![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja de invloed van Bart Staes zeker?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 20 april 2011 om 18:27. |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, ik woon op een volkomen zelfbedruipend eiland met renewbles 100%, mijn persoonlik verbruiksprobleem is al opgelost. Nu nog dat van Vlaanderen. De Thornton bank is al goed onderweg. Er is nog veel plaats daar. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn landen die haast al hun groene stroom exporteren. Ijsland, noorwegen, zweden. Duitsland evolueert snel naar groene stroom. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 april 2011 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() De toekomst zal groen zijn of zal niet zijn
|
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ten eerste: Minderheidsregering langs Vlaamse kant!!!
![]() ![]() ![]() Ten tweede: De twee overwinnaars aan Vlaamse kant niet in de regering - het worden letterlijk een stelletje losers ![]() Ten derde: kans op een frankenstein staatshervorming wordt weer kleiner ![]() Ten vierde: groen zal in 2012 en 2014 stemmen afpakken van de volksverraders van de sp.a! ![]() Al bij al, mooi!
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 20 april 2011 om 22:58. |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En we leven nog allemaal lang en gelukkig.
(de perfecte slogan voor Groen! vind ik dat, weerspiegelt perfect het sprookjesgehalte van hun programma)
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het leuk om te beseffen dat ik met de wagen aan het rijden ben en geen CO2 uitstoot.... Man man man. En toen kwam hij thuis, stak hij de stekker in het stopcontact en liet hij de nieuwe kolencentrales als alternatief voor de gesloten kerncentrales, overuren draaien...Maar hey, als hij aan het rijden is stoot hij tenminste geen CO2 uit. Dat die batterijen gemaakt worden van extreem vervuilende grondstoffen die daarenboven eindig zijn is natuurlijk ook irrelevant. Wat een onzin zeg.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Toch raar.
Groen zegt, wij stappen niet in een regering zonder kernuitstap. geen probleem blijkbaar N-VA zegt, wij stappen niet in een regering zonder grondige staatshervorming en responsabilisering van de gewesten. Dat wordt door diezelfde "linkse" types beschouwd als een verrottingsstrategie. |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan: waarom N-VA'ers steevast afgeven op "linkse types" versta ik niet. In de N-VA zitten "linkse types" genoeg die het niet eens zijn met de rechtse, harde koers van de partij.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .
Laatst gewijzigd door SDG : 21 april 2011 om 09:35. |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan zijn. Maar elke keer als de N-VA "linkse types" zegt, voel ik mij steeds verder en verder verwijderd van die partij. Ik voel me daar minder en minder "welkom". Want ik ben links.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer eens wat medestanders naar de partij te lokken, dan voel je je daar niet meer zo eenzaam. Al vermoed ik dat je al wel vroeger hebt uitgemaakt dat je links bent, en dus niet Vlaams kunt zijn.
|
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen! weigert regeringsdeelname zonder een significant akkoord om veel meer fossiele elektriciteitscentrales te plaatsen. Dat is de kern van het Groen! programma en dat is voor hen een breekpunt.
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar N-VA wordt wel verweten en verottingstrategie uit te voeren als ze haar breekpunt naar voor duwt. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk van mij zijn "linkse" types zeker welkom in de partij maar tegenwoordig wordt in Belgie links geassocieerd met de SPA en SPA wordt uiteraard geassocieerd met zakkenvullerij, clientilisme en Belgicisme ten top. Vandaar de negatieve connotatie en het komt eigenlijk bij niemand meer op dat je als "linkse" ook Vlaamsgezind kan zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 21 april 2011 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |