Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 8 juni 2004, 13:43   #61
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
nee, de spontane oprispingen van uw frustratie behoeven geen gehengel 8)

welke partij : NVA verklaarde altijd wel te willen praten met het blok, ik spreek van vroeger, voor ze mkaar begonnen te bashen
Bullshit. Op papier waren ze tegen het cordon, in de praktijk was er van gesprekken geen sprake.

Citaat:
Dan ben je voor rechtstreekse democratie , referenda over van alles en nog wat / Daar ben ik het dus duidelijk niet mee eens. zie vorig
u wil dus dat uw standpunten exact vertegenwoordigd worden.
ik verzoen mij best met de best mogelijke aansluiting van idealen bij partij X of Y.... zoals reeds gezegd : ieder zijn flavour
de meerderheid wil het zoals het nu georganiseerd is , miss dat referendums in de toekomst wel mogelijk gemaakt worden, dan zijt ge ten dele content.
Ik ben idd voor directe (en dus de enige vorm van echte) democratie, maar ik besef ook wel dat je niet voor �*lles naar de stembus kan. Maar dat zaken zoals de kiesdrempel of de kieskringen gestemd worden zònder directe inspraak van het volk is eigenlijk ronduit schandalig.

Citaat:
Wat politieke zelfmoord betreft en carriere...
idd lastig; maar het blok heeft een racistisch en agressief imago dat ze louter aan zichzelf te danken heeft. Als dat eenmaal EFFECTIEF en niet enkel uit het boekje verwijderd is, zal dit ook geen problemen meer geven
Dat racisme is maar een excuus om het cordon in stand te kunnen houden. Het MSR bvb is racistisch, maar ik zie geen cordon rond de SP.A. Twee maten en twee gewichten. Machtsspelletjes. Smeerlapperij.

Meer is dat niet.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 8 juni 2004, 14:00   #62
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
nee, de spontane oprispingen van uw frustratie behoeven geen gehengel 8)

welke partij : NVA verklaarde altijd wel te willen praten met het blok, ik spreek van vroeger, voor ze mkaar begonnen te bashen
Bullshit. Op papier waren ze tegen het cordon, in de praktijk was er van gesprekken geen sprake.

Citaat:
Dan ben je voor rechtstreekse democratie , referenda over van alles en nog wat / Daar ben ik het dus duidelijk niet mee eens. zie vorig
u wil dus dat uw standpunten exact vertegenwoordigd worden.
ik verzoen mij best met de best mogelijke aansluiting van idealen bij partij X of Y.... zoals reeds gezegd : ieder zijn flavour
de meerderheid wil het zoals het nu georganiseerd is , miss dat referendums in de toekomst wel mogelijk gemaakt worden, dan zijt ge ten dele content.
Ik ben idd voor directe (en dus de enige vorm van echte) democratie, maar ik besef ook wel dat je niet voor �*lles naar de stembus kan. Maar dat zaken zoals de kiesdrempel of de kieskringen gestemd worden zònder directe inspraak van het volk is eigenlijk ronduit schandalig.

Citaat:
Wat politieke zelfmoord betreft en carriere...
idd lastig; maar het blok heeft een racistisch en agressief imago dat ze louter aan zichzelf te danken heeft. Als dat eenmaal EFFECTIEF en niet enkel uit het boekje verwijderd is, zal dit ook geen problemen meer geven
Dat racisme is maar een excuus om het cordon in stand te kunnen houden. Het MSR bvb is racistisch, maar ik zie geen cordon rond de SP.A. Twee maten en twee gewichten. Machtsspelletjes. Smeerlapperij.

Meer is dat niet.

nva ; bullshit .... echt overtuigend moet ik zeggen. stel alleen vast dat in debatten vanaf het begin zei : wij voeren geen cordon in tegen andere partijen, inclusief het blok.

directe democratie ? ja, ieder zijn flavour he.

Racisme maar een uitvlucht ... Het blok IS racistisch, daar had ik geen arrest voor nodig. en we zijn weer terug bij het begin :

13 juni : weer een dag overwinningsroes en feesten en nadien weer links ondergaan , links lacht jaren en rechts ligt er machteloos bij
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 8 juni 2004, 15:44   #63
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
omdat ik geloof in het liberalisme...
Nogmaals: waarom blijft u zich dan vastklampen aan de VLD? Die partij is noch V, noch L, noch D....
da zegde gij: de VLD is NL-talig in de Nl-talige regio van België, de VLD is liberaal want kleeft het liberaal gedachtengoed aan, de VLD is heel democratisch, want ik mag er zeggen wat ik wil en met mij alle leden en sympathisanten...

Citaat:
Citaat:
omdat ik het niet eng politiek politisch wil zien...
Gezien uw neiging om alles wat niet-pro-VLD is meteen af te doen als de moeite niet, voddenfora, oneerlijk, ... bent u daar wel pijnlijk hard in aan het falen, lijkt mij....
mis jongen of meisje of meneer of madam.... ik kan serieuze sossen, tjeven en andere serieuze mensen heel goed hebben... zelfs mogen ze kalot zijn... of niet...
ik bedoel het eng politisch zijn van het merendeel hier die hier hun frustraties botvieren, niet de serieuzen die hier spijtig genoeg niet dik bezaaid zitten...

Citaat:
Citaat:
omdat niets te maken wil hebben met "Vlaanderen" als aparte staat...
Uw goed recht. Maar ik denk dat het geklungel van de VLD uiteindelijk de stap naar een onafhankelijk Vlaanderen wel eens zou kunnen versnellen.
het huidig Paars bewind kan heel veel realisaties voorleggen...
maar dan moet men ze willen zien en aanvaarden...
het negeren van de realiteit is hier wel enorm groot...
b.v. als enige in West-Europa economische groei tonen... minder stijging van de werkloosheid... grotere vermindering van de criminaliteit en het aantal verkeersdoden... etc... etc...
maar uiteraard ga je dat betwisten... dat mag je hoor... maar volgende zondag zullen nog heel veel van de 25 % nu nog onbeslisten dat honoreren en staan Yveske, de volgelingen van presidentvoorhetlevenexnazi KarelDillen en de azijnpisser mezt een flinke kater...

Citaat:
Citaat:
en Paars is meer democratisch dan wie dan ook....
De mop van het jaar.
"wait and see"
misschien ga je dan blaffen i.p.v. meeeuuuuhen
Oud 8 juni 2004, 15:50   #64
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VL Nationalist
Nog 1 weekje en we kunnen al het links gespuis in zijn verzuurdheid aanschouwen my friend, the end is near...
Ik zou daar toch nog niet te zeker van zijn.
headinajar is offline  
Oud 8 juni 2004, 15:53   #65
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Citaat:
willen jullie besturen ?
Wel haal dan ergens de volstrekte meerderheid
We beginnen met Brussel.
hahaha Brussel

Dat halen jullie nooit. Als je nu nog zei Antwerpen had ik het heel misschien geloofd.
headinajar is offline  
Oud 8 juni 2004, 15:54   #66
Attiladehun
Banneling

Standaard

Ik wel...
Attiladehun is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be