![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe niet mee met pathetisch virtueel vredesgezeik. Kunnen we evengoed "vrolijke vrolijke vrienden" gaan zingen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie je, het is een soort voetbalwedstrijd: welk land tekent het meeste... Dat is absolute nonsens.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pathetisch
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de wolven maar huilen in het bos.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() vrolijke vrienden Vrolijke, vrolijke vrienden Vrolijke vrienden, dat zijn wij. Vrolijke, vrolijke vrienden Vrolijke vrienden, dat zijn wij. Als wij samen gaan kamperen in het bos of op de hei, dan klinkt het wel duizend keren vrolijke vrienden, dat zijn wij. Vrolijke, vrolijke vrienden Vrolijke vrienden, dat zijn wij. Vrolijke, vrolijke vrienden Vrolijke vrienden, dat zijn wij. 's Morgens komt de zon ons wekken en de vogels zingen blij. Dan is 't tijd dat wij gaan trekken ( ![]() door de dennen, bos of hei. (oef ...) Vrolijke, vrolijke vrienden Vrolijke vrienden, dat zijn wij. Vrolijke, vrolijke vrienden Vrolijke vrienden, dat zijn wij. Twee of drie die koken 't eten brengen lekk're dingen mee. Dat is iets dat wij wel weten, wie op kamp is eet voor twee! Vrolijke, vrolijke vrienden Vrolijke vrienden, dat zijn wij. Vrolijke, vrolijke vrienden Vrolijke vrienden, dat zijn wij. En gaat stil de avond komen, zingen, dansen wij bij 't vuur. Tot wij in ons tent gaan dromen in het late, late uur! Vrolijke, vrolijke vrienden Vrolijke vrienden, dat zijn wij. Vrolijke, vrolijke vrienden Vrolijke vrienden, dat zijn wij.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van te zeiken tegen anderen zoude beter uw lam gat opheffen en bijvoorbeeld het rouwregister in de Noorse kerk ne keer gaan tekenen of zo. Dat zou al iets beter zijn als mensen ronselen om de bezoekersstatistieken van websites te sponsoren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Rustig Good mag alles op forum Je zal moeten wennen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Good heeft toch visie...
Hij plaatste dit draadje in K&K ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Jij kan mijn gat kussen schattebol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |