![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Betty, mag hier wel komen wonen op voorwaarde dat ze onze taal leert en hard zal werken zodat ze niet op onze kap moet leven.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betty leeft met het duveltje382 wij zijn oud genoeg om niet meer te moeten werken
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://boilingpoints.wordpress.com/2...ng-onbestraft/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er eigenlijk iemand vlakaf tegen u gezegd dat u niet met haar moogt trouwen? En hebt u haar al in levende lijve gezien?
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Duveltje; ik vind het heel aandoenlijk hoe gij opkomt voor uw Betty. Uit uw reacties blijkt overduidelijk dat ge dat meisje (vrouw) echt graag ziet. Het siert u dat ge haar zo aanbidt. Maar...wees toch wat voorzichtig. Naar ik begrepen heb, kent ge haar alleen via Facebook. (Of heb ik het mis?)
Ik wens u alleen het allerbeste, maar besef dat er mensen zijn die zich anders voordoen. Wees gewoon voorzichtig; goede raad van "Tante Trixie". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tuurlijk. Idem met al die russissche en oekrainse wijven.
Je kan uiteraard snel testen of zij voor de verblijfsvergunning en de euro hier wil zijn of werkelijk voor de liefde... Stel haar langs uw neus weg eens voor dat JIJ naar haar land gaat om bij haar te wonen, zonder al uw geld mee te nemen, maar haar wel veel liefde zal geven. Dan moet zij al die rompslomp van te verhuizen naar andere landen of werelddelen ook niet doorploeteren. Wedden dat het haar geen bal interesseert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |