![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ ZB
Ik heb een aantal bladzijden gelezen alhoewel ik na lezing van bldz. 1 al wist waar de reis naar toe ging. Regel voor regel lezende is het geschrift een vorm van modern Amerikaans denken. Woorden zonder inhoud en betekenis rijgen zich als parelkettingen aaneen en het hele verhaal hangt als los zand aan elkaar. Het is tegelijkertijd een fenomeen in de VS dat zich als een rode draad voltrekt in politiek, in kunst, met name de film, en de algemene schrifturen als verspreidt door de media in het algemeen. Amerika drijft psychologisch op "Supermannen," superwezens, zombies en alles wat buiten elke proportie en realiteit staat. Het ziekelijke "Superman" gedrag uit zich in het exorbitante gebruik van geweld en de daarbij behorende wapenshows en uitgebreide perscommuniqué 's die niets anders te vertellen hebben hoe goed en hoe democratisch de VS wel niet is. De plof- en knalfilms met hun budgetten van tientallen miljoenen hebben een soort fluïdum geschapen waarin het geweld verheerlijkt wordt en uitgedragen als de ultieme vorm van samenleving en cultuur. Een werkelijk onzinnige film als X-men: First Class had niettemin een budget van 160 miljoen US$ om dit soort ongein te maken voor een wereld die staat te smachten. Dus het wederom lezen van dit soort Amerikaanse hersenkronkels die ontaarden in een vorm van paranoïde masochisme laat mij opnieuw ruim afstand nemen van elke uitspraak, elke gedachtengang die zijn oorsprong aan de andere kant van de sloot heeft. Elitaire clusters ontstaan uit een soort beschermingsbehoefte tegen de invloed van andersdenkenden. Ze ontstaan op de politieke universiteiten en opleidingscentra (CSI). Of ze komen voort uit initiatieven van invloedrijke personen. Maar er zijn andere voorbeelden, ook op politiek vlak zijn er talloze clubjes die vechten om de macht. Kijk alleen naar het zootje om Barroso. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. De Bilderberg is daar een van, ooit opgericht door Prins Bernhard.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 5 juli 2011 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad @D'ARTOIS, ik zou het niet beter kunnen verwoorden. En ![]() Nochtans dacht ik dat zombies keurige maatpakjes dragen ![]() emergency.cdc.gov/socialmedia/zombies.asp NASA doom ![]() VIDEO www.nasa.gov/centers/hq/emergency/personalPreparedness/ www.nasa.gov/audience/formedia/speeches/gregory_preparedness ![]() ![]() Kijk D'ARTOIS, de superman uit de NASA site ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 5 juli 2011 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Paranoïdale hysterie ....... ik denk dat dat een juiste omschrijving is voor het huidige gedrag van het US Government.
Dat betekent zoveel als dat deze mensen niet meer in staat zijn evenwichtige en op realiteit gebaseerde besluiten te nemen. Het exorbitante geweld van een land dat voortdurend in een staat van oorlog verkeert of oorlog zoekt waar het niet is en waarvan de hele cultuur is gebaseerd op geweld en gebruik van geweld moet op een gegeven moment daarvan de gevolgen ondervinden. Zonder aanziens des persoons richt het zich tegen alles wat maar met een vinger over de sloot wijst. Kijk naar hun wetgeving en dan weet elke psychiater met wat voor soort mens hij te maken heeft.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [b]Ook de US State Dept. debunkt complottheorieën[/B
Ze deden dit via hun website in het onderdeel Conspiracy Theories and Misinformation. Men kan deze site nog steeds bezoeken. Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 24 november 2011 om 05:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is bizar !
Op de site van de Amerikaanse regering ivm. de 911 conspiracy verwijst men de bezoekers voor meer informatie/fotos door naar een conspiracy site !!! Jawel, ze gebruiken rense.com als een betrouwbare bron van informatie ! Wie begrijpt dit ? Kijk zelf : http://www.america.gov - Sept_11_Pentagon/ Klik op foto nr. 11 en klik dan op de link 'photographed'... RENSE.COM !!! ??? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 24 november 2011 om 05:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rense.com @Dixie. U bent slechts een muisklik weg van die site. Dat is minder werk dan hier een post plaatsen...
De inhoud zal U niet aanstaan, dat verzeker ik U. Het is nl. een 'die hard conspiracy/truther-site'... (beter: alternatieve media) Maar zoals U ziet staan ze ook de informatie uit het andere kamp toe. Enjoy ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 24 november 2011 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Partijlid
|
![]() O hai !
Is het dan zo dat er NOOIT ergens een (regerings)complot bestaan heeft ? Is het dan zo dat regeringen, van welk land dan ook, NOOIT iets in mekaar gestoken hebben om één en ander naar hun hand te zetten ? Zomaar een vraagje. Kthxbai, Jan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vallen téveel op, vingerdik en grote letters zoals dit: Citaat:
Dit is al veel beter: Citaat:
Citaat:
911research heeft ook kritiek in Loose Change 2, zeer interessant. Citaat:
Citaat:
Maar na een tijdje lezen merk je nog meer hoor. ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 28 november 2011 om 00:21. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid verwijst dus naar een anti-zionistische site om hun beweringen aangaande 911/Pentagon te staven. ze spelen het hard... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bijzonder komische voorstelling van J.D. Rockefeller (1991)
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De regering van Portugal wil dat al hun politiekers die vrijmetselaar zijn zich bekend maken !
Dit vanwege oa. de nauwe banden die ze zouden onderhouden met de veiligheidsdiensten. De Portugese Eerste Minister Pedro Passos Coelho, gaf het Ministerie van Interne Administratie richtlijnen die hoogwaardigheidsbekleders binnen de regering verplicht hun lidmaatschap van de Maçonnieke organisatie bekend te maken. Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 24 januari 2012 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anonymous over 'de protocollen van de wijzen van Sion'
Anoymous plaatste een mini-documentaire/bericht op youtube Anonymous explains the Illuminati protocols |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() Argumenten tegen wat juist?
![]() Deze draad is een rariteitenkabinet van complottheorieën en ik zou niet weten waar te beginnen. Ik zet alvast mijn zilverpapieren hoedje op om niet op te vallen. ![]() Laatst gewijzigd door Helias : 14 februari 2012 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp alvast Uw reactie en denkwijze, iedereen denkt er zijn ding over, maar U mag gerust Uw aluminiumbescherming gebruiken op de gewenste plaatsen. ![]() Ik wens even het volgende aan te kaarten, de video gepost door Anonymous aangaande de protocollen volgt op andere video's die door hun gepost werd. Namelijk volgende: ![]() Bekijk deze video hier : Anonymous Message To The State of Israel En volgende video van 4 nov 2011 hier : An open letter from Anonymous to the Government of Israel Uiteindelijk nog deze (Duitstalig) : ANONYMOUS -Operation Israel Een reactie van The Jerusalem post op voorgaande video : Citaat:
In de pers was er over deze nieuwe video nog niets te lezen. scrollpost Op DEZE pro-Israel site schrijft men het volgende over de protocollen door Anonymous : Men kan aan de hand van deze jongste video besluiten dat Anonymous zijn acties verder zet. Tevens merk ik op dat (IMHO) deze video van zeer goede kwaliteit is, dit zonder de inhoud ervan in acht te nemen. Verder vermeld ik nog dat ik die fototjes met aluhoedjes best leuk vind, maar zelfs de posts op youtube doen het inhoudelijk 'opvallend' beter. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 14 februari 2012 om 21:29. |
||
![]() |
![]() |