Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 maart 2011, 20:54   #61
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
En dus is mijn vraag?

Waarom mag mijn Betty hier niet komen wonen?
Betty, mag hier wel komen wonen op voorwaarde dat ze onze taal leert en hard zal werken zodat ze niet op onze kap moet leven.
Oud 12 maart 2011, 21:01   #62
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Betty, mag hier wel komen wonen op voorwaarde dat ze onze taal leert en hard zal werken zodat ze niet op onze kap moet leven.
Betty leeft met het duveltje382 wij zijn oud genoeg om niet meer te moeten werken
Oud 13 maart 2011, 23:51   #63
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn vriendin is Moslima,waarom mag ik met haar dan niet trouwen?
Omdat je niet besneden bent zeker ? Maar dat valt te verhelpen hoor, ge kunt dat zelfs zelf doen, thuis in de badkamer. Een scherpe schaar, velletje volledig naar voren trekken, en knip . t' is al gedaan sé...
http://boilingpoints.wordpress.com/2...ng-onbestraft/
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 17:22   #64
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn vriendin is Moslima,waarom mag ik met haar dan niet trouwen?
Heeft er eigenlijk iemand vlakaf tegen u gezegd dat u niet met haar moogt trouwen? En hebt u haar al in levende lijve gezien?
Oud 14 maart 2011, 18:33   #65
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Duveltje; ik vind het heel aandoenlijk hoe gij opkomt voor uw Betty. Uit uw reacties blijkt overduidelijk dat ge dat meisje (vrouw) echt graag ziet. Het siert u dat ge haar zo aanbidt. Maar...wees toch wat voorzichtig. Naar ik begrepen heb, kent ge haar alleen via Facebook. (Of heb ik het mis?)
Ik wens u alleen het allerbeste, maar besef dat er mensen zijn die zich anders voordoen. Wees gewoon voorzichtig; goede raad van "Tante Trixie".
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 22:17   #66
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Duveltje; ik vind het heel aandoenlijk hoe gij opkomt voor uw Betty. Uit uw reacties blijkt overduidelijk dat ge dat meisje (vrouw) echt graag ziet. Het siert u dat ge haar zo aanbidt. Maar...wees toch wat voorzichtig. Naar ik begrepen heb, kent ge haar alleen via Facebook. (Of heb ik het mis?)
Ik wens u alleen het allerbeste, maar besef dat er mensen zijn die zich anders voordoen. Wees gewoon voorzichtig; goede raad van "Tante Trixie".
Tja..veel vrouwen zoeken via internet mannen die hen aan een verblijfsvergunning kunnen helpen, liefde heeft daar niet echt mee te maken, ookal geloven mannen dat graag..ineens aandacht van een vaak aantrekkelijke vrouw, brengt maar al te vaak het hoofd op hol, terwijl die dames enkel een manier zoeken om aan papieren te komen hoor...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2011, 11:02   #67
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Tuurlijk. Idem met al die russissche en oekrainse wijven.
Je kan uiteraard snel testen of zij voor de verblijfsvergunning en de euro hier wil zijn of werkelijk voor de liefde... Stel haar langs uw neus weg eens voor dat JIJ naar haar land gaat om bij haar te wonen, zonder al uw geld mee te nemen, maar haar wel veel liefde zal geven. Dan moet zij al die rompslomp van te verhuizen naar andere landen of werelddelen ook niet doorploeteren. Wedden dat het haar geen bal interesseert?
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2011, 14:14   #68
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Tuurlijk. Idem met al die russissche en oekrainse wijven.
Je kan uiteraard snel testen of zij voor de verblijfsvergunning en de euro hier wil zijn of werkelijk voor de liefde... Stel haar langs uw neus weg eens voor dat JIJ naar haar land gaat om bij haar te wonen, zonder al uw geld mee te nemen, maar haar wel veel liefde zal geven. Dan moet zij al die rompslomp van te verhuizen naar andere landen of werelddelen ook niet doorploeteren. Wedden dat het haar geen bal interesseert?
Lijkt me logisch, die mensen hebben het al moeilijk en dan komt er nog een Belgisch profiteureke het weinige dat er is opeten...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be