Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 24 februari 2011, 16:55   #61
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik mag daar niet op reageren , want dat noemenen ze "flooding".
als ge dat op 7777 omstandig uitlegt kan t geen kwaad meer hé
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:55   #62
mdf
Banneling

Standaard

ik vind de moderatie goed en daarmee basta
mdf is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:56   #63
Anna List
Banneling

Standaard

be free, perie !

Laatst gewijzigd door Anna List : 24 februari 2011 om 16:56.
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:56   #64
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Layne Bekijk bericht
U kan misschien uw conclusies trekken uit de reeks van reacties hier, waarvan me dunkt er nauwelijks eentje 'on topic' is. En dan vraagt u zich af waarom wij soms topics sluiten?
Niet 'wij'..ik vermoed dat 'u' verantwoordelijk bent voor de verhuisvan deze draad naar suggesties, aangezien een andere bepaalde mod deze draad zeker niet in de spotlights zou zetten maar eerder bij het 'groot vuil'.
Daarom deze raad...

Eigenzinnig is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:56   #65
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Leg eens uit, want ik was ook af en toe weg hier, of hier mensen verwijderd zijn voor politieke meningen?
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:56   #66
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdf Bekijk bericht
ik vind de moderatie goed en daarmee basta
ah ok dan zullen we er maar over zwijgen
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:57   #67
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

grappig hoor, degenen die de boel hier verzieken, zijn degenen die komen klagen dat de boel verziekt is.
Oud 24 februari 2011, 16:59   #68
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Als ik zo vrij mag zijn?

Het gaat volgens mij enkel om 1 moderator die erg partijdig blijkt te zijn.

...of vergis ik me?
Nee, inderdaad , het gaat maar om één moderator,ongelooflijk partijdig , wiens identiteit velen bekend is, doch waarover verdere commentaar verkopen niet mag . Dat noemt men "flooding"
Voila mannen dat was het , het ga jullie goed.
Pericles is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:59   #69
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
gewoon ff shift aanduiden had je natuurlijk ook kunnen helpen :o
effe wut?
Oud 24 februari 2011, 17:01   #70
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Niet 'wij'..ik vermoed dat 'u' verantwoordelijk bent voor de verhuisvan deze draad naar suggesties, aangezien een andere bepaalde mod deze draad zeker niet in de spotlights zou zetten maar eerder bij het 'groot vuil'.
Daarom deze raad...

Zoals:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=151704

en:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=130351
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 17:02   #71
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
effe wut?
linkermuisknop indrukken en over de tekst schuiven :o
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 17:02   #72
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
gewoon ff shift aanduiden had je natuurlijk ook kunnen helpen :o
Of met je cursor over de tekst slepen dat ie wit op blauw wordt.
Mitgard is offline  
Oud 24 februari 2011, 17:02   #73
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Nee, inderdaad , het gaat maar om één moderator,ongelooflijk partijdig , wiens identiteit velen bekend is, doch waarover verdere commentaar verkopen niet mag . Dat noemt men "flooding"
Voila mannen dat was het , het ga jullie goed.
Zo is't!

Het ga je goed! :zwaaizwaai:
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 17:03   #74
Anna List
Banneling

Standaard

tijd voor een streepje muziek
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 17:04   #75
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
tijd voor een streepje muziek
Wacht, ik haal mijn gitaar.
Mitgard is offline  
Oud 24 februari 2011, 17:04   #76
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Wacht, ik haal mijn gitaar.
shakira shakira
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 17:06   #77
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
shakira shakira
Ja, die mag meezingen.
Mitgard is offline  
Oud 24 februari 2011, 17:07   #78
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Layne Bekijk bericht
Beste,

Uw bericht werd verplaatst naar het juiste subforum, namelijk Suggesties & Mededelingen. Dat is niet sarcastisch bedoeld. Het subforum is er in de eerste plaats om, ja hoor, suggesties en mededelingen te doen ter verbetering van dit forum.

Dat sommige tot zelfs vele topics in dit subforum worden gesloten, heeft niets te maken met 'intolerantie' en 'inobjectiviteit'. In de meeste gevallen heeft de topicstarter een specifieke vraag en krijgt die daar van de moderatie een antwoord op. Het topic hoeft daarna zeker niet meteen gesloten te worden, maar wel als de uiteindelijke vraag verzandt in een vaak eindeloze discussie. U zal merken dat bepaalde topics in het subforum helemaal niet worden gesloten.

Het is uw goed recht op kritiek te hebben op de moderatie. Sta me toe toch even toe te lichten hoe de moderatie werkt. Blijkbaar moet dit af en toe eens herhaald worden.
- Het moderatieteam bestaat uit vrijwilligers die een stuk van hun vrije tijd opgeven om te modereren. Soms zelfs een stukje arbeidstijd, want de kritiek over een 'trage' moderatie is nooit ver weg;
Alle respect voor de moderatoren die een stuk van hun vrije tijd en soms zelfs arbeidstijd opgeven om te modereren. Laat dat gezegd zijn.

Citaat:
- Het moderatieteam is nooit in volle getale online; Ik verwijs naar punt 1. Wellicht kunnen we wat uitbreiding gebruiken. Maar heel weinig mensen voelen zich geroepen en veel vrijwilligers haken af, gezien de vaak grote werklast (u kan zich niet inbeelden hoe vaak er op het rode driehoekje wordt gedrukt). Daarenboven worden bepaalde beslissingen (banpunten, sluiten discussie, ...) niet zomaar en eenzijdig genomen. Er wordt in dat geval overlegd binnen het team.
Ik weet wel zeker dat het team wat uitbreiding kan gebruiken. Ik wil dan ook van de gelegenheid gebruik maken me geheel vrijwillig en zonder dwang voor deze taak aan te melden. (Dit zal ongetwijfeld een storm van protest veroorzaken bij bepaalde lieden en hoongelag zal me ten deel vallen, maar ik meen het wel).

Wat uw opmerking over het sluiten van discussies betreft: dat klopt dus echt niet he. Er zijn hier vandaag discussies zo snel gesloten dat overleg tussen moderatoren enkel mogelijk geweest zou kunnen zijn indien ze telepatisch met elkaar in contact stonden. Aangezien dit een onmogelijkheid is, en men dus de weg van pm's tussen moderatoren onderling heeft moeten bewandelen, duidt alles erop dat het gewoon de beslissing van één moderator is geweest.
Overigens dezelfde moderator die vandaag een enorme hoeveelheid berichten verwijderd heeft, en her en der waarschuwingen en strafpunten heeft uitgedeeld omdat men zich oprecht vragen begon te stellen bij die acties van desbetreffende moderator.

Citaat:
- We zijn inderdaad intolerant bij bepaalde zaken. In eerste instantie bij het flagrant overtreden van de meest voor de hand liggende forumregels. In tweede instantie als de initiële bestaansreden van dit forum, namelijk een platform voor een open discussie over tal van maatschappelijke onderwerpen, wordt verziekt. De oorzaken zijn legio.

Dit is inderdaad een open platform, maar met een kader. Wie buiten het kader wenst te gaan, zoekt beter andere forumoorden op. Het is nu al moeilijk om het kaf (schelden, persoonlijke aanvallen, gespam, getrol, gezever, geklaag, ...) van het koren (goede, sterke, scherpe, open discussies met respect voor ieders mening) te scheiden. Maar de moderatie volhardt.

Natuurlijk hebben we daarvoor de medewerking nodig van alle forummers die het goed menen.
Als u wilt dat ik eens een boekje open doe over het stelselmatig verzieken van discussies, dan roept u maar. Ik heb een tijd geleden onder anderen u daarover al een pm geschreven overigens.

Tot op heden lijkt de moderatie geen enkele actie te hebben ondernomen om de zaken die destijds onder meer door mij zijn aangekaart -waaronder schelden, persoonlijke aanvallen, gespam, getrol, gezever met als doel stelselmatig draden naar de zak te helpen- ten goede te doen veranderen.
Dat anderen dit gedrag inmiddels zijn gaan overnemen, mag de moderatie dan ook niet verbazen. Ook ik maak me daar inmiddels af en toe aan schuldig, enkel en alleen omdat de moderatie blijkbaar van mening is dat zulk gedrag niet aangepakt hoeft te worden. If you can't beat 'em, then join 'em zogezegd. En dan wordt er wél geklaagd door een aantal van die notoire draadverziekers, en dan komt een bepaalde moderator wél opeens polshoogte nemen, mensen berispen en berichten wissen. Over het algemeen de mensen die op die draadverziekers reageren, en niet de draadverziekers zelf, overigens.

Ik heb nog wel meer te zeggen over bepaalde zaken, maar dit lijkt me alvast een leuk beginnetje.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 24 februari 2011 om 17:11. Reden: schrijffoutje verbeterd
Sus Iratus is offline  
Oud 24 februari 2011, 17:07   #79
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, een echte schande dat dit kan.
Arti aka quasx waarschijnlijk aka akira heeft gewonnen.
Hoomer is offline  
Oud 24 februari 2011, 17:10   #80
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Bovendien wordt er ook willekeurig met strafpunten gesmeten; voor 't overtreden van 't reglement, bvb. kopiëren van zaken die strijdig zijn met dat reglement, kreeg ik 1 X géén strafpunten en 'n andere X 1 punt, ik eis consequentie!

Van 1 en dezelfde - gekende - mod!

Voor straf in de hoek zetten!
SDX is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be