![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zijn nergens de vriendjes van links. Fundamentalisten zijn overigens doorgaans tegen homorechten, tegen vrouwenemancipatie, tegen vrije media, tegen profane en heidense cultuuruitingen, tegen seks voor het huwelijk (of tegen seks in het algemeen tenzij voor de voortplanting), enz. Allemaal extreem-rechtse kenmerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat terreur , zowel linkse als rechtse gronden heeft. De CCC , de RAF , het Lichtend pad enz... haalden hun inspiratie uit linkse hoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, dat doen mensen met jouw ideologie niet. De islam is leuk, de islam is vrede, en ze zijn vooral tegen de joden. Leuk meegenomen voor jullie. Maar nu deze aanslag uit rechtse hoek komt, ja nu is het tijd om ons vragen te stellen en te beginnen nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd dat de aanhangers van deze religie hier vooral links stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ze leven allemaal in hun eigen wereld(zie je ook op politics.be) en tollereren niks anders dan hun ideologie.There is hate in the air. Ben je extreem(wat dan ook) en ook een gek is de kans niet klein dat je ook een aanslag gaat plegen. Een normale extremist(die niet in de gevangenis wil zitten)blijft dan eeuwig een internethooligan.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 25 juli 2011 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben niet degene die afkwam met het (overigens nooit geverifieerde) cijfer van 99 %. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat fundamentalisten niet links zullen stemmen. Of heb jij daar wetenschappelijk onderzoek over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 25 juli 2011 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat echte stalinisten, nadat ik ze een half uur onder tafel heb gebabbeld met krachtige argumenten waarmee ik aantoon waarom hun ideologie een walgelijke abberatie is van het oorspronkelijk marxisme, zullen daar waarschijnlijk anders over denken. Als je me niet kent, en geen flauw idee hebt waar ik voor sta, probeer dan niet om mij verkeerde labels op te plakken, in de ijdele hoop toch nog een puntje te scoren in de discussie. Dat is een beetje pathetisch, dingske ![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Niet een oprecht gevoel van morele verontwaardiging over het gruwelijk en beestachtig afslachten van tientallen jonge politiek geëngageerde mensen door een rechts-extremistische massamoordenaar natuurlijk... Nee, ik ben kwaad omdat het teveel geregend heeft op de feesten. Zeer juist, Elsina, en nu krijg je een koekje
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 25 juli 2011 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Nogal wiedes, links heeft hen heel duidelijk gemaakt dat zij de weg zijn van de minste weerstand.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |