![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() In verhouding met wat? Met het aantal stemmen? In verhouding met hun 'fair share'? Elke partij evenveel?
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier bewijs je het punt van de topic starter. Waarvoor dank.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek op: "sarcasme".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat had ik begrepen, juist daarom dat ik het zeg.
![]() |
#66 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wie interviewt de VRT over het geplande begrotingsoverschot van de Vlaamse overheid?
Nee, niet de Minister van Begroting Philippe Muyters (N-VA) maar wel Ingrid Lieten (SP.a). Niet dat ik er an sich een probleem mee heb, het valt wel op natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zeg het niet graag van een tegenstander zoals de SPa, die het niet kan laten om met leugens en verdraaiingen NVA de huid vol te schelden, maar Ik vind persoonlijk dat Ingrid Lieten nu net het enige vrouwmens is binnen de SPa die het waard is om aanhoord te worden: ze heeft een kop verstand, wat van vele van haar partijgenoten nietkan gezegd worden. Ze zou een beter opvolger zijn dan paardekop als voorzitter. Natuurlijk an geen enkele vrouw aan de mannelijke bekendheden tippen, maar laat ons hopen dat de huidige trien herverkozen wordt, wegens enige kandidate, want anders verliest ze van gelijk wie zich kandidaat stelt. Zelfs van Eric de Bruyn nu.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een kop heeft ze m.i. meer dan voldoende ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |