![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt dat uit? Ik verplicht je niet van niet beledigend te zijn hoor.
Ik vind het alleen kinderachtig. Eneuh, wat verstaat U niet aan het concept Forum? Om het simpel uit te leggen, 't is openbaar. Als U Sfax privé wil beledigen, daarvoor zijn andere methodes voor. Het Politics.be forum geeft je daar de middelen toe. Gaande van persoonlijke berichten tot emails.
![]() |
#62 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik kom elke dag thuis in een volgeparkeerde straat. Ik zie niet in waarom je je dan in de winkelstraat moet gaan parkeren. Niet alle oplossingen zijn er natuurlijk, maar mits wat goede wil kan er wel bijgeschaafd worden. Wij betalen daar politiekers voor. Die hebben een hele dag om te denken, wij moeten ook nog werken. Citaat:
Tsja, je kan altijd uitzonderingen eruit halen, die zouden overwogen moeten worden voor men een dergelijke maatregel invoert. Maar het idee blijft, mensen willen hun wagen niet aan de kant laten dus moeten ze verplicht worden. Zelfs kleine boetes worden soms geaccepteerd als risico dus direkt wielklem lijkt me solide oplossing te zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl lokaal werken ontmoedigd word door de groenen. Wonen mag je niet bij vervuilende fabrieken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, er is een methode om die "uitzonderingen" te accepteren. Die bestaat al lang. En is in gebruik over de hele wereld. Dat noemen ze betaald parkeren. Een boete op voorhand, is dat niet geniaal? Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Geen erf hier trouwens; 'k heb het niet zo begrepen op tuinen waar je meer werk in moet steken dan je lief is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben wel ter dege betrokken bij de discusie. Dank U. Ik ga het daarbij laten, ik ben geen kleuterleider, en zal de discusie over snelheidsproblematiek en verkeersellende wel verder zetten met discusiepartners.
![]() |
![]() |
#67 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alleen als het nodig is. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onmogelijk. Leveringen gebeuren vaak door plaatselijke bedrijven of zelfs zelfstandigen, en die moeten op straffe van boete hun wagen voor verplaatsingen van enkele km thuislaten.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb van u geen lessen te krijgen. Moei u met uw eigen zaken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Ecologische, economische en gezondheidsredenen?
Citaat:
Aan het tempo dat ze lopen gaan ze in elk geval nooit schrik moeten hebben van beperkingen. Schouppe daarintegen amuseert zich rot ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al moet ik maar 2 straten verder, in brussel zou ik de wagen nemen na donker. Niet omdat ik lui ben, wel omdat ik niet wil dat mijn 12-jarige dochter in't park van brussel wordt gesleurd, vastgebonden aan een boom en groepsverkracht (en dat gebeurd) , of dat ze gewoon door het rood rijden en als men dan "conard!" roept, die auto stopt en enkele ogenblikken later ben je omsingeld door nieuwe belgen & een baseball bat (en dat gebeurd ook).
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 28 maart 2011 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kan je veel dingen gaan verbieden.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom projecteer je je eigen tekortkomingen op anderen?
![]() |
![]() |