![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zouden 't waarheidsgehalte kunnen nagaan van wat jij hier verkondigt, d�*t zou heel wat veranderen aan 'de zaak'. Dus nogmaals; naam + personeelsbestand van dat recreatiepark asjeblieft. Dat Nederlanders 'eigen volk' �*s!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen viel je al snel door de mand en durf je nu niet toe te geven dat je alles verzonnen hebt. Laatst gewijzigd door Quorn : 9 mei 2011 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Wat jullie geloven of niet geloven zal mij een worst wezen. Het is duidelijk dat jullie geloven wat je zelf wilt (wat in uw kraam past). Al de rest zal je blijven afschilderen als leugens enz.... Maar kom mijn punt is dus wel duidelijk, ik weet genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets verzonnen, ik hou mijn zaken graag prive.... ik heb enkele medeforummers onder ons dus wel degelijk de gegevens per PM verzonden. Ik ga mezelf op dit forum vol onbetrouwbare figuren niet in mijn blootje zetten. Logisch toch? Als jij het niet gelooft is dat uw probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus Wisord woont als dakloze op dat terrein en tapt zijn elektriciteit en internet af ?
P.S.: Om even naar de kern van deze draad te gaan, over de sauzen. Ben ik nu de enige Vlaming die zoete mayonaise lust ? Zeker van niet. Ze verkopen die ook in Belgische frituren.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 9 mei 2011 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan lijd je ofwel aan paranoia ofwel is het hele verhaal uit je duim gezogen. Maar stuur me die naam van dat recreatiepark dan maar per PM door.
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar wisord woont en waar wisord gaat en staat zijn uw zaken niet.... graag on topic nu. Het persoonlijk gezeik kunnen we missen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dit dan een serieuze draad ? Oh sorry hoor. Ik ben al weg.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 9 mei 2011 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 9 mei 2011 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ofwel merk ik op dat er blijkbaar geen probleem bij de feiten die ik aanhaalde voor onze I&I bende, die steeds problemen ziet bij vreemdelingen. Of ze nu werken of niet, het blijven vreemdelingen. Een Nederlander beschouwt deze rechtse medeforummer tot het eigen volk..? Zelfs als deze Nederlander het eigen volk uitsluit om binnen zijn bedrijf te werken. Laatst gewijzigd door Wisord : 9 mei 2011 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nahja wis, zeg dat dan eerder eh, Ik lust die zoete mayo óók niet, wat 'n schande dat ze die in ons Belzenland ook maar dùrven serveren, en dan nog op kartonnen frieten bweikes. Naam + personeelsbestand van dat recreatiepark aub, dan kan ik hen 'aangeven' bij 't CGKR voor 't verkrachten van 'onze' friet en mayo' !!! Ik ga ervan uit dat je niet wóónt op dat recreatiegebied en dat niemand van plan is om jou 'n bezoekje te brengen. Naam dus asjeblieft. Indien niet, kunnen we er gerust vanuit gaan dat je 't verzonnen hebt om maar iets te kunnen mekkeren over 'eigen volk' enzo, Nederlanders = 'eigen volk'. Daar sta je dan...in je blootje.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nederlander is niet Belg = vreemd in dit land. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan 'die' (verzonnen?) Nederlander het eigen volk uitsluiten, hij hoort tot 'eigen volk'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naam van dat recreatiegebied asjeblieft?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wil je 'geloofwaardigheid' toch niet verliezen? Ze staat nu op 't spel en je kan ze nog redden.
|
![]() |
![]() |