![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja: Hij is alomtegenwoordig en de eenheid van alle Goden en Godinnen. Allah is Alles en ook Iedereen. Ook is ie hard bezig een vervolg op de Koran te schrijven: de nieuwe bijbel genaamd. Hij heeft al 10 pennen versleten. Als het weer niet Gabriël is die straks weer neder daalt dan weet ik het niet meer. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() En als je hem zoekt, die woont naast Elfi en Lillibit... ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door videorkens : 22 juli 2011 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel.
Al geprobeerd, maar niks ondervonden van wat jij erbij claimt.
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij zijn het microben
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 24 juli 2011 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Blijkbaar is het ramadannen toch niet zo gezond als de voorstanders zouden willen. Wie moeten zich aanpassen? De werkgevers natuurlijk:
Citaat:
Blijkbaar moeten de niet-vastende collega's dan maar wat vroeger uit hun bed komen, want de werkuren zouden moeten worden aangepast aan degenen die menen een 7de eeuwse warlord te moeten volgen? Of werken moslims nooit met niet-moslims in één ploegenstelsel of bureelruimte? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me trouwens af of de voor moslims voorzien plaatsen (natuurlijk nooit officieel zo vermeld) zoals vb. de ligweides in provinciale domeinen, waar men ten behoeve van andere culturen overal van die BBQ stelletjes heeft geplaatst, zoals ook vb. In Park Spoor Noord, wel door niet-moslims mogen worden gebruikt tijdens de radaman?
Zou men problemen krijgen als niet moslims die BBQ stelletjes gebruiken om hun eigen lapje vlees en varkensribbetjes op te garen? Of is dat iets dat we in de voor hen voorziene culturele plaatsen niet (meer) mogen doen? (zoals overdag op straat eten vb. iets wat hen blijkbaar in het verkeerde keelgat kan schieten). |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vasten is ongezond en dient ook nergens toe dan enige zelfkwelling te zijn.
Beter is de nieuwe bijbel van harriechristus te lezen.... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben heel groot.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een eerste waar woord na je periode van afwezigheid.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementslid
|
![]() Eerst en vooral de aard en exacte definitie van Allah gaat ons menselijk bevattingsvermogen te boven. Dus zo'n soort discussies zijn vrij zinloos. Maar als moslim accepteren we dat er een alles omvattende God bestaat die 1 is.
Omdat God alles overtreft (=Allah ouakbar) kunnen er geen meerdere zijn. Als er meerdere Almachten zouden zijn zou er een contradictie bestaan tot er maar een overblijft. (het juiste islamitische standpunt ken ik niet en heb nu geen tijd om het op te zoeken dus neem het met een korreltje zout en niet de juiste mening van de islamitische geloofsleer maar eerder mijn spontane mening). |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
--- Oei, dit was bedoeld als antwoord op uw vorige post (68) geloof ik, maar verkeerd geklikt en niet meer naar uw tekst gekeken, sorry ![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 25 juli 2011 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allah is groter.
Vroeger hadden wij zo'n rijmpje: Allah is groot, Allah is machtig, hij is één meter tachtig en zijn sch... is zo krachtig.Maar dat zullen de kinderen tegenwoordig niet meer mogen zeggen, zeker ![]()
![]() |
#80 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |