![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe doe je dat op een rechtvaardige manier? Hoe doe je dat binnen een redelijke termijn? Wat doe je met die mensen terwijl je het uitzoekt? Hoe vang je die op? Ik wacht nog steeds op het asielbeleid dat jij voorstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien mijn niet zo jonge leeftijd zal het voor mij allemaal wel loslopen, een mes in mijn rug door één van jouw lievelingen uitgezonderd natuurlijk. Jij zult zelf wellicht meer tijd hebben om mee te maken wat de gevolgen zijn van de "verrijking" die je denkt te moeten verdedigen en de gevolgen ervan. Ik wens je nog veel lol en miserie toe straks, doe zo verder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je geraakt niet verder dan "kritiek" geven op het huidige asielbeleid; t.t.z. de propaganda van het VB copy-pasten. Maar ik begrijp dat wel; het VB heeft immers ook geen asielbeleid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat komt het "VB" hierbij doen? Het "VB" is zowat weggesmolten... maar de vele honderdduizenden mensen die de "verrijking" niet meer zien zitten die zijn er nog! Of die nog het VB willen gebruiken om hun gedachten een stem te geven of nu een andere partij, maakt niet uit. Straks kunnen jullie BDW en het NVA vervloeken zeker? Enkel de PS en de SPa en de Groenen!!!! doen het goed nietwaar? Ze hebben wel een heilige schrik van verkiezingen, hoe zou dat komen? Eventjes de democratie onder de mat vegen, en vlug verder wat kiesvee verzamelen op de rug van de bevolking die ervoor mag opdraaien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Link anders naar je post waar je antwoordde. Citaat:
Je start een draad op, op basis van een artikel uit "een VB-online-krantje" en dan vraag jij wat het VB hierbij doet! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het feit dat met al wat hier gepend wordt nog steeds niet begrepen hebt welk soort asielbeleid Andev in gedachten heeft, is mijns inziens een bewijs dat je niet al te snugger bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de basis ligt wellicht dat sommigen een andere betekenis zijn gaan geven aan de term "asiel" dan wat die term gewoon sinds eeuwen betekent! Een betekenis die in hun kraam past. Net zoals het woordje "racisme" dat men te pas en ten onpas gebruikt . Je land zomaar laten vollopen met vreemdelingen op zoek naar een beter leven heeft niets met "asiel" te maken. Ik heb dan ook niet een "bepaald soort asiel" in gedachten maar kort en goed "asiel" zoals de echte betekenis. Zoals oa het kerkasiel in de middeleeuwen dat ook niet bedoeld was om de toenmalige armen en landlopers uit de omgevende landen enz aan onderdak en de nodige middelen te helpen! Wel diegenen die vervolgd werden en voor hun leven moesten vrezen. 5% of minder dus van wat hier nu moet doorgaan voor "asiel"zoekers. Laatst gewijzigd door andev : 16 mei 2011 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, nu een vraag aan jou gericht: klopt het bericht of klopt het niet? 2+2=4 zelfs al komt dat uit een vb-bericht, of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien je nu met je moeke zou kunnen een tijdje rondlopen op een aantal plaatsen in een aantal steden zou dat brave mensje zich een bult verschieten, denk je niet? Wie weet wat ze dan zou zegggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen had de uil nog geen kaars en bril nodig gehad om niet te zien wie de put gegraven heeft waar men nu invalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals het gestipuleerd is in de conventie van Genève. Zoals je schrijft "Je land zomaar laten vollopen met vreemdelingen op zoek naar een beter leven heeft niets met "asiel" te maken." Mag ik nu weten welk asielbeleid je voorstaat? Hoe kom je er achter wie echt asielzoeker is? Hoe doe je dat op een rechtvaardige manier? Hoe doe je dat binnen een redelijke termijn? Wat doe je met die mensen terwijl je het uitzoekt? Hoe vang je die op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, in het begin van dit onderwerp staat er ook dat België 5x meer "asiel"zoekers binnenkrijgt dan normalerwijze zou moeten in vgl met de ons omringende landen. Heb je daar enige uitleg voor? Hoe komt dat en hoe lossen de andere landen jouw bovenstaande vraagjes op? Waarom het hier allemaal zo lang duurt, en "moet" duren, dat weten we ook ondertussen. Men pikt ze praktisch nog van het vliegtuig als de motoren al draaien om ze terug "naar huis" te brengen. Het laatste debat over de uitgewezen illegalen die het land moeten verlaten en dus niet meer moeten beginnen taallessen volgen is van hetzelfde gehalte als deze discussie. Daar zijn het ook weer dezelfde komedianten die op hun achterste pootjes staan en afkomen met "de kinderen die recht hebben op onderwijs volgens een of andere conventie of whatever" enz. Ook al smelten bepaalde partijen, verkiezing na verkiezing verder weg, ze beseffen precies nog niet waarom. En ik heb het niet over het vb. Enne... waar blijft je antwoord op mijn vraag van posting 71? Laatst gewijzigd door andev : 17 mei 2011 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Ik sleur er niet rap de conventie van Genève bij.
Gaat deze draad nu over asiel of niet? Indien deze draad over asiel gaat : Mag ik nu weten welk asielbeleid je voorstaat? Hoe kom je er achter wie echt asielzoeker is? Hoe doe je dat op een rechtvaardige manier? Hoe doe je dat binnen een redelijke termijn? Wat doe je met die mensen terwijl je het uitzoekt? Hoe vang je die op? Laatst gewijzigd door artisjok : 18 mei 2011 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fedasil of zo? die delen goedkope hotelkamers uit ook. tip voor als je eens een weekje Brussel wil doen: ga eerst via Fedasil et voil�*... gefixed. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 mei 2011 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fedasil onderzoekt de vragen die u stelt, dus u heeft antwoord gekregen, hou dus op met de discussie uit te melken en geef toe dat het antwoord voldoende is op uw vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaat deze draad nu over asiel of niet? |
|
![]() |
![]() |