Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2011, 09:57   #61
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
In Marokko heb je gelijkaardige zaken

Je hebt Berbers (Imazighen) en je hebt gearabiseerde Berbers, deze gearabiseerde Berbers bestaan uit een mengelmoes van arabieren, berbers, en zwarten,

De gearabiseerde Berber die zich koppig beschouwt als een Arabier uit Arabie is eigenlijk een rasechte Berber, maar je mag hem doodslaan, je mag hem wetenschappelijke bewijzen tonen dat hij een Berber is en toch zal hij je niet geloven en gelooft hij rotsvast dat hij een rasechte Arabier is uit Arabie

Er zijn nog Arabieren en gearabiseerde Berbers die slim genoeg zijn om te beseffen dat zij eigenlijk hoe graag zij het niet graag gehad hebben TOCH wel dat zij afstammen van de Berbers

Ikzelf ben een Berber en ben er trots op

Maar wat betreft Maingain hij is een half Vlaming die nog gestudeerd heeft in Holland,

dus hij heeft ook nog gestudeerd wat m'n verbazing alleen maar groter heeft gemaakt, je verwacht dat iemand die gestudeerd heeft toch zo slim is om aan zijn moeder te denken, maar neen mijnheer heeft een ziekelijke perverse haat tegenover zijn eigen voorouders echt raar echt waar
Arabieren haten Berbers. Berber is voor hen ook een scheldwoord. Toen Agadir, een Berberse stad, ik dacht begin '70 door een aardbeving met de grond gelijk gemaakt werd stonden de Marokkaanse Arabieren te juichen.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2011, 10:11   #62
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Als dat komt van een Flamingant met Russische grootouders zal ik daar toch eens hartelijk om lachen.
Dus was zijn afkomst wel het motief om hem uit te lachen.

Citaat:
En geschiedkundig heeft mij nog nooit iemand een kaart kunnen tonen waar een land/gebied opstond dat een eenheid vormde en overeenkomt met het huidige gewest..

Dat geld dubbel en dik voor Belgie en dan ben je ook geen Belg maar iemand die in Belgie woont omdat de Belgische grenzen ook maar door oorlog, geweld en buitenlandse inmenging afgedwongen werden.

Dan zijn de inwoners van de kantons Eupen en Malmedy ook geen Belgen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2011, 10:29   #63
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Hetgeen ik vandaag niet begrijp

Diene Olivier Maingain zijn moeder is dus een rasechte Vlaamse

Deze Olivier Maingain die dus een rabiate Vlamingenhater is, een racist, een persoon die alles haat wat Vlaams is, hij kwam uit de buik van een Vlaamse

Hij is dus half Vlaming half Waal, ik vind dit op z'n zachtst gezegd pervers dat iemand zo kan spreken

Heeft de liefde van zijn moeder, de afkomst van zijn moeder, de haat niet wat getemperd???

Dit is echt vreemd echt vreemd

Heeft iemand hier een antwoord op?

Heeft die man een trauma opgelopen toen hij jong was?

Misschien was er iets gebeurd in de speelplein?

het is zoals Hitler die gepest werd enzo
De moeder van Abou jahjah is een Libanese christen. En kijk eens wat haar zoon allemaal zit uit te kramen. Haar zoon is dan ook opgevoed door zijn vader..

Citaat:
De sjaria is niet van menselijke oorsprong, maar van goddelijke openbaring. Allah (swt), de allerhoogste en de unieke (tawhied) schepper zelf is de bron van het recht.

De rechten die door Allah zijn verleend zijn onveranderlijk en onvervreemdbaar en zijn van toepassing op alle mensen; niemand heeft het recht daarop inbreuk te plegen of wijzigingen aan te brengen. Daarom staan zij boven menselijke wetten.

In de islam zijn godsdienst en politiek niet van elkaar gescheiden. Pogingen om de islam tot de privé-sfeer te beperken (zogenaamde Euro-islam) zijn gericht op het uitschakelen van de islam. Secularisme wordt daarom afgewezen. Daarnaast is het van belang de strijdbaarheid van de islam te bewaren.
Abou JahJah (de afgod van weldenkend links) http://ns29032.ovh.net/showpost.php?...3&postcount=25 http://ns29032.ovh.net/showpost.php?...1&postcount=27

Laatst gewijzigd door smiley : 20 juli 2011 om 10:30.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2011, 10:34   #64
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De moeder van Abou jahjah is een Libanese christen. En kijk eens wat haar zoon allemaal zit uit te kramen. Haar zoon is dan ook opgevoed door zijn vader..
Weeral zoiets raars????

Abou Jahjah is ook zo'n raar geval
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2011, 10:46   #65
Moor
Gouverneur

Standaard

Ik vind dat de Vlaamse pers Maingain of die andere ex-Vlamingen moet uitnodigen en gewoon vragen stellen over hun Vlaamse moeders, of Vlaamse papa's, of Vlaamse voorouders, gewoon uitnodigen, en

die vraag raak stellen: en dan hun gezicht goed observeren: Hoe is't met je moeder, Olivier?

Ik ben benieuwd naar hun reactie dan

Gewoon uitnodigen op Reyers Laat of Ter Zake of gewoon uitnodigen op Phara of zo kweet niet

Laatst gewijzigd door Moor : 20 juli 2011 om 10:50.
Oud 20 juli 2011, 10:47   #66
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Dus was zijn afkomst wel het motief om hem uit te lachen.
Neen. Wel het feit dat hij meende mij de les te moeten spellen dat ik verplichtingen had i.v.m. mijn afkomst terwijl hijzelf zijn Russische afkomst verloochende door zich Vlaams-flamingant op te stellen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Dat geld dubbel en dik voor Belgie en dan ben je ook geen Belg maar iemand die in Belgie woont omdat de Belgische grenzen ook maar door oorlog, geweld en buitenlandse inmenging afgedwongen werden.

Dan zijn de inwoners van de kantons Eupen en Malmedy ook geen Belgen.
De Oostkantons hebben grotendeels een gezamenlijke geschiedenis met de regio waar mijn voorouders leefden, het rijksgraafschap Reckheim. Dat graafschap was trouwens een onafhankelijk Duits vorstendom. Tussen 1830 en 1839 bleef dat dat samen met Maastricht zelfs nog Nederlands grondgebied, terwijl de rest van groot Limburg(provincie) Belgisch gebied was.

In die zin heb je dus eigenlijk gelijk dat mijn officiële nationaliteit als Belg een gevolg is van onderhandelingen aan een tafel over landsgrenzen. Te meer daar de helft van mijn voorouders, zoals alle streekgenoten, aan de andere kant van de Maas wonen. En je kan toch moeilijk beweren dat Ned. Limburgers Belgen of Vlamingen zijn.
Vandaar ook mijn stelling: al die eisen op basis van Nationaliteit of subnationaliteit is dikke zever en heeft enkel tot doel mensen tegen mekaar op te zetten zodat de leiders hun zakken kunnen vullen. Ik ben er zeker van dat vele van onze wetten nooit zouden aanvaard geweest zijn indien men niet de nadruk had gelegd dat ze gemaakt werden om de tegenstander, in ons geval de Walen, tegen te werken. Ik geef maar een voorbeeld: decreet op recht op wonen in eigen streek.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2011, 11:00   #67
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Maar hij heeft geen haat tegenover Vlamingen.
Aaah ja?

Hij heeft geen haat? Dat denk ik niet zene
Oud 20 juli 2011, 11:49   #68
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen. Wel het feit dat hij meende mij de les te moeten spellen dat ik verplichtingen had i.v.m. mijn afkomst terwijl hijzelf zijn Russische afkomst verloochende door zich Vlaams-flamingant op te stellen.
Als tweede generatie Vlaming verdedigde hij waar hij opgegroeide,niet waar zijn grootouders opgroeiden, wat hij kende, waar zijn idealen liggen en dat was voor u genoeg reden om hem uit te lachen, want door het verdedigen van die Vlaamse idealen verloochende hij volgens u zijn russische afkomst. Afkomst blijft dus de reden waarom je hem uitlachte.

Citaat:
De Oostkantons hebben grotendeels een gezamenlijke geschiedenis met de regio waar mijn voorouders leefden, het rijksgraafschap Reckheim. Dat graafschap was trouwens een onafhankelijk Duits vorstendom. Tussen 1830 en 1839 bleef dat dat samen met Maastricht zelfs nog Nederlands grondgebied, terwijl de rest van groot Limburg(provincie) Belgisch gebied was..
En volgens Julius Caesar was Belgica een gebied dat Noord-Frankrijk, België, en Zuid-Nederland tot aan de Rijn omvatte....

Als de Vlaming als inwoner van het Vlaamse gewest niet bestaat, dan moet men consequent zijn en erkennen dat ook de Belg als inwoner van Belgie niet bestaat.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be