![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Om iets negatiefs te zeggen.
- In Wallonie is het bijna altijd een paar graden kouder en ik hebhet gevoel dat het zonnelicht er minder sterk is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoewel Gent wel veel dichter in de buurt komt dan de rest en het me verbaast dat hier nog geen Gentenaars luidkeels protest hebben aangetekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel is helemaal geen gewest. het is samen met nog 18 andere gemeentes een niet-volwaardig gewest, dat wel.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al dat gezever over gewest en toestanden ... Brussel is een stad en dermee uit , de uitvindingen van belze politieke idioten om zoveel mogelijk Brussel uit de handen van Vlamingen te houden moet men straal negeren... Doen ze met de grondwet ook als 't in hun kraam te pas komt...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Het ene sluit het andere niet uit. Alleen, weet wat je wenst, de Brusselse agglomeratie gaat wel wat buiten de gewestgrenzen
![]()
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |