![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 15 mei 2011 om 18:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus je liegt. Je moet goed lezen wat er staat en niet je eigen gemene wensen. Ook heb ik nooit medicijnen gehad. Ik spreek hier slechts in het algemeen over de psychiaterie en niet over mijzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dit klopt, en jij kreeg géén electroshocks, en géén medicijnen, dan is uw stelling over de medische wetenschap correct: ze deugt niet!!!
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp wel dat ge er u nu over schaamt.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen mag hier zijn mening ventileren. Indien het niet relevant is voor de discussie zal ze wel genegeerd worden.
![]() |
![]() |
#66 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik deel alweer Uw mening. En dat proberen om niet te reageren valt mij soms bijzonder zwaar. Laatst gewijzigd door Rael : 16 mei 2011 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet dan wel heel wat liegen en draaien om dat ook nog eens in mijn schoenen te schuiven. Moet gij dat ook nog vergeven, Vader? Komt er dan nooit een einde aan? Laat ze toch eens flink branden al die ellendelingen..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks dondert Allah nog uit de hemel naar beneden.... ![]() Zijn hele topic wordt geruïneerd door de barbaren, ja, zeg maar gerust: ongelovige honden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
veel van de reacties die ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) hier plaatsen dienen eerder mijn ego dan dat ze de waarheid of het algemeen belang dienen. ik bid dat ik nederiger mag worden en eindelijk de arrogantie van mijn groot gelijk laat varen. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spoedig zal Redwasp opstijgen tot de hemel der heiligen.
Vader: laat hem toch weer nederdalen opdat hij ons kond doet van zijne bevindingen. Maar laat hem toch ophouden ons te willen betuttelen. Amen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent zelf de kaper. De grote belofte van het christelijk Europa is de wedergeboorte van Jezus Christus in harriechristus en zeker niet een terugval tot de achterlijkheid van de Islam, die zich hier helemaal niet aan wil passen, maar meent hier heer en meester te zijn. Over kapers gesproken. Europa: let op uw zaak en hoed U voor de Islam, een dictatoriale religie van onverdraagzaamheid en vrouwenonderdrukking en homohaat. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar heeft de moderatie deze draad gevolgd.
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij mag dan wel weg zijn en misschien niet meer terugkomen, maar de waarheid heeft haar rechten.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals men een boom herkent aan zijn vruchten, kent men ook de profeet aan het resultaat van zijn profetie.
Ik heb ovrigens niet tegen onschuldige onwaarheden, maar zoals scientology ons leert zijn veel onschuldig lijkende onwaarheden soms zeer vernietigend. Het vliegend spaghetti-monster bestaat en is de oorsprong van alle dingen
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ramen!
![]() |
![]() |