![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
ik snap het trouwens ook niet zo goed, in uw 1e post zeg je dat er alleen maar da uitschelden en spugen is gebeurd en dat het 1 grote leugen is, en dat die zaken allemaal niet gebeurd zijn maar naarmate we verder vorderen, begin je al te zeggen dat het een halve waarheid is... we zijn er dus bijna! ![]() btw, op het vtm nieuws hadden ze hetzelfde gezegd, dus gij viseert wel duidelijk de vrt |
||
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#63 |
Burgemeester
|
![]() Lees ook op http://www.jurgenverstrepen.be/
"Er hingen al 2 dagen continue groepjes allochtonen rond die -zoals in Mechelen- provoceerden. Het was niet gelukt bij 6000 mensen...na het feest blijkbaar wel bij enkele 10." "Enfin, toch even vermelden want op het ogenblik van de feiten reed ik mijn wagen op het terrein.. als ik het belga bericht daarnet lees -en ja ik heb het de hele tijd live gevolgd- dan stel je toch vast hoe alles verdraaid wordt. Canvas op kop. (VRT alweer). Wij reden weg en uit de tegenovergestelde richtingen kwamen alleen maar allochtonen en politie aangereden." |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er kwam een BMW aangereden met enkele lieve allochtonen, die ons zomaar in het wilde weg begonnen uit te razen voor Crapuul. Gelukkig waren de antwerpse pakkemannen allert om in te grijpen! In Uw eigen land uitgescholden te worden door een bende onaangepaste racisten, is beschamend. Eveneens mijn schgoondochter van marokkanse ORIGINE, en geen afkomst, vond dit een beschamende vertoning. En zo die gasten waren Kunnen uitstappen, dan had er niets anders opgezeten dan terug te slaan. Het zijn een bende provocateurs, zoals te zien is in Israël, Irak, Iran, En al de landen waar ze een minderheid hebben van 10%. Ze zijn er niet op uit om met de mensen samen te leven. Neen ze zijn er rotsvast van overtuigd dat zij het herrenvolk zijn. Dat wij de untermenschen zijn. En wanneer ik hier sommige reacties zie......; kan ik hun geen ongelijk geven. Wij zijn een volk van nestbevuilers, zoals U herr Piano. Een volk van collaboratie, en lamzakken! |
||
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je denkt toch niet dat de Vrt iets gaat rechtzetten ten voordele van het Vlaams Blok zeker
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ps: mogen nestbevuilers zoals ik nog in Vlaandren blijven wonen Fernola, of moeten die ook oprotten op het ogenblik dat jouw Führer de macht grijpt?
![]() |
#69 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer we ook op een kameel zullen zitten, zullen ze wel naar eigen land vertrekken. En Pianol, hoe sneller ge vertrekt, hoe meer plaats voor mensen die hun nest en roots niet bevuilen! |
||
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar vermits het vlaams blok geen godsdienst is is er voor hen helemaal geen excuus
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
|
![]() |
![]() |
#73 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En waar in Antwerpen hebben ze GEEN allochtonen? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#74 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens aan het zwembad van brasschaat had men wel allochtonen. |
||
![]() |
![]() |
#76 | ||