![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In land van oorsprong/herkomst, is 't de politie die met stenen gooit naar zulke 'verrijkertjes'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Teveel papierwerk achteraf.
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als voor zoiets de politie de matrak niet mag bovenhalen, dan vraag ik me af waarvoor dan wel. Trouwens, het ene sluit het andere niet uit. Je kan gerust werken aan een oplossing voor de onderliggende oorzaken en intussen acute noodsituaties aanpakken met de matrak. Zolang de onderliggende oorzaken niet opgelost zijn hen de boel zomaar laten afbreken en hun goesting laten doen, lijkt mij extreem idioot te zijn. En wie weet, misschien ligt een deel van de oplossing voor de onderliggende oorzaken misschien wel in het zo nu en dan hardhandig optreden wanneer het de spuigaten uitloopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben benieuwd of ik er dit jaar in zal slagen ergens in het openbaar te liggen zonder ook maar eenmaal overlast te ervaren van "nieuwkomers", die binnen zijn gelaten om ervoor te zorgen dat een bepaalde partij voldoende kiesvee had en om een bestemming te vinden voor het hoge belastingsgeld. Ik weet dat dit onmogelijk is... En neen, ik heb nooit overlast ervaren van autochtonen. Toch niet in die absurde, volhardende, agressieve, dwingende, ... zowat ziekelijke mate. ![]() Al hoop ik keer op keer opnieuw dat ze het stereotype niet kost wat kost willen waarmaken: het zijn �*ltijd dezelfden die de boel komen verzieken... Hoog tijd dat wij eens leren van de landen van herkomst, hoe we dat volk moeten aanpakken indien we willen dat ze zich gedragen... Ik en mijn vriendinnen kunnen toch moeilijk òf wegblijven òf met een hele hoop wapens, waarvan we hopen dat zij er geen gevaarlijker bij hebben, in onze strandtas gaan zonnen om die bende op afstand en kalm te houden.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 april 2011 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Het is zowat de enige manier om er iets te bereiken en te overleven ...
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ies Koeltoer!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Ja in the core heb je gelijk. Maar ik vind nu niet dat het belletje trek jongetje van negen hard moet aangepakt worden omdat hier een bende wilden is aangestrand. Begrijp me niet verkeerd. Ik zou niet liever wensen dan een samenleving waarin iedereen zich wereldwijd vrij mag bewegen en verplaatsen, waarin alle culturen gemengd zijn, waarin iedereen mekaar vriendelijk toelacht, mekaar helpt zonder verwachtingen, waarin huidskleur, haarkleur, afkomst niet bestaan, waarin iedereen kapitaalkrachtig is, ... Ik heb er zelf altijd van gedroomd om mee te werken op weg naar zo'n wereld... Maar dat blijkt vandaag de dag jammergenoeg niet mogelijk. De enige reden waarom bepaalde groepen naar hier komen is om financiële redenen. Pas op, als we hier een geldkraan hadden staan (ik bedoel niet de werknemers die officieel werken en dus 50% belastingen betalen, maar een echte kraan, zodat niemand moet opdraaien voor de wanpraktijken van een ander (land)) zouden ze van mij allemaal welkom zijn hoor. Of beter nog: dan brachten we alles naar daar. Maar dat is dus niet zo ... Anderzijds heb ik ook begrip voor de mensen die zeggen: het was hier al 500 jaar zo, we zijn het hier zo gewoon, en nu verandert het plots... Dat is een hele aanpassing. Bovendien vragen ze ook nog dat wij ons aanpassen ... Dat is voor sommige mensen erover. Dat is menselijk ...
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
In Italië serveren ze pizza en is alles doordrongen van de maffia, in China eten ze kat en vinden ze een toilet niet tot de basis behoren, net als de Roma, in Peru wordt er wel eens een cavia geserveerd, in Afrika moeten de kindjes vanaf hun 6e al meewerken in koffie- en bananenplantages en zo loodzware gewichten dragen... zo heeft ieder land en ieder volk zijn eigenheden. Het is heel leuk dat we daaraan voorbij hebben proberen te gaan omdat we dachten dat dit mogelijk was. Maar dat is onterecht. We zijn te divers. Een groep massaal in een andere samenleving steken, werkt dan ook gewoon niet... In de Maghrebijnse landen zitten ze ook niet te wachten op een bende Belgen, laat staan bv. Nederlandse protestanden of weet ik wie.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Dat getal één zag ik al voorbij komen. Ik dacht dat het een grap was... Als die ene (als ze al een niet-blanke hebben durven oppakken) gaat klagen wegens discriminatie, heeft hij nog gelijk ook. Waarom hij als ze met tweehonderd waren? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zijn ze hier in Belgie verwonderd dat de politie niet meer durft op te treden. Je zou natuurlijk voor minder als je constant teruggefloten wordt door media, gerecht en regering.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de 2 weken eens 2u bezoekuur voorzien lijkt me wel wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets meer te maken met kansarmoede. Een kankerpatiënt(e) die zijn rekeningen niet meer betaald wordt en die wegens omstandigheden niet van allerhande steunmaatregelen kan genieten of waarvoor deze niet meer volstaan, die is kansarm. Een wees, is kansarm. Een kind van één ouder die het niet makkelijk heeft, zij het financieel, fysiek of psychologisch, dat is kansarm. Een bejaard echtpaar of bejaarde alleenstaande dat - die amper kan rondkomen met zijn schamel pensioentje, is kansarm. De groep waarover we hier spreken is niet kansarm. Voor deze groep werden alle denkbare middelen ingericht en erbij gehaald om ervoor te zorgen dat ze zeker de kansen die hun richting uit geworpen worden niet zullen ontspringen. Toch slagen ze iedere keer in. Ze zijn niet kansarm. Ze sjotten kansen weg en meppen in hun vlucht nog een man of vijf extra neer, die dan wel in de kansarmoede belanden. Gezien zij hun sociale woningen bezetten, hun financiele midddelen ontnemen of hun werkonbekwaam maken, ... dan hebben we het nog niet over de hordes jongeren die gebrekkig Nederlands kennen omdat ze te veel in contact kwamen met de "kansarme" jongeren... Laten we het eens hebben over de kansen van een blanke op de arbeidsmarkt, die gebrekkig NL. kan vs de kansen van een niet-blanke die gebrekkig NL. kan? Dit zijn zeer kansrijke en bevoorrechte burgers, kansarm zijn ze allesbehalve. Het enige gebruik dat ze van de hun aangeboden kansen maken, is misbruik. Dat is het probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu spreekt u alweer over allochtonen, alsof het enkel allochtonen betreft die misdaden plegen. Ik ken zelf 2 autochtonen die in verbeteringsgestichten hebben gezeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
stel je studeert vijf jaar voor bio-ingenieur, als Belg, in België. Vrij evident. In Congo beslissen een 100-tal studenten naar Belgie te trekken, ook bio-ingenieur... Zou je ermee kunnen lachen? Het zal toch maar groen zijn vrees ik. ...
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 april 2011 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
D�*t, of je wilt de waarheid niet zien. Jaloezie misschien? De gekostumeerde heren die ik ken zorgen voor veel sociale bijdrages, veel extra inkomsten voor de overheid en voor een deel van de bevolking (jobcreatie), hebben gebruik gemaakt van het aangeboden onderwijssysteem, hebben een deftige opvoeding gekregen en deze weten te implementeren in hun leefgewoontes, verrichten maatschappelijk erg nuttig werk (ondanks de crisis mag u me eens gaan vertellen hoe u het allemaal zou rooien zonder bank, of misschien zonder dokter, zonder advocaat, zonder consultant, zonder manager van eender welk bedrijf, ...). Ik kan die mensen persoonlijk niet betrappen op enig marginaal bedrag. In studies komen ze ook niet naar voren als degenen die deviant of marginaal gedrag vertonen. Ook het echte leven biedt weinig van die ervaringen. Integendeel, hun gedrag is bijna altijd even betamelijk. Edit: ik vind het wel een beetje grof of waanzinnig dat we in een thread waarin mensen die de samenleving kapotmaken en er werkelijk niets aan bijdragen maar ze enkel maar afbreken, iets wat zwart op wit staat en waar geen speld tussen te krijgen is, je begint te kappen op het type mensen die ervoor zorgen dat dit samenlevingsmodel überhaupt mogelijk is geworden, dat het mogelijk is dat er een profitariaat ontstaat, dat er welvaart is, dat er liefdadigheid is, dat de samenleving vooruitgaat en functioneert, dat er belastingsgeld is, ... ![]() Lang zal het weliswaar niet meer duren, gezien er massaal mensen binnenkomen die dit hele perfecte systeem onderuit halen. Daarvoor is zelfs geen enkele toelating meer voor nodig, richt je gezicht maar eens naar het oosten... en kijk maar eens hoeveel Bulgaren, Roemenen, ... en weet ik wie allemaal staan te trappelen om de uitkering waar ze recht op hebben te komen vangen...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 april 2011 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is het simpel: bezoekers van dat domein hebben ambras gemaakt. Wie ze zijn, interesseert me geen zak. Crapuul is crapuul. Weg ermee. No mercy.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |