de criteria. D�*t kun je Wilders verwijten, meer niet. Verder laat ik jouw "vergelijking" maar voor wat het is. Een beetje bizar trouwens dat een als zichzelf links omschrijvend persoon zijn toevlucht dient te zoeken tot argumenten die behoren tot het standaard repertorium van de rechtse organisatie NRA.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 februari 2011 om 05:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan best zijn al heeft het overgrote deel van de SP zich bij mijn weten daar altijd tegen verzet met enkele uitzonderingen zoals bvb een idioot in Nijmegem.., het is wel duidelijk een ding waar de PVV steeds om blijft streven! Laatst gewijzigd door Wisord : 20 februari 2011 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 20 februari 2011 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() @ Louis
Kan je Aub uw post aanpassen en uw tekst buiten de quote plaatsen? Laatst gewijzigd door Wisord : 20 februari 2011 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() als je hier een geen hoop onzin wil plaatse zou je u beter eerst informeren ,die vrouw had een verbod om dichter dan 100meter in de buurt van rob te komen en ze spoot eerst traangas in zijn gezicht ,heeft allemaal uitgebreid in t nieuws geweest maar past niet in uw kraam ,dan maar gauw selectief overheen gelezen ,makkelijk als je zo leeft wat ik niet wil weten lees ik niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus jij keurde het kloppen op de vrouw goed? |
|
![]() |
![]() |