![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lijkt me dat VOKA's statement van vakbonden staan voor solidariteit met zichzelf, opnieuw bevestigd wordt. Hopelijk ga je even welwillend de schade ondergaan wanneer die manier van vakbondscommunicatie jou en de jouwen treft... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
U stamelt iets over politiediensten en bedreigen enzoverder. Ik zeg u dat het voor een bevolking onmogelijk is om hun politiediensten te bedreigen gezien die politiedienst enkel en alleen bestaat om de bevolking te verdedigen. Het moment een politiedienst niet meer doet waarvoor ze in het leven geroepen wordt, is het geen politiedienst meer. Dus wat u stelt is simpelweg onmogelijk, een bevolking kan zijn eigen politiediensten niet bedreigen.
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Daarzie, zo moet dat zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dan was dat geen politiedienst maar een ingehuurde privémilitie. Dat is natuurlijk spijtig voor zij in uniform dat zij het uniform van agent zo ten schande brengen.
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als het je een plezier kan doen: gesteld dat iemand van mijn familie of van mijn naasten daar als agent staat, en jij zou er met stenen heen smijten zoals die idioten gisteren, dan zou ik je ook zonder verpinken omleggen. Lijkt me niet dat je dat erg zou vinden; actie-reactie weet je wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Sorry, Maar hier moeten de betreffende vakbond (hoewel ik geen fan ervan ben) niet opgepakt en vervolgd worden maar de personen die het doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het nogal wiedes is dat je inspraak hebt in een vereniging waar je lid van bent. Het zou dan ook onlogisch zijn om inspraak te hebben in een vereniging waar je geen lid van bent. De niet leden kunnen volgens mij steeds hun mening geven aan een afgevaardigde. Ik ben er zeker van dat, wanneer het een afgevaardigde is die zich voor de werknemers inzet, zeker deze mening (als ze steek houd uiteraard ter harte neemt. Laatst gewijzigd door Den Bal : 25 maart 2011 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben akkoord dat de relschoppers eigenlijk opgepakt, vervolgd en gestraft moeten worden voor hun daden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou de interne controle binnen zo'n betoging enkel ten goede komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En is dat de essentie? Nee, de essentie is dat de "massa" als een klein kind, opgejut door vakbonden met verborgen agenda's, blijft geloven in de simplistische boodschappen van het eeuwige manna. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. En de werkgevers hebben geen verborgen agenda's misschien ? 3. Die agenten niet, maar degenen die hen instrueren misschien wel. 4. Wat heeft dat met mij te maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hoopt alleen dat de vakbonden de mond gesnoerd worden, louter en alleen omdat jou dat waarschijnlijk goed uitkomt. Laat dat nu net de reden zijn voor het bestaan van vakbonden en stakingen. Ik heb zo mijn vermoeden dat alles niet zo zwart wit is als hier wel gesteld wordt. Laatst gewijzigd door Stingray : 26 maart 2011 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |