![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Albrecht.
Wat vindt jij zo speciaal aan hitler dan? Wat maakt hem zo fascinerend?, het was toch gewoon een malloot met een verknipte gedachtegang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er niet fascinerend aan iemand die ervoor gezorgd heeft dat een tamelijk onschuldig symbooltje en een snorrenstijl voor eeuwig een negatief imago zullen hebben. Hitler en het Nazisme kan op zo vele manieren benaderd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij vindt ik het zorgen dat de hakenkruis (ik denk dat je daar op doelt), een negatiev imago krijgt niet heel knap ofzo. Het is nogal makkelijk eigelijk, je pakt een symbool van iemand af, jij doet aan onmenselijke praktijken. Veel mensen gaan je een onmenselijke klootzak vinden, en hop het heeft een negatiev imago. Zou jij meer macht hebben, zou jij dat ook makkelijk kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar beweerde dat god alles heeft geschapen , vandaar ( weet niet precies meer welk topic dat was). En dat was geen topic van een maand geleden, volgens mij typte je dat nog gister. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is die twijfel eraan omdat je simpelweg nog hoopt dat er iets is, of heb je er rationele redenen voor? daar bedoel mee ervaringen met god enz? wat voor de persoon in kwestie heel rationeel kan zijn, hij heeft het immers in volle glorie meegemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Engelsen werden toch niet beter van zijn beleid?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze mensen, hoe verachtelijk je ze al dan niet vindt, hadden zekere capaciteiten. Zonder dat zouden ze het nooit zo ver geschopt hebben. Door toeval voorzitter worden van een cafespaarclubje acht ik mogelijk (en dom van de andere leden dan). Leider van een gehele natie worden vereist net iets teveel geluk om aan het toeval te wijten me dunkt. (nu niet beginnen te zeuren over vermeende affiniteit tussen mij en dit soort figuren, dank u.) ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel mij nu eens wat er zo geweldig aan hem was? wat voor dingen heeft hij nu precies gepresteerd? In mijn ogen heeft hij gewoon erg veel geluk gehad met de tijd, en hoe de samenleving is Duitsland toen was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Alhoewel in Josef Mengele wel uiterst fascinerend vindt, een psychopaat in hart en nieren. Erg boeiend hoe hij zo koelbloeddig zijn daden heeft kunnen verrichten, die sneaky smile op zijn gezicht als je goed kijkt. Ja dat soort mensen die boeien mij wel.
Dusja, ergensweg spreek ik mijzelf nu tegen. |
![]() |
![]() |