![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden,
niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht, om fier vol vroom vertrouwen, met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit !
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
veel mensen weten niet dat het VB zijn wortels heeft in de vlaamsche collaboratie-beweging |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik moet altijd lachen als ik mensen als jij bezig hoor en dan noemen jullie belgie archaisch |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
We leven in 2004 Gedraag je er dan ook naar. Dan zeggen jullie dat allochtonen zich moeten integreren terwijl jullie zelf nog leven in een vlaanderen van een paar eeuwen terug.
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De RTBF die zich met een Vlaams thema bemoeit. En ik die dacht dat de RTBF een Franstalige zender was................
|
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#67 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laat ons met een paar honderdduizend Brussel plat leggen voor één dag. Misschien dat we dan gehoor krijgen.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
#68 |
Partijlid
|
![]() Haat campagne? Dat heet toch in blok-termen vrije meningsuiting?! Dus enkel het vlaams blok mag aan vrije meningsuiting doen?
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lagen jullie bij de 'doe-de-stemtest'-uitslag ook niet duidelijk dichter bij het Blok dan bij jullie coalitie-partner? Enne, voor de meest hitsige VB-ers onder ons geldt dit ook. Stop met af te geven op de Niveanen omdat Bourgeois naar de verkeerde kant gekanteld is. Na 13/6 komen er 'rechts' gegarandeerd opnieuw verschuivingen en misschien worden jullie verplicht samen te werken, wat dan?
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dus de VRT mag geen amerikaanse of waalse zaken berichten dan? lange tenen! |
|
![]() |
![]() |
#71 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#72 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
brussel is van de brusselaars, jij moet daar met je vlaamse fikken afblijven welkom ben je echter wel |
||
![]() |
![]() |
#73 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'k Kan me niet herinneren dat jij hier al iets geplaatst hebt dat een meerwaarde zou betekenen voor dit forum. Best dat jij niets te betekenen hebt in het Brugse, ik kan me niet voorstellen dat dergelijke azijnpissers Brugge 'veilig en leefbaar' zouden houden. Waarmee we direct aanbeland zijn bij het volstrekt nutteloze bestaan van uw clubke. Brugge IS velig en leefbaar. En willen we dit zo houden moeten we u gewoon volstrekt negeren ![]()
||
![]() |
![]() |
#74 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
VLAAMS BLOK : LA FACE CACHEE A Bruxelles, mais �* Bruxelles seulement, le Vlaams Blok (pourtant de loin le plus flamingant des partis) distribue des tracts bilingues flamands/français. L'objectif est clair : draguer les voix francophones dans l'espoir d'obtenir la majorité absolue côté flamand et d'ainsi «bloker» les institutions de la capitale. La propagande du Vlaams Blok �* Bruxelles se résume donc �* deux thèmes : insécurité et immigration. Jean-Claude Defossé s'est moins intéressé �* ce que disent les tracts du «Blok» qu'�* ce qu'ils cachent soigneusement aux électeurs. Notamment le double visage de ce parti flamingant suivant qu'il s'exprime en Flandre ou �* Bruxelles. «Actuel» démontre aussi (preuve en images �* l'appui) qu'une grande partie des plus hauts responsables du Vlaams Blok sont d'authentiques néo-nazis nostalgiques d'Adolf Hitler? Un reportage de Jean-Claude Defossé. BRON: http://www.la1.be/rtbf_2000/bin/view...id=0150043_sac
||
![]() |
![]() |
#75 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#76 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#77 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Het spreekt toch vanzelf dat Franstalige politici alle belang hebben bij de tweedracht in Vlaanderen.
Dus gieten ze enerzijds nog wat olie op het vuur. Maar nu zitten ze anderzijds met een probleempje in Brussel.
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |