![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De meeste langdurige werklozen hebben een uitkering tegen het leefloon. Ze kunnen niet eens hun transport betalen naar een werkgever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat van vervoer is echt wel een drogreden er bestaat nog altijd iets als een fiets. In België is het op de meeste plaatsen zelfs makkelijk om werk te vinden binnen een straal van 15km wat ik een redelijke afstand vind om met de fiets te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus moet je niet klagen dat ze blijven zitten in de werkloosheid. Want zonder budget gebeurd niks. En vergeet het maar dat er binnen de 15 km voldoende werk is voor iedereen. Dat is een totaal achterhaald verhaal, niet meer van deze tijd. Tien jaar geleden kon U nog zo'n verhaal vertellen, maar nu is dat passé. Het is één van die onrealistische, onzinnige slogans die ze waarschijnlijk in het boekske van de inspectie van de RVA (of de VDAB ?!) zetten. Laatst gewijzigd door JurgenD : 19 juni 2011 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal het eens vragen ik heb familie bij de RVA. Inderdaad zonder budget kan een KMO geen werk creëren. Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 19 juni 2011 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zou je iedere werklozen op zijne fiets zetten in de gemeente, dan zou je een koers rond de kerkentoren kunnen rijden. De KMO's hebben al genoeg gekregen van de staat en ze gebruiken steeds maar bijkomende argumenten om nog meer voordelen te krijgen, maar de meeste zaakvoerders hebben een kast van een villa en rijden met dikke voitures. Wie rijk is dokt. ZO simpel is dat. Laatst gewijzigd door JurgenD : 20 juni 2011 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U kunt eens alle werklozen van Roeselare oproepen en zien of je voor allemaal in Roeselare werk vindt. En vergeet dan ook niet die arme mensen hun transport te betalen, want sommigen hebben niet eens ne velo. En als dat lukt, doe het dan eens voor een boerengat. Voor mij moet je alvast al niet kijken, ik heb mijn bezigheid om fantasten te onderwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volg eens een cursus economie, dan zeg je zo'n zaken niet. Oke? Bedankt.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zouden al eens kunnen beginnen met werk niet te verbieden. Minimumloon afschaffen, cao's afschaffen, stakingsrecht afschaffen enzovoort.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dat nog één keer in mijn schoenen tracht te schuiven, dan ga ik me heel boos maken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft er hier geen benul van ...
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat staat dus niet in de grondvod. Wil jij het eens checken, en dan je eigen vergissing rechtzetten?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interessant. Ik heb een ander idee: ze zouden het ook kunnen verdienen.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 20 juni 2011 om 10:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent zelden niet verkeerd.
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nederland was je goeiste vak niet he, De Waal?
![]()
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ok 45j werken, maar wie haalt dat nog? de doorsnee studeert tot z'n 25e en bij de doorsneeherstructurering vliegt de 50+'er eerst. hoe kunt ge van uw 25e tot uw 70e werken als ge ongewenst zijt vanaf uw 50e? een werkloosheid in tijd beperken klinkt leuk maar hoe zit het in de praktijk? duitsland en holland beperken maar wat ziet ge? in holland wrden langdurige automatisch invaliden en in duitsland mogen ze 1 euro jobkes gaan doen waarna vadertje staat toch weer een paar 100 euro toesteekt zodat die mens niet verhongert. in belgie kunt ge dop schrappen en dan moogt ge dat vrijgekomen geld onmiddelijk naar den ocmw doorsturen omdat de werkloze daar komt aankloppen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist ja, niet zinvol genoeg ? Laatst gewijzigd door Bobke : 20 juni 2011 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |