![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWER KT3D
ZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWER KT3D ZOWERKT3DZOWERKT3DZWEORKT3DZWEORT3KDZWEORT3KDZWEOR T3KD ZOWERKT3DZOWERKT3ZOWERKDT3ZOWEKDT3ZORWEKDT3ZORWEKD T3ZO ZOWERKT3DZOWERKT3ZOWERKDT3ZOWEKDT3ZORWEKDT3ZORWEKD T3ZO ZOWERKT3DZOWERKT3DZWEORKT3DZWEORT3KDZWEORT3KDZWEOR T3KD ZOWERK3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKTDZOWERKT 3DZO ZOWERKT3DZWERKT3DZWERKT3DZWERKT3DZWERKT3DZWERKTO3D ZWER ZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWER KT3D ZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWERKT3DZOWER KT3D Zo, en nu maar scheel kijken. Dat heb ik eens mooi voor jullie opgelost niet? Voor het beste effect even in kladblok in courier new omzetten.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 19 mei 2011 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Beter nog, Samsung zelve gaf mij al verkeerd advies. Het is door door te hameren bij de winkel dat ze zelf rond zijn gaan horen. Zo is men dan te weten gekomen dat de TV's van 2011 een type bril van 2011 nodig hebben. En zo is dat dus gekomen dat ik maar niet wist wat er nu aan de hand was. Mijn nieuwe bril wordt in de winkel geleverd en dan is het "problem solved". Hopelijk. Ik moet enkel de opleg bij betalen. Wie is er in zijn nopjes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat dat veranderd voor het betere is niet erg. Dat ze een verkeerd brilleke meegeven en zeggen dat het niet aan de bril ligt, ne mens in elke hoek laten wringen, tienduizend instellingen laat proberen is wel erger. Ik heb nog nooit in mijn leven een handleiding zo tot in de puntjes bekeken. Het was erover ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Straks moet ik nog een fleske spa bruis en sprite zero kopen om een rood/blauw plastiekske te hebben ![]()
![]() |
![]() |