![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() Dan doen ze het waarschijnlijk gewoon thuis en waarschijnlijk wordt het zo nog vanzelfsprekender radicale geloofsboodschappen uit te wisselen. Dit is geen extremisme tegengaan, dit is het opbouwen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() Het is iemand die niet met oogkleppen oploopt en af en toe dus stellingen DURFT in te nemen die door de publieke opinie niet altijd even gesmaakt worden. Ik noem dat niet smerig. Het is gewoon niet populistisch. Er is nog altijd zo iets als vrijheid van meningsuiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |