![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() ik vind de moderatie goed en daarmee basta
|
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 24 februari 2011 om 16:56. |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom deze raad... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leg eens uit, want ik was ook af en toe weg hier, of hier mensen verwijderd zijn voor politieke meningen?
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() grappig hoor, degenen die de boel hier verzieken, zijn degenen die komen klagen dat de boel verziekt is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voila mannen dat was het , het ga jullie goed. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() effe wut?
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals: http://forum.politics.be/showthread.php?t=151704 en: http://forum.politics.be/showthread.php?t=130351
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ga je goed! :zwaaizwaai:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() tijd voor een streepje muziek
|
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat uw opmerking over het sluiten van discussies betreft: dat klopt dus echt niet he. Er zijn hier vandaag discussies zo snel gesloten dat overleg tussen moderatoren enkel mogelijk geweest zou kunnen zijn indien ze telepatisch met elkaar in contact stonden. Aangezien dit een onmogelijkheid is, en men dus de weg van pm's tussen moderatoren onderling heeft moeten bewandelen, duidt alles erop dat het gewoon de beslissing van één moderator is geweest. Overigens dezelfde moderator die vandaag een enorme hoeveelheid berichten verwijderd heeft, en her en der waarschuwingen en strafpunten heeft uitgedeeld omdat men zich oprecht vragen begon te stellen bij die acties van desbetreffende moderator. Citaat:
Tot op heden lijkt de moderatie geen enkele actie te hebben ondernomen om de zaken die destijds onder meer door mij zijn aangekaart -waaronder schelden, persoonlijke aanvallen, gespam, getrol, gezever met als doel stelselmatig draden naar de zak te helpen- ten goede te doen veranderen. Dat anderen dit gedrag inmiddels zijn gaan overnemen, mag de moderatie dan ook niet verbazen. Ook ik maak me daar inmiddels af en toe aan schuldig, enkel en alleen omdat de moderatie blijkbaar van mening is dat zulk gedrag niet aangepakt hoeft te worden. If you can't beat 'em, then join 'em zogezegd. En dan wordt er wél geklaagd door een aantal van die notoire draadverziekers, en dan komt een bepaalde moderator wél opeens polshoogte nemen, mensen berispen en berichten wissen. Over het algemeen de mensen die op die draadverziekers reageren, en niet de draadverziekers zelf, overigens. Ik heb nog wel meer te zeggen over bepaalde zaken, maar dit lijkt me alvast een leuk beginnetje. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 24 februari 2011 om 17:11. Reden: schrijffoutje verbeterd |
|||
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Arti aka quasx waarschijnlijk aka akira heeft gewonnen. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien wordt er ook willekeurig met strafpunten gesmeten; voor 't overtreden van 't reglement, bvb. kopiëren van zaken die strijdig zijn met dat reglement, kreeg ik 1 X géén strafpunten en 'n andere X 1 punt, ik eis consequentie!
![]() Van 1 en dezelfde - gekende - mod! Voor straf in de hoek zetten!
![]() |