![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ouders van probleemleerlingen beboeten? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 33,33% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 66,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof alles met geld moet en kan opgelost worden. In mijne tijd zaten we in het middelbaar met 47 in de klas, en het werkte ook. De problemen zitten wel elders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft er helemaal niets mee te maken. Ik stel dat het middelbaar onderwijs van een goeie kwaliteit is en ondersteun dit met PISA en jullie beginnen dan maar over de achteruitgang in het universitair onderwijs.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U stelt dus dat het middelbaar onderwijs er wereldwijd op achteruit gegaan is waardoor Vlaanderen zijn relatieve positie kan handhaven?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dan ook serieus. Georganiseerd publiek onderwijs is een van de grootste farcen van de moderne tijd. Daar is nu eens echt niets goed aan en dat allemaal om een mythische 'iedereen onderwijs' aan te bieden.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad correct.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Beboeten is niet echt snugger ... vanwaar gaat het geld komen om de boetes te betalen want ik vermoed dat die specifieke groepen zich niet in het bovensegment van inkomens bevinden. En dan mag men consequent zijn en de regel op alle niveaus invoeren http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...arlement.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() En heb je daar ook cijfermateriaal voor, of blijft het bij: "omdat ik het zeg!".
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet nog, ... best wel slimme jongen, ... luistert goed en gaat gestadig vooruit, hij heeft het in hem...
maar een rack is vast, ... en kunt gij mij de sleutel geven voor dat rack, ... nee die heb ik niet, ... pauze, ... hoe krijg ik die dan open, ... ah... wat voor slot is het, ah zo een, ... awel met ne rakjak of met een mes he, ... staat die mij zo aan te kijken, ... Ja, fucking improvise he maat, ... godverdomme, denkt ge dat ik dat moest gaan vragen als ik ergens zo een ding moet open krijgen... allee maar eens mee gaan kijken, en 10 sec later was dat ding open, ... stond die daar te kijken, ... allee ik ga hem dat geen 2 keer meer moeten uitleggen, ... ![]() Maar dat is het dus, die kunnen niet meer improviseren precies, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al zal dat niet blijven duren, achtereen steken ze ons in India voorbij, ... weet ge waarom ... ? omdat ze daar wel respect en tucht hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() ik kan u uit ervaring zeggen dat ge met ne jongere twee uur per dag kunt werken en dubbel zo snel vooruitgaan dan ASO niveau ... komt gij mij zeggen dat dat normaal is, en dat dat het niveau moet zijn ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op mijn 13 moest ik niet meer gaan vragen aan mijn ma of pa, hoe dit of dat zat. Het niveau moet dus wel gezakt zijn, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() Als u moeder/vader evolutionair bioloog is, en je moet iets weten over biologie, is dat dan nog raar?
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 8 maart 2011 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wel plezant, ... ja kan ik mij voorstellen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan u cijfermateriaal uit de USA geven - waar de verhoging van het federale en totale budget een verlaging van de onderwijsresultaten heeft veroorzaakt. En de USA is ook niet echt ferm gestegen of gedaald op de internationale testscores. Daaruit leid ik af dat de tendens algemeen is. Maar dat is natuurlijk niet genoeg om het definitief te bewijzen. Daar ben ik me van bewust.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 8 maart 2011 om 15:21. |
||
![]() |
![]() |