![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() Toch fijn dat we de hele dag krijgen in Molenbeek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() Zoals ik zei heb ik deze discussie reeds gevoerd en u kunt als u geïnteresseerd bent in mijn mening, wat ik betwijfel, de vorige pagina's lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik merk wel dat de tweedracht alleen maar toeneemt. De moslims groeien helemaal niet naar ons toe maar veranderen gestaag alle regeltjes en gewoonten tot alleen maar hun cultuur overblijft.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Yesr 103 miljoen ytviews 2) Ali B 58,8 miljoen ytviews 3) Nick & Simon 42,3 miljoen ytviews 4) Kempi 38,2 miljoen ytviews 5) Sjaak 37,2 miljoen ytviews 6) Marco Borsato 37 miljoen ytviews 5 van de 6 allochtoon. Eerste 2 plaatsen 'moslim'. Eerste Vlaming 71e plaats. 'Moslims' nemen hooguit de Nederlandse cultuur over. Daar mag jij God voor op je blote knieen danken. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 augustus 2011 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
An old Grandfather said to his grandson, who came to him with anger at a friend who had done him an injustice, "Let me tell you a story. I too, at times, have felt a great hate for those that have taken so much, with no sorrow for what they do. But hate wears you down, and does not hurt your enemy. It is like taking poison and wishing your enemy would die. I have struggled with these feelings many times." He continued, "It is as if there are two wolves inside me. One is good and does no harm. He lives in harmony with all around him, and does not take offense when no offense was intended. He will only fight when it is right to do so, and in the right way. But the other wolf, ah! He is full of anger. The littlest thing will set him into a fit of temper. He fights everyone, all the time, for no reason. He cannot think because his anger and hate are so great. It is helpless anger,for his anger will change nothing. Sometimes, it is hard to live with these two wolves inside me, for both of them try to dominate my spirit." The boy looked intently into his Grandfather's eyes and asked, "Which one wins, Grandfather?" The Grandfather smiled and quietly said, "The one I feed." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar mijn wolfke vecht met reden.
![]() Ik voed ook niks vanuit mijn innerlijke wereld maar baseer me uitsluitend op mijn ervaringen. Mijn betoog is echt niet emotioneel maar puur rationeel.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 5 augustus 2011 om 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Wat als uw ervaringen voortvloeien uit uw innerlijke wereld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Ik pak gin pillen. Ik zit aan de natuurproducten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is niet mogelijk, daar ik vastgeroest ben in deze fysieke wereld.
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En dan nu serieus, aan Fred Alan Wolf. Uw innerlijke wereld bepaalt voor een enorm groot aandeel uw uiterlijke wereld. Bekijk eens een depressief iemand zijn leefwereld en dat van een levensgenietende optimist ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Dus omdat gij innerlijk ervaart vastgeroest te zijn, ervaart ge dat ook uiterlijk, niet waar?
![]() Natuurlijk heb je geen begrip op alles dat zich uiterlijk manifesteert, maar toch een groot deel. BV: je kan het geweld in de stad gaan bekijken, of je kan eens een boswandeling doen. Je hebt geen greep op wat er in de stad gebeurt, of welk weer het gaat zijn in het bos. Maar innerlijk kan je wel een klik maken om er het beste van te maken. Je kan zeuren dat het regent, of je kan blij zijn voor de bomen en dankbaar zijn dat ze u grotendeels droog houden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat men liever een minister meer aanstelt dan ovangcentra voor probleemjongeren zegt nog meer. Dat opvoeders van zulke probleemjongeren aan de alarmbel trekken wordt niet gehoord. Toen ik zag dat ze in Molenbeek al wapens hadden klaarliggen in geval het zou escaleren met de politie... ja amai... Ik zou als politiek leider er toch een troep commando's heen sturen om dat eens proper te wassen. De goei zullen wel binnen schuilen zeker, de etterkes komen op straat. En dat is dan ineens schoongemaakt. Het is misschien beter dat de politiek overal haar handjes afhoudt of het eens eindelijk uitvoert zoals de burger wil dat het uitgevoerd wordt. We willen allemaal dat een crimineel geplaatst en gestraft kan worden, indien nodig terug naar land van herkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Ik steek mijn kop niet in het zand. Ik wil wel eens een ander tunnelzicht creëren en aantonen dat we ons niet op een hele cultuur moeten fixeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las net dit artikel over de ramadan in Molenbeek :
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...t-ramadan.aspx De politieagenten in Molenbeek zijn verplicht om mee te doen met de ramadan. Dat maakte de politievakbond bekend. De Brusselse gemeente ontkent de beschuldigingen. In een krant van De Persgroep beweren interne politiebronnen dat agenten overdag niet mogen eten of drinken en niet verbaliseren. Volgens Bart Velle van neutrale politievakbond NSPV zijn er al jaren dergelijke klachten, maar er bestaat geen officiële nota. "Ik krijg klachten van collega's daarover en ik geloof die mensen. Maar er staat niets op papier. Ik heb geen bewijzen", klinkt het. Het zouden enkel de Molenbeekse agenten zijn die de opdracht ontvangen. De maatregel zou een rechtstreeks bevel van burgemeester Philippe Moureaux (PS) zijn om de gemoederen te bedaren tijdens de ramadan. De gemeente ontkent het verhaal. "Agenten mogen niet eten of roken op straat. Maar dat mag nooit", verklaart een woordvoerster. De agenten moeten ook niet toleranter zijn tijdens die periode, klinkt het. De gemeente Molenbeek beweert dat de beschuldigingen elk jaar weer onterecht geuit worden.Of het nu klopt of niet, weet ik niet, maar het idee alleen dat zoiets ter sprake komt, lijkt me zo ongelooflijk absurd. Waar zijn we mee bezig dat we ons na al die jaren pluralisme zo laten beïnvloeden door een middeleeuws godsdienstje!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 5 augustus 2011 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet een lijstje van cd verkoop of concerten of zelf airplay op de radio dus een nutteloos lijstje...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |