![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Meer is dat niet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
nva ; bullshit .... echt overtuigend moet ik zeggen. stel alleen vast dat in debatten vanaf het begin zei : wij voeren geen cordon in tegen andere partijen, inclusief het blok. directe democratie ? ja, ieder zijn flavour he. Racisme maar een uitvlucht ... Het blok IS racistisch, daar had ik geen arrest voor nodig. en we zijn weer terug bij het begin : 13 juni : weer een dag overwinningsroes en feesten en nadien weer links ondergaan , links lacht jaren en rechts ligt er machteloos bij |
||||
![]() |
![]() |
#63 | ||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
ik bedoel het eng politisch zijn van het merendeel hier die hier hun frustraties botvieren, niet de serieuzen die hier spijtig genoeg niet dik bezaaid zitten... Citaat:
maar dan moet men ze willen zien en aanvaarden... het negeren van de realiteit is hier wel enorm groot... b.v. als enige in West-Europa economische groei tonen... minder stijging van de werkloosheid... grotere vermindering van de criminaliteit en het aantal verkeersdoden... etc... etc... maar uiteraard ga je dat betwisten... dat mag je hoor... maar volgende zondag zullen nog heel veel van de 25 % nu nog onbeslisten dat honoreren en staan Yveske, de volgelingen van presidentvoorhetlevenexnazi KarelDillen en de azijnpisser mezt een flinke kater... Citaat:
misschien ga je dan blaffen i.p.v. meeeuuuuhen ![]()
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat halen jullie nooit. Als je nu nog zei Antwerpen had ik het heel misschien geloofd. |
||
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ik wel...
![]() |
![]() |