![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Geil hier nog maar eens lekker op :
![]()
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Minister van wat? Infantiliteit? Dan is Michel Dearden toch meer deftiger dan jij hoor. Klein kind. Ik mag dan wel 14-jaar zijn maar jij zakt hier wel erg laag qua fatsoen, volwassenheid en een voorbeeld te zijn. Kom jongen, ga toch weg, je hebt niks zinnigs in te brengen, laat staan dat die "Geil hier nog maar eens lekker op" er over is, non? Je maakt jezelf belachelijk ![]() Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 8 april 2011 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je heb een kinderlijke verering voor een systeem dat miljoenen doden opgeleverd heeft. Ga maar verder met het verheerlijken van je 'mooie systeem'. Een systeem dat massamoordenaars schiep. Al de mensen die niet voldoende 'gelijk' waren aan hun 'ideaal' werden de dood ingejaagd. Ik kan je ook foto's tonen van andere massamoordenaars, die het oh zo mooie communisme ophemelden om miljoenen de dood in te jagen. Je verdedigt hier een verfoeilijk systeem zonder de minste schaamte. Dat is de schaamte voorbij. Je bent allicht geen haar beter dan vele van de leiders van je mooie communisme. Je doet mensen walgen ! En recenter en dichter bij huis : Herinner je je deze nog : ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beiden zijn verfoeilijk. Miljoenen mensen kunnen het nooit meer navertellen.
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
14 jaar. Dan kan ik enigszins begrijpen dat je dit laag bij de grondse communisme poogt te verdedigen, want je moet nog volwassen worden. In plaats van het manifest te lezen, zou je beter allerhande literatuur over de moordende gevolgen van je verheerlijkend communisme lezen. 14 jaar. Je ogen zullen als je volwassen en ouder wordt wel open gaan. En zal je meewarig je hoofd schudden dat je ooit het duivelse communisme aanbeden hebt. Tijd brengt immers raad. 14 jaar. Laat de computer nu maar even rusten, en ga buiten spelen. 't Is goed weer.
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 8 april 2011 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat zegt genoeg. Naïef. Meer niet. Is er zo niet een gezegde in de aard van : Als je als jongere niet (eventjes) links bent geweest, ben je wereldvreemd. Als je als volwassene nog steeds links bent, ben je wereldvreemd. Alleen verheerlijkt dit rakkertje wel een zeer erg extreem links gedachtegoed. Maar dat draait wel bij met de jaren des verstands.
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Ik ga hier niet meer reageren want mijn argumenten hebben al genoeg verklaard, alleen dat jouw idiotie het niet wilt inzien. Vergelijk de mijne met de jouwe en we zien direct dat jij niet anders doet dan rond schreien dat het communisme miljoenen doden op zijn geweten heeft terwijl Raf en ik al verklaard hebben hoe dat zit.
Citaat:
Citaat:
Ik weiger een verdere discussie met jullie, het is toch maar een onzinnige en onfatsoenlijke discussie. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 8 april 2011 om 11:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar heb je mij dat zien beweren misschien?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik stel alleen een vraag uit een samenvatting of een conclusie van een aantal posts?
Laatst gewijzigd door giserke : 8 april 2011 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En noem jij mij eens alle stromingen van het communisme + zijn definities? Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 8 april 2011 om 11:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geef mij één (1) naam van een land waar jouw communistisch walhalla geen Utopia is, maar een realiteit.
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Enkel uit de utopische literatuur.
De realiteit is anders. Véél anders. Maar dat begrijp je (nog) niet met je 14 jaar. De realiteit zijn miljoenen doden... Dit is jouw utopisch aards paradijs : een communistische hel.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Op de eerste vraag: Joegoslavië
Op de tweede vraag: pure communisme is nog niet verwezenlijkt door toepassing van eigen idealen en dictatuur met de nadruk op èèn persoon i.p.v. het proletariaat. Nu jij op mijn vraag beantwoorden en dan kunnen we in vrede uit deze discussie stappen. Ps: mocht de eerste vraag in jouw ogen onduidelijk zijn, lees dan god alsjeblieft nog eens mijn conclusie en citaat van het communistisch manifest i.p.v. die weer eens negeren. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 8 april 2011 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En te uwer informatie: mensen persoonlijk aanvallen en beledigen is niet toegelaten op dit forum.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat een vraag of een mededeling?
![]() |
![]() |