![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Het kan moeilijk slechter zijn dan wat we doorgaans voorgeschoteld krijgen, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]Hier trapt u weerom een open deur in J.
Citaat:
Citaat:
Zoals ik reeds hoger aanhaalde...voor u is vrijheid/gelijkheid enkel een argument dat u gebruikt als het u goed uitkomt... Ik ben tegen islam omdat ik ook tegen nazime en communisme bent...zou u "vrijheidsgewijs" akkoord gaan met nazitijd op de buis? Ik niet hoor... Ikzelf ben voorstander van een pluralistische omroep: iedere politieke partij mag haar zendtijd hebben. Het was linkiewinkieworld die de uitzending door politieke derden hebben afgeschaft toen bleek dat het VB gedeelte het meest bekeken werd. Tot daar hun visie op "rechtvaardigheid", "vrijheid", "gelijkheid", "persvrijheid", enz enz... Citaat:
2/ de stelling van het VB aangaande abortus is identiek aan die van de tjeven. 3/ ikzelf vind dat hun abortus en euthanasie discours zou moeten versoepeld worden zoals de tjeven hebben gedaan. 4/ annex de abortuswet was het ook het VB (A Colen) die een adoptieschuif organiseerde om de vrouw/moeder bij te staan. (linkiewinkieworld was ertegen: tot daar hun visie op "vrijheid") Citaat:
Het waren de "zichzelf democratisch noemende partijen" die tegen het wetsvoorstel waren om ook thuiswerkende moeders te vergoeden voor geleverd werk...tot daar hun begrip van "gelijkheid" Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Het voorstel om "thuiswerkende moeders te vergoeden" was bedoeld om werkende vrouwen onder druk te zetten om huissloorke te worden.
Van mijn vrouw, en ik vrees dat ze niet de enige is, zou u alvast een middenvineger krijgen. Probeer mij nu ook eens uit te leggen wat iemands wagen met politieke aversie te maken heeft. Allez, om het concreet te maken: ik rij met een Citroën en een Mitsubishi. Wat maak je daar van? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Mag ik er van uitgaan dat u er geen rekening mee heeft gehouden dat 51% van het electoraat waar het VB uit moet putten uit vrouwen bestaat? Citaat:
Bijgevolg kan ik onmogelijk besluiten of haar middelvinger een compliment dan wel een blaam betekent voor het VB-wetsvoorstel om het werk van thuiswerkende vrouwen te valideren. Sta mij daarom toe om uw vrouw als gezagsargument vertikaal te klasseren. Citaat:
Mag ik u dientengevolge verzoeken hierover geen bijkomende bevestiging meer te eisen?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 april 2011 om 16:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon al het feit dat het specifiek gericht is op de vrouw vind ik al discriminerend. Maar ik ben er zeker dat dit programmapunt wèl bij vele allochtonen als muziek in de oren klinkt. We betalen trouwens al genoeg aan horden steuntrekkers en werklozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Vrouwen van zelfstandigen, dokters, advocaten zien deze leuke bonus wel zitten natuurlijk, de kuisvrouw zal vrolijk verder schrobben.
Lagere klasse en middenklasse zijn al decennia genoodzaakt om met 2 te gaan werken, en daar zal dat loontje (hoe we trouwens zouden financieren????)niets aan veranderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij weet waarover je spreekt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Het ging niet specifiek over de vrouw. Het ging dus wel degelijk over de thuisblijvende gehuwde partner. Citaat:
Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 april 2011 om 16:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;5405992]
Citaat:
Wat is er reactionair aan spaarzaam omspringen met overheidsgeld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() [quote][quote=Another Jack;5406091]
Citaat:
Een leugen blijven herhalen gaat ze niet genezen...de VRT probeert dat al jaaaaren dag na dag.... Of u moest uit uw hoge hoed originele teksten tevoorschijn toveren die mij ongelijk geven... Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Ik vind trouwens nergens in het VB-programma iets over werkloosheid...
Blijkbaar niet belangrijk... Of zet men een groot deel van zijn kiespubliek uit de wind? Eigen profitariaat eerst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie beschikken over middelen genoeg en ook over genoeg mideln om daaraan te ontsnappen, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |