![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Hier nog een voorbeeldje van een geweldige band die het uiteindelijk niet gehaald heeft:
Anacrusis - Fighting Evil |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Flemisch Metal rules
![]() Ancient Rites - On golden fields http://www.youtube.com/watch?v=Y20ne8Px8cI Heb hen al een paar keer bezig gezien, echt een beestig goeie groep.
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 7 maart 2011 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Lagarde ken ik nog een waar gebeurde legende. De VOO ging zo rond 1985 op schoolreisje naar Zwitserland op te skieën. Lagarde lag met Out dronken achterin de bus. Toen ze aankwamen kroop Lagarde naar buiten en zag de besneeuwde bergen. "Is dat allemaal voor mij ?" zei hij. ![]() Zwaarste cokesnuiver van Hilversum, koste hem zijn leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar ’t winnen of daar ’t sterven zal Alhier, aldaar aan lange lansen De leeuwen dansen, de leeuwen dansen” Geen verkeerd orkestje inderdaad, hoewel mijn favoriete nummer Brabantia is. Noch doen, noch eer en wert vernomen Riddere en geen, noch oec gesien, Soe condichlike ten wige wert tien, Alse die hertoge, alse die hertoge En een lieke als ... And the Horns Called for War schopt ook keihard kont. Marvelous in the battle now and grand The Franks here strike, their good brown spears in hand Then had you seen sorrowing of clans So many a slain, shattered and bleeding man! Biting the earth, or piled here on their backs! The Saracens cannot withstand the attack! And the horns.. called for war!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hun nummer "Ypres" niet vergeten....kiekevelmomentje ![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn Nederland (aka Waar de blanke top der duinen) in een stevige versie.
http://www.youtube.com/watch?v=lbhJHr8M-JI |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reacties liegen er niet om. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn ze ondertussen al aardig op leeftijd. Waar blijft de nieuwe generatie goéie Vlaamse metalbands? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vier akkoorden en een meezingbaar carnavalsdeuntje erop. Soms mag het echt wat meer zijn, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb hen vorig jaar nog gezien, en als die al op leeftijd zijn volgens jou dan ben ik al gepensioneerd ![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zwakstroom/Wisselstroom, ook wel bekend als AC/DC, speelt ook al bijna 40 jaar dezelfde drie akkoorden, tot ieders tevredenheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een gegeven moment stonden ze te draaien en keren rond een kast, waar een collega van mij aan het werk was, tot ze er niet meer aan konden weerstaan en hem ook een borrel aanboden, ... ze hadden het aan geen slechtere kunnen vragen, ... die gast was zo principieel dat ik eerlijk gezegd dacht dat hij ze zou gaan verklikken, ... maar zo principieel was hij gelukkig ook niet... al zat een van die kerels wel een maand later ook in de afkick kliniek... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet te verwarren met Turisas (battle metal). Laatst gewijzigd door giserke : 7 maart 2011 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() zelfde leeftijd als mijn man,en die is echt nog niet "op leeftijd"
![]() ![]()
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 7 maart 2011 om 16:18. |
![]() |
![]() |