![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie anders dan het verschrikkelijke monster Filip Dewinter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik begrijp niet hoe extreem-rechts nu ineens één pot nat is met die Noor. Wat ik wel zie is dat in héél Europa niet eens gepraat wordt over de doden op dat eiland en rond die gebouwen maar wel over alles wat rechts is. Tot op een punt zelfs dat mensen er schande over spreken dat men deze dode kinderen (pubers) vergeet. Wat ik ook zie is dat veel mensen blijkbaar wel hebben begrepen dat het boek van die gast anti-islam is, en dat de mensen op een week tijd te horen kregen dat ze in bepaalde wijken sharia willen invoeren en dat belgië nu topkans maakt om bomaanslagen op z'n dak te krijgen van moslimorganisaties... EN... Dat er idd nooit veel reactie komt vanuit moslimhoek als er een islamgerelateerde aanslag ergens is... Hoe kan iemand als een Wilders trouwens haat zaaien als er geen voedingsbodem is? Of zouden de mensen dan redenen hebben om te luisteren naar wat die kerel zegt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat was een vraag die ik stelde ja. Een belangrijk punt dat ik heb gemaakt toen is dat ik vaak in debet ben gegaan met die mensen en dat ik helemaal niets heb met die organisatie. Ik ben namelijk anti-s4b. Verder nog iets inhoudelijk toe te voegen aan de discussie die totaal niets met s4b heeft te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn helemaal geen problemen met de islam. In ons land bijvoorbeeld is alles oké. Molenbeek, ach, niet moeilijk doen he jongens. De thee is daar zeer lekker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wanneer je op de krakende kinderlijkjes uitgedanst bent, kun je anders nog wel eens een foto van Anders posten.
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat jij begint te praten in zo een topic over het minimesje van het VB is veelzeggend. Zeer veelzeggend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel er genoeg mensen van links, rechts en ook uit de migrantengemeenschap al langer oproepen om eindelijk iets te doen. Ondertussen loopt het steeds meer uit de hand en worden de extremen groter... Jammer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Brrrrrrr...als ik bedenk hoe verenigd links zich nu zit te masturberen op de foto van Breivik dan draait mijn maag zich om. Vooral als ik aan die arme kinderlijkjes denk waar linkiewinkieworld nu op saprofiteert...
![]() |
#72 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 30 juli 2011 om 21:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Het feit dat u s4b in deze discussie betrekt is eveneens veelzeggend. Kom maar eens terug proberen als je inhoudelijk iets toe te voegen hebt aan deze discussie. Ondertussen mag je zoveel je wilt de mannen van s4b bashen, in de draden die over dat onderwerp gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Spong een tv-ster noemen gaat me wat te ver. Rancuneuze circusclown met een advocaatsbrevet lijkt me dichter bij de waarheid. Volgens mij heb jij maar weinig gesnopen, want je bedankt mij terwijl je zebrapad citeert.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 30 juli 2011 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat jij zegt dat alle vormen van extremisme moeten aangepakt worden. Ik zie jou hier topics openen over de tragedie in Noorwegen. Over jouw extremistische broeders krijgen we geen topics. Je zou beter kuisen voor eigen deur als "gematigd moslima". Breivik is een gestoorde eenzaat. Die had gerust een andere reden kunnen vinden om aan het moorden te slaan. Dat kunnen we van jouw broeders niet zeggen. Ze zijn dan ook veel gevaarlijker als groep dan een gestoorde eenzaat als Breivik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Ja, en hier bespreken we extreem-rechts extremisme en geen andere vormen van extremisme. Staat het u hier niet aan dan ga je maar wat posten in je eigen draad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ga je mijn vraag of de Nederlandse minister Van Opstelten oproept tot geweld nog beantwoorden?
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 30 juli 2011 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan ook gewoon toegeven dat je de rest wegknipt omdat je geen weerwoord hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nogmaals, u heeft Spong betrokken in uw topic, terwijl het niet relevant is. Daarmee neemt u een positie in waarmee u het debat in uw richting van overtuiging trekt, terwijl u van dergelijke rechtzaken maar weinig kennis hebt. Dus, u heeft ongelukkig gekozen. En mag ik u vragen mij niet te linken aan andere forumleden, dank u. |
|
![]() |
![]() |