![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: De allerlaatste opiniepeiling:UW DEFINITIEVE STEM! | |||
CD&V - N-VA |
![]() ![]() ![]() |
42 | 25,45% |
VLD - VIVANT |
![]() ![]() ![]() |
12 | 7,27% |
SP.a - SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
13 | 7,88% |
VLAAMS BLOK |
![]() ![]() ![]() |
68 | 41,21% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 8,48% |
ANDERE (BUB,LSP,PVDA,FN,MDP,... |
![]() ![]() ![]() |
12 | 7,27% |
BLANCO |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,42% |
Aantal stemmers: 165. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voor mij het VLAAMS BLOK het beste
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Schepen
|
![]() Hoeveel poll's gaan jullie hier nu nog starten? Laat ik het voor 1x nog eens mededelen:
sp.a & groen!
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
-de snelbelg wet -migrantenstemrecht -moskeedecreet ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alleszins Vlaams Blok al 25 jaar, dit is een jubileum !
Het is feest zondag ! ![]() ![]() ![]() ![]() Voor de forummers : als het maar geen Groen, SPa of VLD is. Stemt Vlaams ! Al is het maar CD&V of NVA
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat die goede dingen bedreft. Je hebt natuurlijk een punt als je zegt dat er veel goede dingen zijn gebeurd. De toen nog CVP heeft ons naar de Euro gebracht, we hebben een prachtige sociale zekerheid, etc... En gelukkig maar, stel dat het allemaal slecht was. Mijn punt is: De laatste decennia zijn de belastingen enorm gestegen, gezondheidszorg is onbetaalbaar geworden, werkloosheid is enorm toegenomen, industrieën zijn massaal weggetrokken, woontekorten, criminaliteit is gestegen, vreemdelingenproblemen, enz... Er is in mijn ogen dan ook meer misgelopen dan rechtgetrokken. En dat bedoel ik met die 40 jaar. Wat betreft de faciliteitengemeenten moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ik het standpunt van het Vlaams Blok hieromtrend niet ken, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze voor het behouden van de faciliteiten zijn. In ieder geval kan ik u alleen maar bijtreden in uw redenering dat een Vlaming overal in Vlaanderen moet kunnen wonen en daar ook Vlaams moet kunnen spreken natuurlijk. Mvg,
![]() |
![]() |
#69 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Brussel (de 19) volledig tweetalig, Vlaanderen (dus ook de rand rond Brussel) eentalig Nederlands |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Vreemdeling
|
![]() Ondanks enkele VU-lidkaarten en dan één van N-VA stem ik ....
VLaams blok |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Vreemde gewaarwording.
Hoe dichter 13 juni nadert, hoe minder linksen hier aanwezig. Zouden zij zich al met de fiets naar het stemhokje begeven hebben of zouden ze het, ondanks hun zelfgeprezen tolerantie, moeilijk hebben met de nakende uitslagen. Ik kan ze maar één goede raad meegeven voor volgende week: Maagzout, véél maagzout.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook voor Bart Staes zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vlaams Blok,.......all the way.
Mijn ontmaagding voor de gewestelijke en Europese verkiezingen by the way. Ik draag mijn keuze voor deze partij ondanks het afzichtelijke media-gedemoniseer ervan met fierheid, en wens hen een ' tsunami-overwinning toe zondag aanstaande. Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Charmeur.. ![]()
![]() |