![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() fuck zeg, ik ben echt niet goe van dat nieuws van Jazzie ![]() ![]() hoe kan dat nu zo raken .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dikke mersi aan degenen die het forum opgestart hebben, tien jaar geleden.
Zonder hen zaten de meesten van ons waarschijnlijk naar de tv te gapen in plaats van hier te socializen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() - Steve_M: Jij bent veel te leuk. Een warme, vredevolle persoon met het hart op de juiste plaats. Meer posten zou ik zeggen!
- Lombas: Ik ga vaak akkoord met je posts en je komt over als een hele wijze persoon. - Circe: Oh wat heb ik de pest aan jouw islam- en allochtonenposts en toch denk ik dat er achter het personage 'circe' een lieve vrouw schuilt. Eentje die overkomt als een goede moeder. - Giserke: Je post niet veel in i&i en dat soort vuilbakken maar als je wat posts dan is het altijd raak! I like you. - Fox: Wij zijn elkaar vaak in de haren gevlogen maar ergens denk ik dat ge een sympathieke man zijt. - Bovenbuur: Fantastische persoon. Van alle reacties lees ik die van jou het liefst. Ik kijk ernaar uit om meer reacties van jouw hand te lezen in de immigratiedraad. Knap hoe je mensen bij elkaar probeert te houden in die draad en je best doet de draad niet te laten uitmonden in een potje gescheld. - Gehuigert: Jouw reacties lees ik graag, je komt over als een hele rustige gast. Hoe gaat het verder nog op school? - Eigenzinnig: Ik kan jou soms wel kelen maar al bij al ben je een aangename discussiepartner. Bedankt voor het openen van die draad waarin je de mod's vroeg voor hoelang ik verbannen zou worden. Ik vond dat best wel lief. En het was mooier toen ik zag dat een 'politieke tegenstander' de vraag stelde aan de mod's. - Artisjok: Jou beschouw ik als een vriendin. Ik weet dat ik bij jou terecht kan en ik zou je bij deze willen bedanken voor al je steun en lieve woorden wanneer ik eens mn kuren krijg. Ik hoop je gauw te ontmoeten. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 juli 2011 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() sugar_loe voor t opstarten van deze positieve draad ! prachtig initiatief ! knap gedaan, net wat p.be hoognodig had.
ps je had me wel eens mogen vernoemen, bitch ! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 25 juli 2011 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan suqar_7loe :
Ik wéét dat ik soms héél zwart/wit denk maar dat neemt niet weg dat ik je als forum-collega erg apprecieer. En de ene dag is de andere niet, nietwaar. De manier waarop je antwoorden formuleert, is bijna benijdenswaardig. Het moet niet simpel zijn om soms alle zonden ter wereld over je hoofd te krijgen, terwijl je daar zélf niet eens kan aan doen. Aan Raf : Je haalt me soms het bloed vanonder de nagels maar ik vind je manier van schrijven en denken van hoog niveau. Respect ! Aan Cynara Cardunculus : Jouw bijdragen lees ik het liefst. Kernachtig verwoord en duidelijk van iemand die haar dossiers kent. Ik wou dat ik zo taalvaardig was. Aan allen : Ik ben op dit forum beland omdat mijn interesse in politiek pas op latere leeftijd is ontstaan. Ben door omstandigheden maar tot m'n 16 naar school kunnen gaan en misschien daarom ligt mijn politieke kennis niet zo hoog. Ik probeer veel van jullie te leren en soms zijn er zaken die me anders doen denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Pelgrim: Een man van weinig woorden, maar als ge iets zegt zijn het toch telkens nagels met koppen dat ge slaat. ![]() Ik heb je nu al een paar keer ontmoet en ge zijt echt ne schat. Pelleke , ik heb je graag en ik ben blij van je te mogen kennen. ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() je komt mij iig als heel intelligent wezen over.
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Mitgard kan ik ook wel pruimen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Heb hier geen "politieke tegenstanders" die ik de huid volscheld
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ps ik heb jullie allemaal ook gemist hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() en nu terug : groetjes allemaal !
xxx want ik zou hier sneller terug vertrokken zijn dan gedacht. wie mij echt nog wil contacteren kan dat via Nuubje of Paaldanseresje ( ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 25 juli 2011 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() - nubian: jammer dat je niet meer zovaak post. Volgens mij ben je een hele toffe meid.
- Visjnu: Volgens mij ben jij een hele intelligente, wijze persoon. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 juli 2011 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je wil bijleren over politiek dan ben je op dit forum op het goede adres, want hier vind je alle visies én de mensen die je kunnen doorverwijzen naar andere bronnen. Hier kan je zelf op onderzoek zonder druk van medestudenten/vrienden/familie of wat ook en dat vrij anoniem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |