![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() System is de enige die een peiling met slecht nieuws voor zichzelf kan omkeren naar een peiling met goed nieuws. Vreemde hersenkronkels. In plaats van gewoon toe te geven dat N-VA vandaag scoort. Dat zou getuigen van een minimum aan intellectuele eerlijkheid.
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In hoever zij al een partij is, weet ik niet. Ook is het onbekend of ze in de pollkeuze was opgenomen. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() we gaan den tv eens aansteken om te zien wat ze weten te vertellen
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit allemaal natuurlijk indien die peilingen juist zouden zijn. En daar wringt het schoentje nu precies. Laatst gewijzigd door system : 10 juni 2011 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik herhaal het, peilingen zijn en blijven peilingen maar het blijft duidelijk je mag nog enkele procenten ervan zitten, dan nog haalt de N-Va een verbazingwekkende score! Maar allé tis weekend we kunnen nog eens lachen ![]()
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() en of, op zo'n manier je weekend inzitten hé
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik hecht trouwens ook niet veel belang aan peilingen, maar ik word niet zoals jij euforisch van peilingen waarbij mijn tegenstanders meer stemmen halen. Een pertinente vraag is niet wanneer N-VA de dieperik in duikt, maar of N-VA nog veel hoger KAN dan dit. Vermoedelijk zitten ze nu wel stilaan aan hun plafond, hoewel de leegloop in VB of CD&V nog verder zou kunnen gaan... |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 juni 2011 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al diegenen die het op dat moment niet eens zijn met de koers van N-VA op de Dag Des Oordeels.
|
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 10 juni 2011 om 17:11. |
||
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wetenschappelijk is dat correct.
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
LDD zal nu niet anders kunnen dan opgaan in de NVA. dus nog eens enkele procenten winst. Groen zal tegen de verkiezingen weer wat verliezen, hoewel ze hun best zullen doen om de ramp in Japan ten volle uit te buiten. Ze dansen op het garf van de slachtoffers daar als het ware. Je ziet, de 50% is sneller mogelijk dan men denkt. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
JOUW voorspellingen daarentegen raken kant noch wal, hebben totaal niks met de realiteit te maken, maar die versprijd je alsof het uit de hemel zelve zou komen... Van negationisme gesproken... ![]() Ik zal het zo stellen system : wedden voor 1000 euro dat de volgende echte verkiezingen de NVA significant vooruitgaat en NIET de berg af, zelf niet met een tiende van een procent. Put your mony where your mouth is.. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 juni 2011 om 17:24. |
|
![]() |