![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat geld dubbel en dik voor Belgie en dan ben je ook geen Belg maar iemand die in Belgie woont omdat de Belgische grenzen ook maar door oorlog, geweld en buitenlandse inmenging afgedwongen werden. Dan zijn de inwoners van de kantons Eupen en Malmedy ook geen Belgen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 20 juli 2011 om 10:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind dat de Vlaamse pers Maingain of die andere ex-Vlamingen moet uitnodigen en gewoon vragen stellen over hun Vlaamse moeders, of Vlaamse papa's, of Vlaamse voorouders, gewoon uitnodigen, en
die vraag raak stellen: en dan hun gezicht goed observeren: Hoe is't met je moeder, Olivier? Ik ben benieuwd naar hun reactie dan Gewoon uitnodigen op Reyers Laat of Ter Zake of gewoon uitnodigen op Phara of zo kweet niet Laatst gewijzigd door Moor : 20 juli 2011 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen. Wel het feit dat hij meende mij de les te moeten spellen dat ik verplichtingen had i.v.m. mijn afkomst terwijl hijzelf zijn Russische afkomst verloochende door zich Vlaams-flamingant op te stellen.
Citaat:
In die zin heb je dus eigenlijk gelijk dat mijn officiële nationaliteit als Belg een gevolg is van onderhandelingen aan een tafel over landsgrenzen. Te meer daar de helft van mijn voorouders, zoals alle streekgenoten, aan de andere kant van de Maas wonen. En je kan toch moeilijk beweren dat Ned. Limburgers Belgen of Vlamingen zijn. Vandaar ook mijn stelling: al die eisen op basis van Nationaliteit of subnationaliteit is dikke zever en heeft enkel tot doel mensen tegen mekaar op te zetten zodat de leiders hun zakken kunnen vullen. Ik ben er zeker van dat vele van onze wetten nooit zouden aanvaard geweest zijn indien men niet de nadruk had gelegd dat ze gemaakt werden om de tegenstander, in ons geval de Walen, tegen te werken. Ik geef maar een voorbeeld: decreet op recht op wonen in eigen streek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Als de Vlaming als inwoner van het Vlaamse gewest niet bestaat, dan moet men consequent zijn en erkennen dat ook de Belg als inwoner van Belgie niet bestaat. |
||
![]() |
![]() |