![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 maart 2011 om 01:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de VLD zitten er toch ook die wel talent hebben, maar het onderdrukken als ze het voelen opkomen.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat jij voorstelt, is dat de OVLD gewoon gans Vlaams-Brabant moet laten vallen en zich concentreren op de andere provincies. Want vergeet niet, elke Vlaams-Brabantse politieker, van elke partij, is flaminganter dan de rest van zijn partij.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat links/rechts denken, daar ben je fout. Ik hou het op sociaal/acosiaal. Met uitzonderingen natuurlijk. Ik denk niet langer zwart/wit (een jeugdzonde) maar bepaal voor mezelf wat kan en niet kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bingo! Kies uw prijs!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() De VLD zal in een gesplitst Vlaams Brabant net zoals in Brussel de grootste partij zijn (http://www.demorgen.be/dm/nl/3625/Bi...-Brussel.dhtml) daarvoor hebben ze geen mannekes nodig zoals Willy De Waele die hun imago weer schade toebrengt dan stemmer aanbrengt. Ook de Flamingant is geen idioot hij weet heel goed dat een stem voor Willy De Waele er één is voor de VLD dat een duidelijke onderstroom kent die een breuk wil stellen met die ideologie (http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=1M376F6S). Wat jullie allemaal willen uitvinden is jullie probleem... ik stel alleen vast dat men niet zal tillen aan deze uitlating van de Heer De Waele. en persoonlijk vind ik het ook nogal spijtig dat een liberaal politicus zich zo laat leiden door achterdocht, verzuring en wraakgevoelens. Persoonlijk zou ik hem daarvoor wel niet uit de partij zetten (wat ze tot nu toe ook niet deden)... nog even dit: Citaat:
Dat is ook zo wat mijn mening...
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook zo. En als de O-VLD dat gaat beseffen, gaan ze hun belgique discours wat downtunen. Mathias De Clercq heeft al flink op zijn kop gehad omwille van zijn uitspraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee! Wat bazel je dan. Het ledencongres heeft tal van zaken goedgekeurd, zaken die nadien naast zich neergelegd werden. Dit aanklagen is volgens uwe logica gelijk aan verzuurd zijn. 1 goede raad, doe uw oogkleppen af en bekijk wat er van de doelstellingen van de VLD overgebleven is. De V van Vlaming mogen jullie alvast gebruiken als de V van Vals.
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, en dat deed deugd.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, dat was mijn punt, ze zitten daar dus op hun plaats.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gele sticker met die Vlaamse leeuw erop.
![]() Voor op mijn gitaar te kleven.
![]() |
![]() |