![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Vat dit artikel dan maar op als "bekentenissen van een ex-sos journalist over zijn voormalige broodheer", klein bier in vergelijking met de stunt van laatstgenoemde. Hij houdt waarschijnlijk nog heel wat boemerangen achter de hand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als we alles zouden weten van die dames en heren... Weet wel dat achter de schermen het er dikwijls vuil aan toe gaat. Op tv lachen ze allemaal en zijn ze meestal beheerst. Puntje is ook dat de VRT moet besparen.... Bracke is weg. MAAR.... er zijn nog zo ongeveer 20 postjes over in de management-sector waar geen kat meer over praat. 't Zijn dames en heren die gewoon hun stoel warm houden (in de winter ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals er nu door de linkse kerk, sterk vertegenwoordigd door de "kunstenaars", een proces lopende is, om de subsidies van het vb af te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Partijlid
|
![]() Ik heb niets tegen de NVA, ben zelfs voor.
Maar Bracke maakt zichzelf inderdaad belachelijk daarmee. Waarom? Niet omdat de analyse niet juist zou zijn, die is zeer zeker heel juist, de nagel op de kop. Maar hij heeft wel jarenlang deel uitgemaakt van die perverse Belgicistenkliek. Ik herinner me nog talloze beelden van zijn toon tegenover mensen van de Vlaamse zaak, Vlaams Belang en Vlaamse Beweging. Gewoon het principe: wiens brood men eet ... is hier weer van toepassing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() `
Dan komt het maar uit mijn duim. Ik ga voor jou niet mijn band met de VRT / StuBru hier uit de doeken doen. Omdat ik die mensen die ik goed ken niet wil in gevaar brengen wat betreft hun job. En toegegeven; ook voor mezelf, omdat ik soms ook al eens wat vruchten mag plukken van de muziek-boom. Niks illegaals hee; maar bvb meewerken frontstage en zo. Mvg, PP |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik doe zoals veel StuBru'ers achter de schermen; er eens mee lachen. Het is zoals Bracke zegt hee; het effect op de bevolking is waarschijnlijk eerder averechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() deze politieke farce staat dan ook nog steeds ingeschreven als personeelslid bij het belgistische Vrt
http://www.vandaag.be/binnenland/606...at-te-ver.html
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mooie poging, maar zorg dat er volgende keer een verband met de realiteit aanwezig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Alles voor wat stemmekes he jonge, maar de mensen trappen daar niet meer in. De mensen die dat ik ken dat op NVA stemde die denken na ook 2 keer na. Die opgeblazen kikker zal belange zoveel stemmen niet meer halen, voor wat denkt ge dat hij geen nieuwe verkiezingen wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.onzin.com/video/geefjzelfeenswtf.html en ik ben keizer Nero, maar niet verder vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ik vind het niet meer dan normaal dat de VRT 'Belgicistisch' is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
Nou ja, ik kan u alleen maar gelijk geven.
![]() |
![]() |