![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als ge u perse wil vereenzelvigen met de jezusfiguur op die prentjes, lijkt dit me een geschikter plaatje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 11 juni 2011 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, is Harriechristus in elke betekenis van het woord stapelgek. Er valt niet met te praten en hier heeft hij alvast niemand bekeerd, hoewel ik, éénmaal gecolloqueerd in een psychiatrische instelling, niet uitsluit dat hij daar enkele mede-patiënten zal kunnen overtuigen van de juistheid van zijn theorie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Hoe vaak is het nu al (door mij en enkele andere) gezegd? JE NEGEERT DEZE beter.. wat zin heeft dat om hier op te blijven reageren? kan iemand mij dat eens vertellen? Hij gaat toch nooit naar iemand hier luisteren, zijn waanbeelden en arrogantie blijven verspreiden waar velen zich aan ergeren dus...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan stel ik ook dat sommige mormonen compleet van lotje getikt zijn omdat ze hun ouderlijk huis, als jonge snotapen van 18 jaar, voor minstens 3 maanden verlaten om in een ander werelddeel, in weer en wind, te voet op of een fietske, de blijde boodschap te gaan verkondigen. Een boodschap die ze niet in elke context, met succes kunnen verdedigen, zie laatste alinea beneden. En dan mag je van mij een getuige van jehova ook colloqueren want die laat in totale tegenwoordigheid van geest, zijn eigen kind nog liever doodgaan dan dat het bloed zou worden toegediend, en ze kunnen dat nog uitleggen ook. Maar zet deze getalenteerde "babbelaars" samen aan een tafel en er is er niet één die nog iets zegt. Ze kunnen hun boodschap immers niet in elke context verdedigen, en al zeker niet tegenover elkaar, daarom zwijgen ze liever dan het risico te lopen, zich vast te rijden. Daar trek ik dan de conclusie uit dat ze zelf weten dat hun boodschap niet klopt, en als je dat weet, en toch sommige van de hierboven beschreven, compleet gestoorde, zaken toepast, dan ben je 1000x gekker dan Harrie ooit zal zijn. Want zet Harrie aan die tafel, en hij gaat gegarandeerd met elk van hen in discussie, tenminste, het zal een monoloog worden want ze zullen hooguit de schouders ophalen. En zolang ik Harrie niet kan linken aan perversiteiten of waanzinnigheden waarbij mensenlevens op het spel staan, zal ik hem ook niet op die manier beoordelen. Kortom (eigenlijk al meer "langom") Harrie moet nog steeds blijven ! Noorman |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Buiten ieder kwaadaardig opzet, zie ik er geen voordelen in. Niettemin, U doet maar! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit spijt zozeer Harry als ikzelf alsook uiteraard: de 'microwezentjes'. Ongelovige Thomas, . . .laat ons hopen dat je nog tijdig de waarheid zult kunnen inzien en beleven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
|
![]() Citaat:
De argumenten die onze vriend naar voren brengt, zijn steevast te klasseren onder argumenten zoals daar zijn: - ik heb gelijk, en daarmee uit - mijn atoomtheorie verklaart alles - jij begrijpt mijn atoomtheorie niet, maar ik heb nochtans gelijk Het is een godsdienstwaanzinnige, en daar valt niet met te redeneren. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Daar vergist ge u in. Ik ben al meerdere keren in discussie met hem gegaan op een volwassen manier, maar het is een probleem 1) discussieert ge op een volwassen niveau dan begrijpt hij het niet. 2) probeert ge het dan uit te leggen op een wat lager niveau, dan begint hij te schelden. Hij is gewoon niet slim genoeg om te begrijpen waar hij fout zit. Het is alsof proberen uitleggen dat 1+1=10 aan iemand die niet in staat is het binaire stelsel te begrijpen en denkt dat 1+1=3.
![]() |
![]() |
#74 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Noorman |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nog steeds roept de halve zool dat hij technisch de beste is en voorzeker met KO zal winnen. Dat kan enkel door een ondoordringbaar pantser dat men waanzin noemt. Ik ben van mening dat je met een waanzinnige niet echt kan discussieren. So what's the point? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Hij stoort alleen maar. Harrie mag van mij gebannen worden als hij op draden die hij niet zelf opent reageert. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw underdog complex is aan herziening toe.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 juni 2011 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals deze hier van jou. Citaat:
Ook hier staat al helemaal niks. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Maar met Mij is deze wereld reeds met de ondergang bezig. Met Mij komt er een nieuwe hemel en een nieuwe aarde en ook nog eens een nieuw heelal. Citaat:
Je leutert maar wat. Citaat:
Goed voor de prullenmand. ![]() ![]() ![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |