![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe zou het intussen met onze Graziëlla gesteld zijn? Zou ze nog leven? Is ze nog lid van de Lustige Trotteniers? Woont ze nog in haar nette buurt? Ik mis haar wel moet ik zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De laatste tijd sneuvelen de forumleden als vliegen in een DTT-wolk. Het zou mij niet verwonderen als Graziella een beroerte heeft gehad tijdens een jolig samenzijn met de Trotteniers en niemand het nummer van de 100 kende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me soms af wie dat het is, het is toch èèn van de betere trollen. Ik bedoel maar, ze komt niet irritant doen in de andere draden.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Graziëlla = MaGNiFiCat
/draad |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Dat is niet juist. Ik belde eens de 112 om de politie te bellen en ze zeiden daar doodleuk dat ik maar naar de 101 moest bellen. 112 bel je voor een ambulance of brandweer.
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |