Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2004, 21:47   #61
rosita
Vreemdeling

Standaard

heeft iemand van jullie de uitzending gezien op RTBF, alles wat mar iets ofwat het vlaams blok kon schaden in Brussel is uit de kast gehaald,
het zangfeest, ijzerbedevaart, marsen op brussel,
de faciliteiten, voeren, noem maar op,
en altijd in de achtergrond, een duits soldatenlied. en hitler in vol tenue,
precies of Annemans en Dewinter kampbeulen geweest zijn, zatten toen allebei nog in de bloemkolen, dacht ik zo.

wat moeten ze toch schrik hebben, dat de walen hun bevoorrechte positie zullen kwijt geraken en dat de vlamingen de kraan zullen dicht draaien,
zal toch eens moeten gebeuren, is het niet door het vlaams blok, dan uit noodzaak door de andere partijen.
Oud 9 juni 2004, 21:49   #62
Vince
Vreemdeling

Vince's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod
Ok nu begin ik blokkers te snappen, blijkbaar zien jullie echt alles anders. Ik dacht dat iedere mens wel op dezelfde manier indrukken interpreteerd maar ik vergis me dus duidelijk. Wat ik toen zag was wat jullie verkiezngsgewauwel zouden noemen. Mijn gedacht toen" jaja eerst zien en dan geloven, 't zijn verkiezingen voor iets".

Integratie is dus niet wat jullie een vreemdelingenprobleem noemen. Jullie zijn gedoemd om naast linksen te leven en één ding is zeker die 2 kunnen dus niet kunnen samenleven. Het gaat dus niet enkel om vreemdelingen maar ook vlamingen die anders denken en altijd NEE! zullen zeggen. Vlaamse politici zijn dus niet zwak ze zeggen al jaren NEE! tegen het blok.

De enige manier hoe jullie dus jullie gedroomde vlaanderen zullen kunnen bereiken is door ons uit te moorden. Face it! Jullie vlaanderen, It will never happen!

En je mag dit als een anti blok post zien, maar het is iets om over na te denken. Het is een probleem! Een integratieprobleem. Een meerderheid van de vlamingen wil niet integreren in jullie vlaanderen.

Burgeroorlog dan toch maar? Hoe laat? Waar? Wanneer?
The unbeareble lightness of being...
Oud 9 juni 2004, 21:49   #63
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
onder de titel "Burgemeester Leona Detiège: Vreemdelingen eerst!": uit het blad : antwerps nieuws.

"… Mohamed, flik: bangelijk! … Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs? Eén ding is zeker: als Mohammed ook 'flik' wordt, zal er meer dan één Antwerpenaar terecht een 'bangelijk' gevoel hebben… Ali en Yousouf: stadsambtenaren? … Mohamed moet niet enkel de politie infiltreren, hij moet ook nog burgemeester kunnen worden. … Terwijl er in deze stad meer dan 22.000 Vlaamse werklozen zijn wil de Antwerpse burgemeester dus het werk geven aan … vreemdelingen."

becommentariëring door het Hof:

Dit uittreksel wijst er op hoe de problematiek van het al dan niet aanvaarden van vreemdelingen binnen het politiekorps op een voor de vreemdelingen bijzonder hatelijke wijze wordt aangekaart. De criminaliteit wordt gelinkt aan voornamen zoals "Mohamed", "Ali" en "Yousouf". Dergelijke aanwerving wordt voorts gelijkgesteld met de aanwerving van "brandstichters" bij de brandweer en van "pedofielen" in het onderwijs. Iedere Antwerpenaar dient ook een "bangelijk" gevoel te hebben de dag dat "Mohammed" politieman wordt.

ZO DUIDELIJK ? en dit is niet één of andere kwiet van de lagere echelons die een dissedente mening uit, maar een VB publicatie

Wij racisten , mijnheer ?
Maar nee : ze moeten zich aanpassen ze zijn echt welkom als medevlaming
Wat is uw bron ?
Da meent ge ni? Dus gulder zit die rechter in Gent maar uit te schelden terwijl jullie het arrest niet hebben gelezen? Wie is hier blind? Wie volgt hier slaafs de leider?

Hier uw bron

'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'

-Jurgen Verstrepen-
iPod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 21:51   #64
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince
Amai ge kunt uw gevoelens beschrijven, chapeau!

'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'

-Jurgen Verstrepen-
Oud 9 juni 2004, 21:53   #65
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

wel wel,

nog iets bewezen : dat veel blokkers geen besef hebben wat hun partij doet...en enkel makkelijke slogans hoort

Lees UW BLOKVONNIS es
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 21:56   #66
Vince
Vreemdeling

Vince's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik vind een openlijke oproep tot geweld one step too far IMHO. But then again, een hond die in een hoek wordt gejaagd bijt ook...
Oud 9 juni 2004, 22:00   #67
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wel wel,

nog iets bewezen : dat veel blokkers geen besef hebben wat hun partij doet...en enkel makkelijke slogans hoort

Lees UW BLOKVONNIS es
Inderdaad Ik ben echt gechoqueerd, ik moet eerlijk zeggen dat ik de indruk had dat blokkers op dit forum wel met geslaagde tegenargumenten kunnen afkomen en er was van deze kant respect voor sommigen maar dit..

Allez jong continu zitten ze hier bezig over vrije meningsuiting en de moord op het VB. Maar ze weten nog ineens ni waar het over ging!

Met die post heeft TC heel veel twijfelaars op dit forum de weg gewezen naar de democratische partijen 8)

-Jurgen Verstrepen-
Oud 9 juni 2004, 22:01   #68
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hier uw bron
Aaaahh.. nu begrijp ik het, u hebt er werkelijk op zitten studeren he.. op dat arrest... ?

Hebt u ook een politiek neutrale bron ? en geen politieke afrekening in een schandalig arrest gegoten ?
Oud 9 juni 2004, 22:03   #69
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik vind een openlijke oproep tot geweld one step too far IMHO. But then again, een hond die in een hoek wordt gejaagd bijt ook...
Ironie mijn beste? Nooit van gehoord? Oproepen tot geweld? Waarom denkt ge dat ik tegen het VB ben ik wil nooit geen burgeroorlog meemaken. Ik probeer enkel duidelijk te maken dat het nooit kan lukken die utopie van Dewinter & co

-Jurgen Verstrepen-
Oud 9 juni 2004, 22:05   #70
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Ironie mijn beste? Nooit van gehoord? Oproepen tot geweld? Waarom denkt ge dat ik tegen het VB ben ik wil nooit geen burgeroorlog meemaken. Ik probeer enkel duidelijk te maken dat het nooit kan lukken die utopie van Dewinter & co
Steek uzelf in brand voor de gebouwen van PB. Beste manier om de aandacht te trekken.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 22:07   #71
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hier uw bron
Aaaahh.. nu begrijp ik het, u hebt er werkelijk op zitten studeren he.. op dat arrest... ?

Hebt u ook een politiek neutrale bron ? en geen politieke afrekening in een schandalig arrest gegoten ?
Ik wou inderdaad weten waar het over ging het ging namelijk over het recht op vije meningsuiting en het Vlaams Blok vroeg mijn stem. Dus ga ik niet direct als een stom schaap achter iemand lopen die gewoon de waarheid verdraait. Het recht op vrije meningsuiting laat ons toe iemand als racist te mogen bestempelen.

Lees het arrest daar staat een bron vermelding bij

-Jurgen Verstrepen-
Oud 9 juni 2004, 22:09   #72
Vince
Vreemdeling

Vince's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Citaat:
Steek uzelf in brand voor de gebouwen van PB. Beste manier om de aandacht te trekken.
Ideaal met dit weertje, een goei BBQ.... (oh ja, en iPod, ook hier was de ironie u vast niet ontgaan)
Oud 9 juni 2004, 22:11   #73
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Citaat:
Oh nee den blokfuhrer is er weer ze. Kom ga wat uw hitlergroetje brengen met uw hitlerjugend vriendjes.

-Jurgen Verstrepen-
Oud 9 juni 2004, 22:17   #74
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Psychodad je beeldt je weer van alles in. Die jong (knappe) Marokkaanse komt reeds lang naar VB bijeenkomsten en ze is er welkom. FDW en FVH kennen haar maar al te goed.
Als er iemand is die verwonderd is ben jij het wel!
dat was inderdaad een knappe Marrokaanse, en nog geen klein beetje
Luc Broes, jen kan evenwel neit ontkennen dat De Winter op z'n minst van zijn melk was en dat hij het grote nieuws aan leider Van Hecke ging vertellen, alsof de openbaring had plaatsgevonden
Seba, ik heb FDW nog nooit van zijn melk gezien. Hij (zoals ikzelf) heeft die knappe Marokkaanse reeds dikwijls gezien. Ik hou van knappe vrouwen, en of die dan Marokkaans of Turks is en vriendelijk dat kan toch geen probleem zijn. FDW zal er ook wel zo over denken. Zijn jullie nu echt zo verblind te denken dat wij die liever buitengooien?
Ik vraag me af of jullie nu echt geen ernstige argumenten hebben om steeds maar met dergelijke onbenulligheden af te komen.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 22:21   #75
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hier uw bron

een politiek neutrale bron...
't wordt beter en beter :
De rechtbank heeft dat STUK zelf verzonnen/zelf gepubliceerd

Raar dat dit niet ontdekt werd dan door uw advocaat op het desbetreffende proces : a ja , maar dat was robke verreyken
awel, ge zegt daar zoiets, groot licht is dat niet

feit dat ge nog blijft ontkennen, is HILARISCH
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 9 juni 2004, 22:22   #76
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wel wel,

Lees UW BLOKVONNIS es
Het Vlaams Blok heeft reeds geruime tijd afstand genomen van die uitspraken. Als er in het verleden als eens zaken te scherp gesteld zijn is dat enkel en alleen omdat de andere partijen het altijd hebben doodgezwegen. Het zijn vooral verzuurde types zoals jij die met dergelijke uitspraken staan te zwaaien.
Oud 9 juni 2004, 22:22   #77
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh nee den blokfuhrer is er weer ze. Kom ga wat uw hitlergroetje brengen met uw hitlerjugend vriendjes.
Wat teveel naar de 60-jarige verjaardag van de landing in Normandie gekeken, de afgelopen dagen ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 22:22   #78
niet-blanke belg
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Een recht wordt hen ook ten volle gegund : na een dergelijke inspanning om als pedofiel vernoemd te worden
Ligt het aan het feit dat ik misschien nog niet volledig geintegreerd ben en de Vlaamse taal nog niet beheers?
Maar volgens mij staat er NERGENS op dat pamflet dat allochtoon=pedofiel.
niet-blanke belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 22:31   #79
bruut geweld
Minister-President

Standaard

zozo

Volgens u ? Volgens zowat iedereen die het nuchter leest WEL

Maar dat ge blijft ontkennen en dit zelfs GOEDSPREEKT of terug brengt tot zuivere semantiek duidt zeer goed aan wat uw effectief huidskleurtje en intenties zijn
GEEN ENKELE NIET BLANKE DIE ER ZELFS NOG MAAR AAN DENKT OM DIT GOED TE PRATEN

nice try

wel als gij er effectief UITZIET als een marokkaan/turk , kom gerust es af naar antwerpen . ik zal met u de Blokcafeés en verzamelplaatsen es afdoen . Ge zult direct weten hoe "welkom" ge zijt
Oud 9 juni 2004, 22:32   #80
Rival
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niet-blanke belg
Citaat:
Een recht wordt hen ook ten volle gegund : na een dergelijke inspanning om als pedofiel vernoemd te worden
Ligt het aan het feit dat ik misschien nog niet volledig geintegreerd ben en de Vlaamse taal nog niet beheers?
Maar volgens mij staat er NERGENS op dat pamflet dat allochtoon=pedofiel.
Neen, er staat dat allochtonen stuk voor stuk voor criminelen zijn.

Nog eentje om het af te leren?

Verkrachten: is in een multiculturele samenleving de intiemste vorm van integratie. Door domme en ouderwetse Vlamingen onbegrepen vorm van interraciale fysieke communicatie".(vrij Vlaanderen, Sterk Europa, december 1997)
Rival is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be